Karvaisuus rajoittamassa elämää

Kipuonsuuri

Hei, olen 18v nuori tyttö, ja karvat on ongelmana.
Karvaa on ihan kaikkialla.. Paitsi selkä on hieman parempi alue ku muu osa kropasta. Käsissä on hirveästi mut eniten on jaloissa :/ jaloissa on ihan hirveästi ja ne on pitkii..

Kasvoissa ei ollu kauheasti kunnes olin tyhmä ja otin narulla pois (Itämainen tapa)
Narulla pois ottaminen aiheutti sen että karvat kasvoivat tummempna ja ne lisäänty jopa

Mul on koht valmistujaiset ja en uskalla pukea mitään kivaa mekkoa just tän ongelman takia :(
Kesäisinkin en voi pukea toppeja tai mennä uimaan koska bikinirajat on ihan kamalia.. Vatsassa on kans ja vahingossa tyhmyyttäni nuorempana sheivasin jalkoja ja sheivasin samalla peppu-kohdan ja nyt siel kasvaa hirveästi karvoitusta :(

HELP.. :((

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipuonsuuri..

      Piti viel lisätä et rinnoissakin on.. Nolottaa kirjoittaa tätä mut haluun oikeesti apua koska en voi ikin ryhtyä suhteeseen tällä tavalla..

    • Lääkäriin!

      Mene gynekologille ja pyydä tarkistamaan hormoonit. Jos on tuollainen karvankasvu nuorena, taustalla voi olla sairaus joka aiheuttaa lapsettomuuttakin.

    • 19+13

      se on niin perseestä, mulla sama

      onneks epilaattorit on keksitty, tai jos ei metelistä tykkää ni kokeile vahausta ! tarpeeks ahkerasti ku irrottaa karvat juurinee ni ne alkaa ajan myötä vaalenemaan ja kasvamaan harvemmin ! :D

      • 2+8

        Paljon koko vartalon vahaus maksais? Ja mä en tiefä nolottais mennä ammattilaisen luo tän näkösenä :((


    • kohtalotoveri55

      Ihan ku omaa kirjottamaa tekstiä olisin lukenu! Mä oon ollu tosi masentunu jo jonki aikaa smaan asian takia, olis ollu ehkä mahollisuus aloittaa suhde mutta kuinkas kävikään, häpeen itseäni niin paljon että en sitten kehdannut :( mulla kasvaa naamassa joitakin harvoja yksittäisiä ja bikiniraja on aivan kamala... leviää reisiin ja hiukan mahaan :(

      • 3+12

        Siis se on ihan kamalaa, oikeesti miten tällane asia voi rajottaa elämää näin paljon :( en tiiä mit tehdä..


    • "....."......

      Karvojen sheivaaminen tai juurineen poistaminen ei lisää karvoitusta tai tummenna niitä.

      Kannattaa perehtyä eri karvanpoistomenetelmiin ja etsiä niistä itselle sopivin vaihtoehto. Jos karvoitus on mielestäsi epänormaalia niin mene lääkäriin.

    • monkey__

      helkkari kun laserhoidot maksaa ihan kauhiasti..

      • 8+1

        Mietin kans laserhoitoa mut ne maksaa maltaita, oon opiskelija ni ei mul kyl varaa ole laserhoitoon.. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe