Stora Enso.

Putkia odottelen.

On ollut kovasti keskustelua,Että Stora-Ensolla on paljon yli-ikäisiä ja semmoisia jotka pääsisivät putkeen onko kaikilla sama aikataulu vai onko pikkunilkeillä ja vähän isommilla herroilla erilailla.Mikä on se vuosiluku joka tällähetkellä pääsis putkeen ja mikä eläkkeelle.

17

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11 12 13 14 15

      Oletko ollenkaan kuullut siitä, että eläkkeelle siirtymistä pyrkivät kaikki puolueet siirtämään myöhemmäksi?

    • Edelliselle.

      En mä sitä kysynyt paukapää.

      • Edelliselle.:lle

        En vastannutkaan siihen.


    • ghkjfghkh

      Osaako täällä palstalla kukaan vastata toiselle ilman kettuilua? Eläkkeitä ei ole kohta enää.

    • dgjr.

      Kyllä putkeen pääsee kaikki jotka ovat syntyneet 1956 tai sitä ennen ja eläkkeelle 63 vuotiaana.

      • Peestä

        Joo niin pääsis vaan eivät lähde kulumallakaan. Nuorempaa porukkaa sitten kovilla irtisanomisilla pihalle. Ei hyvä.


      • kaivosala vetää
        Peestä kirjoitti:

        Joo niin pääsis vaan eivät lähde kulumallakaan. Nuorempaa porukkaa sitten kovilla irtisanomisilla pihalle. Ei hyvä.

        Luuletko pääseväsi noista hommita eläkkeelle?
        Lähe sinäkin koulun penkille ja opiskellaan oikea ammatti. Se vaatii pientä rohkeutta mutta palkanmaksu on taattu pitemmäksi aikaa kuin mitä Stora pystyy tarjoamaan.. Ellet ole valmis muuttamaan työn perässä ja olet muiden mielestä paikkasi ansainnut, et vain omasta mielestäsi


    • Edelliselle.

      Se on työnantajan heikkoutta eihän Renki voi määrätä onko hän töissä vai eläkkeellä.Korvaamattomia ei ole vai luuletteko???.

      • Edellisille

        Ottakaa huomioon että työnantajan toimet täytyy perustua lakiin - ikä ei ole, eikä voi olla irtisanomisperuste.


    • Jo vain
      • hgfhdfgh

        HOX! Tämä vahvistaa Kemin PK2 ja PK3 asemaa eli on merkitystä Veitsiluodon kannalta.


      • V +++++++
        hgfhdfgh kirjoitti:

        HOX! Tämä vahvistaa Kemin PK2 ja PK3 asemaa eli on merkitystä Veitsiluodon kannalta.

        Hyvä uutinen!


      • Äki rules

        Kukaan ei investoi kuolevaan ja yrittämistä vihaavaan kemiin. Kiittäkää punikkipäättäjiänne. Hienoa Että Varkauteen ja Äänekoskelle tehdään suuret investoinnit.


      • Kemi nousuun
        V +++++++ kirjoitti:

        Hyvä uutinen!

        Hyvä, ja nyt odotetaan että ajat paranee.


    • miksi vitussa

      Miksi mennä putkeen jos pystyy kerään hillot työsuhteessa?

      • siksi vitussa

        Kyllä minä ainakin menisin putkeen jos olisi ikää tarpeeksi. Olisi näet muutakin elämää. Säälin näitä jotka eivät osaa nauttia elämästä.


    • edelliselle kiitos.

      Kyllä edellinen on oikeassa,,sittenkun on pitkä vapaa vedetään NAULAKKOA NURIN koko vapaa ajan ja kehutaan että mulla on vara istua täällä olen nimittäin Stora-Ensolla töissä.Mitenkähän sitten kun palataan pitkältä vapaalta töihin mikähän mahtaa olla työ motivaatio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe