Maailmani muuttui

NiinYksin

Sain tänään kuulla että avopuolisoni ei enään rakasta minua. Ajatuksissaan hänellä on jo toinen. Itketti päivän aikana paljon. Etenkin kun olin autossa matkalla vaihtamaan renkaita ja radiossa soi joku hengellinen sävellys. Tuntuu kuin koko maailma olisi romahtanut ja sydämeni päälle olisi vieritetty painava kivi. Meillä oli kuitenkin yhteistä taivalta takana jo ainakin 11 vuotta "anteeksi huono numeromuisti" sekä kaksi lasta pojat 6v ja 3v. Tuntuu pahalta ajatella miten en voi olla lasten jokapäiväisessä elämässä enään samanlailla mukana. Omat vanhempani erosivat kun olin 10 vanha ja lupasin itselleni kun itse olen isä en jätä lapsiani ikinä. Tapahtumat mitkä tähän johti on vain arvailujen varassa. En halua olla mikään marttyyri, sillä itsessänikin varmasti oli vikaa. En huomioinut tarpeeksi jne..en ehkä ymmärrä naisen ajatusmaailmaa henkisellä tasolla tarpeeksi. Minulla oli käsitys että liittomme olisi ollut suht vakaalla pohjalla ja kaiken takana olisi kuitenkin ollut puhdas rakkaus joka hyväksyisi toistemme vajavaisuuden, olemmehan vain ihmisiä. Avopuolisollani ei tämmöistä näkemystä sitten ollut. Kun suhteemme alkoi hänkin oli niin nuori, ehkä hän myöhemmällä iällä on ruvennut odottamaan mieheltä jotain muuta mitä itse olen.Odotin kesää niin innolla että pääsisimme perheen kanssa reissuun "puhetta oli muumimaasta sekä Ruotsin risteilystä. Nyt nämä kaikki mureni yhden päivän aikana kuin nyrkkiin puristettu murokeksi.Miksi elämän pitää olla joskus näin vaikeaa? Onko tällä kaikella joku tarkoitus? Ken sen kertoisi...Tiedän että Kaikesta huolimatta elämän on jatkuttava vaikka päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia aina itsetuhoisista lähtien, mutta en halua luovuttaa,sillä en usko että oma tarinani oli kokonaisuudessaan tässä, ehkä korkeintaan vain luku.

2

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäitte

      Voi vittu mikä kitisijä, onko äiti opettanut alistumaan vai? Jos nyt kolmas pyärä mukana niin jos vaikka aloittaisit siitä että käyt vetämässä turpaan? Et huomioinut tarpeeksi ? Kannoitko oman osasi perheen elatuksesta hä ? Vittũ mistä näitä tohvelisankareita oikein sikiää? Jos mies tuo leivän pöytään niin silloin myös akat pidetään ruodussa.

    • jaksamisia

      Ymmärrän tuskasi, sillä itse olen samassa tilanteessa, jäin yksin kahden teini-ikäisen tytön kanssa, kun mieheni vain otti ja lähti, ilman selityksiä. Yhteiseloa 19v ja 14v naimisissa. Ensin tuli shokki, sitä kesti noin viikon verran ja jatkoin arkea kuin unissakävelijä.sitten tuli silmitön viha toista kohtaan ja halu kostaa hänen tekemä teko.seuraavaksi kävin läpi syyllistämisvaiheen, syyllistä etsin siis itsestäni, luin artikkeleja asiasta ja diagnosoin itseni jo narsistiksikin-kaikki oli minun syytä. Nyt on alkanut vaihe-luojalle kiitos-jossa olen hyväksynyt asian jollain asteella ja ajattelen vain lasteni parasta, mietin toki asiaa päivittäin, elämän on kuitenkin jatkuttava.on vaan niin paljon elämää mullistavia asioita edessä, kuten asunnon myynti, uuden löytäminen, uuden työn etsiminen jne. Täytyy yrittää pitää oma pää kasassa, jos se hajoo, lapset joutuu kärsimään ja sitä en missään nimessä halua. Lapsille tää on jo muutenkin vaikeaa. Onneksi on hyviä ystäviä jotka soittavat, tulevat käymään, lohduttavat ja kuuntelevat-iso kiitos siitä heille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe