Hei, olen 18v nuori tyttö, ja karvat on ongelmana.
Karvaa on ihan kaikkialla.. Paitsi selkä on hieman parempi alue ku muu osa kropasta. Käsissä on hirveästi mut eniten on jaloissa :/ jaloissa on ihan hirveästi ja ne on pitkii..
Kasvoissa ei ollu kauheasti kunnes olin tyhmä ja otin narulla pois (Itämainen tapa)
Narulla pois ottaminen aiheutti sen että karvat kasvoivat tummempna ja ne lisäänty jopa
Mul on koht valmistujaiset ja en uskalla pukea mitään kivaa mekkoa just tän ongelman takia :(
Kesäisinkin en voi pukea toppeja tai mennä uimaan koska bikinirajat on ihan kamalia.. Vatsassa on kans ja vahingossa tyhmyyttäni nuorempana sheivasin jalkoja ja sheivasin samalla peppu-kohdan ja nyt siel kasvaa hirveästi karvoitusta :(
HELP.. :((
Karvaisuus rajoittamassa elämää
9
235
Vastaukset
- Kipuonsuuri..
Piti viel lisätä et rinnoissakin on.. Nolottaa kirjoittaa tätä mut haluun oikeesti apua koska en voi ikin ryhtyä suhteeseen tällä tavalla..
- Lääkäriin!
Mene gynekologille ja pyydä tarkistamaan hormoonit. Jos on tuollainen karvankasvu nuorena, taustalla voi olla sairaus joka aiheuttaa lapsettomuuttakin.
- 19+13
se on niin perseestä, mulla sama
onneks epilaattorit on keksitty, tai jos ei metelistä tykkää ni kokeile vahausta ! tarpeeks ahkerasti ku irrottaa karvat juurinee ni ne alkaa ajan myötä vaalenemaan ja kasvamaan harvemmin ! :D- 2+8
Paljon koko vartalon vahaus maksais? Ja mä en tiefä nolottais mennä ammattilaisen luo tän näkösenä :((
- kohtalotoveri55
Ihan ku omaa kirjottamaa tekstiä olisin lukenu! Mä oon ollu tosi masentunu jo jonki aikaa smaan asian takia, olis ollu ehkä mahollisuus aloittaa suhde mutta kuinkas kävikään, häpeen itseäni niin paljon että en sitten kehdannut :( mulla kasvaa naamassa joitakin harvoja yksittäisiä ja bikiniraja on aivan kamala... leviää reisiin ja hiukan mahaan :(
- 3+12
Siis se on ihan kamalaa, oikeesti miten tällane asia voi rajottaa elämää näin paljon :( en tiiä mit tehdä..
- "....."......
Karvojen sheivaaminen tai juurineen poistaminen ei lisää karvoitusta tai tummenna niitä.
Kannattaa perehtyä eri karvanpoistomenetelmiin ja etsiä niistä itselle sopivin vaihtoehto. Jos karvoitus on mielestäsi epänormaalia niin mene lääkäriin. - monkey__
helkkari kun laserhoidot maksaa ihan kauhiasti..
- 8+1
Mietin kans laserhoitoa mut ne maksaa maltaita, oon opiskelija ni ei mul kyl varaa ole laserhoitoon.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195