Juu, eli oon kohta 15vee poika, joka tarttis uuden harrastuksen. Ja siis mielellään extreme-laji, koska ne on osoittautunut erittäin kivoiksi/hyviksi harrastuksiksi. Elikkä heittäkää mitä mieleen tulee. Ja tässä vähä mitä lajilta haluisin:
-ei hirveen kallis
-ei tarvitse seuraa/liittoa(voi tehä yksin/kaverin kanssa)
-mielellään joku rullailujuttu
Harrastuksia on jo, ja ne on: rumpujen soitto, laskettelu ja airsoft. Lajin ei tarvitse olla mitään noista ylläolevista, eli ehdota mitä mieleen tulee!
Kiitos jo etukäteen!
Mikä laji?
4
133
Vastaukset
- sukeltaja
en oikeen usko että ei oo olemassa halpoja extreme harrastuksia.nykypäivinä. ite oon 14vee tyttö ja harrastan laitesukellusta ! se on mulle ihan riittävän extremeä, ja ei ainakaa voi kyllästyä. paras harrastus ikinä ihan oikeesti. ainoo miinus on vaan tosiaan se että pitää käydä niitä kursseja ja nehän on tosiaan aika hintavia kaikki välineet siihen päälle nii ei oo halpaa hommaa mut kaiken rahan arvosta ! :)
- makkari
longboard-jos rullailu kiinostelee.
alkuun päässet foorumeja tutkailemal
http://nordicriders.com/foorumi/- vgy454vgw5
Kysyttiin extreme-lajia, sinä tarjoat lonkkua...
sukeltajalle:
14-vuotiaalle kaikki vähänkään erikoisemmat lajit on kalliita. Kun vähän kasvat ja rupeat käymään töissä, huomaat, että eivät ne niin kalliita ole. Sukeltaminen on näistä ns. "extreme-lajeista" (heittomerkit, koska ei tavallinen virkistyssukeltaminen ole mitään extremeä), vielä ihan kohtuuhintainenkin.
Aloittajan puolestaan kannattaa vielä vähän aikuistua. "Extreme-laji, jota voi tehdä yksin..." No joo, voi niitä melkein kaikkia. Mutta kukaan vähääkään järkevä ja harkitsevainen (ja sitä suurin osa extreme-lajien harrasjista on, vaikka toisin voisi luulla), ei tee sitä yksin jo ihan sen takia, että aika orpo olo tulee kun jotain sattuu. Käsite extreme-lajikin on vähän ilmeisesti lavea, jos kerran varmuuden vuoksi pitää sanoa, että rumpujen soittoa, laskettelua ja airsoftia ei tarvitse ehdottaa...
- Biketrials4ever
Moi olen 14v poika rovaniemeltä. Harrastan mtbtä eli temppupyöräilyä maastossa ei tartte muuta kuin jäykkäperäisen maastopyörän ja kypärän ja rauhallisen aloittelun lajiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213658
- 891824
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa861243Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671210- 541081
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182955- 61922
- 42876
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis140813