Intialainen muslimi?

india<3

Mikä on todennäköisyys, että intialainen mies on muslimi? Tai mä luulen, että on ja olen aatellut, että intiassa on vaan jotain hinduja. Hän mm, ei syö possua, mutta muu liha käy. No mutta muutenkin hällä on mulle vähän erikoisia ajatustapoja. Mielenkiintoinen ja kiehtova mies joka tapauksessa. Mä en vaan kehtaa alkaa uteleen uskonto asioita. Taidan olla vähän ihastunut.

20

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo Perttilä

Intiassa on maailman kolmanneksi suurin muslimiväestö, joka on jotain 15% kokonaisväestöstä, ellei jopa enemmän. Tämän perusteella on aika suuri todennäköisyys, että hän on muslimi.

• Koko Intiassa

prosenttiosuus on n. 10%, mutta vaihtelee osavaltioittain kovastikin. Jos ap tietää mistä päin Intiaa mies on kotoisin, voisi siitäkin jo päätellä jotain.

Oma puolisoni on intialainen muslimi, ja kotoisin alueelta, jossa on peräti 98% muslimienemmistö.

• laaja kirjoUskontoja

Etkö osaa kysyä tapaamaltasi henkilöltä onko hän muslimi jos kerta noin uskonto kiinnostaa.Intiassa on suuri määrä hinduja ja sikhi uskontoon kuuluvia joten voipi olla myös sikh ja hindukin kyseessä.

• -13c

No, jollei syö possua mutta muu liha käy ja on maasta missä musuja muutenkin kohtalaisen paljon todennäköisyys lähentelee 100%.

• india<3

Nyt on tullut uskonto asiat ja vähän muutakin selvitettyä, kun ollaan tutustuttu :) Hän on muslimi Intian Kasmirista. En kehdannut udella asiaa, kun uskonto on kuitenkin niin henkilökohtainen asia jokaiselle. Tähän päivään mennessä onkin sitten puhuttu ja jo paljon henkilökohtaisemmistakin asioista. Uusi tuttavuus on avannut silmiäni ymmärtämään millaisia vaikeuksia maahanmuuttajat Suomessa kohtaavat ja ymmärtämään ja hyvksymään erilaisuutta. Mä oon ihastunut, mutta tajuan ettei tästä mitään vuosisadan lovestooria tule. Too much troubles. Toivottavasti kuitenkin pitkä ja läheinen ystävyyssuhde. :)

• possuton

miksei muslimit syö possua? miksi maukin on alkanut ällöttämään possun liha, kun olen hengaillut muslimin kanssa?

• Raaka Watson

Muslimit eivät syö sikaa koska sianlihassa on trikiineja, pieniä parasiitteja jotka kuolevat vain kun liha on läpikypsää. Koska muslimit ovat erittäin tyhmiä eivät ne ole tätä oppineet vuosituhansien aikana vaan sen sijaan kieltävät sianlihan syönnin.
        Tosin jos mitään muuta ei ole saatavilla islam salli jopa sianlihan syönnin eli loppupeleissä kyse on kaksinaismoraalista. Eli paskasakkia kaikki tyynni.

• Farta

Muslimit eivät syö sianliha, koska pyhäkirjamme koranissa luke että uskovaisia eivät voi syöda sianliha.
        Hyvia muslimit on hyvin älykaita, koska eivat tehdä mitä jumala sanoo alkaa tehkoja he takevät mitä sanottiin tehkää. Jumala on tehnyt sika ja jumala tietää meitä parempi, jos mietit
        miksi juotte alkoholi kun tiedätte alkoholin haitallista. Jumala antanut meidän ohje ja menemme ohjeen mukaan. Ilman jumalaohje ihmiset on sama kuin eläimiä

• raakaa-tietoa
        Raaka Watson kirjoitti:

Muslimit eivät syö sikaa koska sianlihassa on trikiineja, pieniä parasiitteja jotka kuolevat vain kun liha on läpikypsää. Koska muslimit ovat erittäin tyhmiä eivät ne ole tätä oppineet vuosituhansien aikana vaan sen sijaan kieltävät sianlihan syönnin.
        Tosin jos mitään muuta ei ole saatavilla islam salli jopa sianlihan syönnin eli loppupeleissä kyse on kaksinaismoraalista. Eli paskasakkia kaikki tyynni.

Jälleen yritit keksiä jotain fiksua, mutta yrityksesi on säälittävä. Jos muslimit olisivat tyhmiä, niin he eivät tietäisi, että sianlihassa on trikinejä. Trikinit eivät voi olla syynä siihen, että muslimit eivät sianlihaa syö. Lihanhan voi kypsentää kunnolla. Ja vaikka ei kypsentäisikään, niin trikinit kyllä kuolevat ihmisen ruoansulatusprosessissa. Watson kuuluu paskasakkiin.

• Raaka-_-Watson
        raakaa-tietoa kirjoitti:

Jälleen yritit keksiä jotain fiksua, mutta yrityksesi on säälittävä. Jos muslimit olisivat tyhmiä, niin he eivät tietäisi, että sianlihassa on trikinejä. Trikinit eivät voi olla syynä siihen, että muslimit eivät sianlihaa syö. Lihanhan voi kypsentää kunnolla. Ja vaikka ei kypsentäisikään, niin trikinit kyllä kuolevat ihmisen ruoansulatusprosessissa. Watson kuuluu paskasakkiin.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Oikeasti muslimit eivät syö sianlihaa koska tuntevat äärimmäistä yhtäläisyyttä sian kanssa. Kateellisina katsovat sikojen eloa ja oloa ja pyrkivät elämässään jäljittelemään sikoja niin paljon kuin vaan pystyvät.
        Voisi jopa sanoa että se allah on oikeasti sika.

• vituttaako-kuuntelen
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

Pyydän nöyrimmästi anteeksi. Oikeasti muslimit eivät syö sianlihaa koska tuntevat äärimmäistä yhtäläisyyttä sian kanssa. Kateellisina katsovat sikojen eloa ja oloa ja pyrkivät elämässään jäljittelemään sikoja niin paljon kuin vaan pystyvät.
        Voisi jopa sanoa että se allah on oikeasti sika.

Yhtä säälittävä yritys. Kaikkea sitä pitää keksiä, kun vituttaa. Allah ei voi olla sika, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan olemassakaan. Sinä siis uskot allahiin, vaikka et usko Jumalaan.

• en syö sikaa

Yleensä taitaa jouttua muslimin kumppanikin jättämään joulukinkut unholaa. Näin olen ymmärtänyt. Vai onko jollain kumppanina muslimi, mutta vetelee kinkkusiivuja leivän päälle samassa pöydässä?

• eikoskaanniitä

Muslimit ovat sairaita, niistä kannattaa aina pysyä erossa.

• huuuppppsss

Niin ovat hindutkin, he tekevät kunniamurhia ja raiskaavat. Intiassa on solmittu eniten lapsiavioliittoja maailmassa. Siellä ei tytötkään käy koulua. Tunisiassa, Marokossa ja Libanonissa naiset saavat nauttia samoista oikeuksista kuin eurooppalaisetkin.

• mikähänolet
        huuuppppsss kirjoitti:

Niin ovat hindutkin, he tekevät kunniamurhia ja raiskaavat. Intiassa on solmittu eniten lapsiavioliittoja maailmassa. Siellä ei tytötkään käy koulua. Tunisiassa, Marokossa ja Libanonissa naiset saavat nauttia samoista oikeuksista kuin eurooppalaisetkin.

Onko sulla minkäänlaista järkeä päässä vai oletko täysi kakara. .

• Totuusesille
        mikähänolet kirjoitti:

Onko sulla minkäänlaista järkeä päässä vai oletko täysi kakara. .

Intiassa tosiaankin tytöt naitetaan pieninä ja siellä tehdään kunniamurhia, jos suvun "kunnia" menee pilalle. Lapsivaimojakin "katoaa" yllättäen. Tätä vaan ei suomiukko sisäistä.

• lopetalapsijo
        Totuusesille kirjoitti:

Intiassa tosiaankin tytöt naitetaan pieninä ja siellä tehdään kunniamurhia, jos suvun "kunnia" menee pilalle. Lapsivaimojakin "katoaa" yllättäen. Tätä vaan ei suomiukko sisäistä.

Intiassa naitetaan varmasti alaikäisiä tyttöjä mutta kunniamurhista en ole kuullut. Muslimit nai myös alaikäisiä tyttöjä ja perheen kunnia on tärkeää, että siellä niitä kunniamurhia tehdään. Kyllä jokainen Suomalainen tietää oli sitten mies tai nainen.

.

• Naisenasemasta
        lopetalapsijo kirjoitti:

Intiassa naitetaan varmasti alaikäisiä tyttöjä mutta kunniamurhista en ole kuullut. Muslimit nai myös alaikäisiä tyttöjä ja perheen kunnia on tärkeää, että siellä niitä kunniamurhia tehdään. Kyllä jokainen Suomalainen tietää oli sitten mies tai nainen.

.

Eikö naisten asema kiinnostakaan kun siitä niin mussutetaan? Sitä paitsi hindulaisuudessa naisen asema on huono verrattuna musliminaiseen.

Jo 600-luvun islamilaisessa maailmassa oli naisoppineita, jotka jopa pääsi opettajaksi. Heiltä haettiin tietoa. Naiset toimivat myös silloin kauppiaina.

http://siratinsilta.blogspot.fi/2012/12/nainen-hindulaisuudessa-ja-islamissa.html?m=1

• voisua
        Naisenasemasta kirjoitti:

Eikö naisten asema kiinnostakaan kun siitä niin mussutetaan? Sitä paitsi hindulaisuudessa naisen asema on huono verrattuna musliminaiseen.

Jo 600-luvun islamilaisessa maailmassa oli naisoppineita, jotka jopa pääsi opettajaksi. Heiltä haettiin tietoa. Naiset toimivat myös silloin kauppiaina.

http://siratinsilta.blogspot.fi/2012/12/nainen-hindulaisuudessa-ja-islamissa.html?m=1

Sinähän asiasta musutat. Eipä se musliminaisen asemakaan kovon kehuttava ole. Tottakai musliminaisia on työelämässä, mutta eihän se heille oikeuksia tuo.

• Noin joka kymmenes intialaismies on muslimi. Itselläni on ollut kaksi intialaista naapurina tällä vuosikymmenellä opiskelijasoluasunnossa. Toinen oli hindu ja toinen muslimi. Intialainen muslimi on intialaisena suvaitsevaisempi muita uskontoja kohtaan kuin ehkä pakistanilainen muslimi, joita minulla on myös ollut naapureina. Minä mieluummin valitsisin, jos olisin nainen, kristityn intialaisen, joita olen tuntenut myös muutamia kappaleita. Intialaisissa kannattaa valita hyvän koulutustason saanut mies ihastuksensa kohteeksi.

Myös ihmisissä on eroavaisuuksia siinä, mistä provinsista he tulevat tai ovatko miljoona- kaupungista vai maaseudulla. Intialainen muslimi voi olla ihan kiva kaveri, mutta onko suhteesta sitten aina parisuhteen kruunaavaan avioliittoon asti on sitten eri juttu. Intialaiset ovat niin suuri kansa, että siihen joukkoon mahtuu monta vipeltäjää. Ehkä Sinun kohdallesi sattuu ihana intialainen mies. Minä valitsin kyllä ensiksi sinuna kristityn intialaisen, sen jälkeen hindun ja viimeiseksi vasta muslimin. En halua perustella, sillä ehkä olen mutupohjalla ja minulla epäluuloa Islamia vastaan. Naapureilla olevilla muslimeilla on ollut omia peseytymistapojaan ja oma arvomaailma, joka eroaa omastani. En varsinkaan valitsi suomalaisena naisena pakistanilaista muslimimiestä ellen olisi korvia myöten rakastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe