Lapseni harrastaa salibandyä (on 8v.) ja tuli tänään harmissaan koulusta kotiin ja kertoi että liikuntatunnilla oli pelattu sählyä pehmeällä pallolla. Pallo oli ollut salibandypallon kokoinen mutta pehmeä. Ovat kuulemma harjoituspalloja, jotla eivät satuta esim arkoja tyttöjä. Poikani ei haluaisi enää pelata koulussa lkun siellä pelataan "väärällä" pallolla.
Perustelin pehmeän pallon käyttöä parhaani mukaan. Olisiko teillä lajin harrastajilla vinkkejä miten saisin pojan mielen muutettua?
Pehmeä pallo
Bandyäiti
2
392
Vastaukset
- säbäri23
Kyllä on vinkkejä, pitää löytää polte lajia kohtaan! kun sen löytää haluaa harjoitella niin kovaa ja usein, että jonain päivänä on lajin huipulla. salibandy on tylsää pehmeällä pallolla koska se poistaa lajista vauhdin, mutta se kehittää. sekin on treenaamista! Itse en ole kuullut pehmeästä pallosta eikä sellaista ole tarkoitettu salibandyyn.
- säbäri
Vailtan ei ole vinkkejä koska itse pelaan säbää mokena ja jos sitä pelataan pehmeällä pallolla kyse ei ole salibandystä silloin Se on juko muu laji
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845