Kun narsistia ei saa mitenkään junailtua mielisairaalaan ja eroon siitä on päästävä niin miten sen toteuttaisi? Joku myrkyttäminen? Sydänlääkettä juomaan tai jotain?
Narsistin kylmäksi pistäminen
10
178
Vastaukset
- himmeli*
hylkää lopullisesti ja ole pitämättä yhteyttä. ainoa keino päästä siitä eroon.
- kummeli
Ei se hylkääminen välttämättä auta jos narsku levittelee sinusta perättömiä juoruja ja vainoaa muilla tavoin.
- mummeli
Juorujen uskomisessa vastuu on kuulijalla, milloin jyvät erottuvat akanoista.
Milloin juorun kuulija on itse narsistinen, hän nauttii kuulemastaan ja laittaa entistä liioitellumman version kiertoon.
Ei se hylkääminen sikäli auta, että nasset suuttuvat siitä ja haluavat tuhota kohteen. Silloin aseena ovat juorut.
- 6- käsky
Onhan Suomessa virkavalta,jos narsisti alkaa häiriköimään.Muuta eri paikkakunnalle asumaan. Niin minä tein,pääsimpä paskijaisesta eroon!
- narsku haisee
paska on aina paska,onneksi paskasta pääsee eroon jos ei tykkää sen lemusta
Tutultahan tuo aloitus vaikuttaa. Nimittäin. Eräs tapauskovainen tyyppi aloitti painostuksen ja naapuristaan pois savustamisen runsas vuosikymmen sitten.
Tyyppi olimielstään tehnyt niin vaikuttavia tekoja, että uskoi painostamisen synnyttävän joukkoliikkeen kuten vielä keskiaikana oli tapana.
Alkoi karjumaan netissä että MENE SINNE HOITOON. Siinä vaiheessa olin tunnistanut tyypin naapurikseni. Käänsin mielipiteitä hyvästä kristitystä paremminkin persoonallisuushäiriöiseksi, jolla on turhan iso ego. Aloitusketjussakin tyyppi vastailee itselleen.
Nämä omanlaisensa "uskovaiset" haluaisivat elää puhtaiden ihmisten yhteiskunnassa, jossa mm. autismi, kuten tässä kirjoittajalla on, on Jumalan rangaistus. Ei sellaisen naapurina voi asua.
Nyt on vaan niin, että ennenkuin hän tuli napurustoomme, kulmakunnalla vallitsi rauha ja rakkaus. Jokainen tyyppi, surkimuskin sai olellä omineen kunhan ei tuppa heidän vaivoikseen. Myönnän; tein virheen, aloin etsimään itseäni. Mikä pahinta ilman raamattujen viitoittamaa tietä.
Suomi on ikävä paikka demokratioineen fundamentalistiselle uskonnon harjoittajalle. Yhteiskunnassamme pitää viranomaisten toimesta osoittaa henkilön sopeutumattomuus yhteiskuntaan, ei mututuntuma.
Toivo Lång
Inkeroinen- Laapis
On se mukavaa kun on joku jota vihata, saa purkaa omat turhaumansa. ja mikä parasta, kaiken voi tehdä yhteishengessä.
- vain elämää..
Laapis kirjoitti:
On se mukavaa kun on joku jota vihata, saa purkaa omat turhaumansa. ja mikä parasta, kaiken voi tehdä yhteishengessä.
JA anna sen olla, älä välitä.. jos se ei oo suhun yhteydessä mitä sitä märehtimään.. anna elää omaa elämää..mieti positiivisempia juttuja..äläkä mieti mennyttä, sitä et kuitenkaan muuttaa voi.. kyllä se elämä siitä silloin positiivisemmaksi muuttuu.. usko pois! ..tiedän mistä puhun..
- Laapis
vain elämää.. kirjoitti:
JA anna sen olla, älä välitä.. jos se ei oo suhun yhteydessä mitä sitä märehtimään.. anna elää omaa elämää..mieti positiivisempia juttuja..äläkä mieti mennyttä, sitä et kuitenkaan muuttaa voi.. kyllä se elämä siitä silloin positiivisemmaksi muuttuu.. usko pois! ..tiedän mistä puhun..
Olet aivan oikeassa. Historiaa ja mennyttä ei mitenkään voi muuttaa vaikka kuinka tahtoisin. Ei kannata moista märehtiä vaan antaa niitten märehtiä joilla on sitä aikaa, eikä ollenkaan omaa elämää. Ei muutakuin hymyillen kohti uusia koittelemuksia.
- Laapis
Heh, sopii yrittää.......vanhat konstisi ovat menettäneet tehonsa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990