Kortsun käyttö/käyttämättömyys eka panolla.

JokapoikaHKI

Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?
Itselläni on ollut viisi yhden yön juttua ja ainoastaan yksi vaati laittamaan kortsun kun ei ollut hänellä ehkäisyä (perseestä!). Muut naisista sanoivat että voi laskea sisään kun pilleri tai kierukka. Pari naista halusi spermat sisäänsä ihan eritoten. Tästä voisi päätellä että 80 prosenttia antaa paljaalla. Eipähän tuo minun otanta kovin laaja ole, mutta ihmeen vähän minusta kyseltiin kortsun perään.

38

936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla yleensä

Jep, lähes aina saa panna paljaalla. Oikeastaan aika yllättävää. Antamasi 80% tuntuu aika oikealta luvulta.

• Paljaalla paras

En ole koskaan jyystäny muulla,kun paljaalla kullilla.Kyllä pimppi on parasta ilman kumeja kunhan kattoo ketä jyystää. Ei sitä kaikkia huoria kannata mennä nussimaan. Kattoo vaan laadukkaita suominaisia joista tietää että ne kanna tauteja.Ja naisetkin tykää,kun saa välillä lastit sisään.

• Paljaalla paras kirjoitti:

En ole koskaan jyystäny muulla,kun paljaalla kullilla.Kyllä pimppi on parasta ilman kumeja kunhan kattoo ketä jyystää. Ei sitä kaikkia huoria kannata mennä nussimaan. Kattoo vaan laadukkaita suominaisia joista tietää että ne kanna tauteja.Ja naisetkin tykää,kun saa välillä lastit sisään.

Aivan, siitä päältä päin katsomisestahan sen näkee kenellä tauteja on, todellakin not.

Ajatellaanpa nyt vaikka vuoden sisään 30 naista paneskellutta tyyppiä, Jonnea. Hän on "laadukkaan" suominaisen, Janican, ainoa pano vaikkapa vuoteen. Paljonko seuraavaa paljaalla vetelijää auttaa, jos joku noista Janican "vain yhden aikaisemman panon", Jonnen, 30 naisesta onkin luottanut johonkin toiseen samanlaiseen mieshuoraan, joka on väittänyt aina käyttäneensä kortsua, muttei olekaan, vaan on myöskin paneskellut menemään yhtä usein paljaalla? Pysyittekö kärryillä?

Aikamoista bingoa tuollainen. Paljaalla pääsisi paneskelemaan huolettomasti ja laadukkaammin, kun hankkisi itselleen uskollisen vakisuhteen... Niin ja sitäpaitsi mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100% luotettava raskauden ehkäisyyn, eli huolellisestikin pilleriä käyttävä voi tulla raskaaksi, saati sitten sellainen joka on muutenkin niin huoleton, että paneskelee ympäriinsä randomeiden kanssa... Jälleen kerran: onnea isukille hyvistä fiilareista paljaalla! :)

• Kun seurustelin ekan kerran kesäkuussa 2008, silloinen tyttöystäväni käski minun ostaa kondomeja kun tulen hänen luo yökylään. Olin sisimmissäni onnellinen, mutta esitin hämmentynyttä ja uskottelin että en ole kiinnostunut seksijutuista. Luulin että se vahvistaisi suhdettamme ja että hän ei näkisi minua vain seksin perässä juoksevana paskana.

Lopputulos = Poikuus tallella ja kyseinen kondomipaketti edelleen avaamattomana pöytälaatikossa ison työpaperipinon alla.

• Kohtahan on vappu. Tee niistä ilmapalloja, ettei mene ostos hukkaan.

• Ghgghbk
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kohtahan on vappu. Tee niistä ilmapalloja, ettei mene ostos hukkaan.

Hyvä idea. Kannattais varmaan periaatteen miehen muutenkin päivittää kumit, se rinkula munan varressa ei anna kummosta suojaa.

• lipilipilip

Hetkinen, et kai käytä neitsyen kanssa kortsuja?muutenhan joku aisuri ei voi lipitellä mällejäsi ja suurin fantasiasi on pilalla?

• mies 86
        Ghgghbk kirjoitti:

Hyvä idea. Kannattais varmaan periaatteen miehen muutenkin päivittää kumit, se rinkula munan varressa ei anna kummosta suojaa.

Lmao.

• nainen.

Tän palstan miehet ei ole munaansa pilluun ikinätyöntänyt.

• mieslutka

Höpsis. Viiteen reikään tänä vuonna, 18 edellisen 12kk aikana. Ja seurustellut olen muutamia kuukausia samana aikana.

Olishan se hassua jos kaikki miehet täällä olis jotain saamattomia, säälittäviä ikineitsyitä ja hylkiöitä ja te palstan naiset tantraseksin suurlähettiläitä, elämänviisaita herkkupaloja, märkiä päiväunia. Ehkä te vaan kuvittelette olevanne kieltääkseen itseltänne sen, että teihin sattui kun se huikea mies vaan tuli, pani niin ihanasti ja särki sydämenne lähtiessään mehevämmän lihan perään. Hänkin on täällä.

• 40 pillun AT-mies
        mieslutka kirjoitti:

Höpsis. Viiteen reikään tänä vuonna, 18 edellisen 12kk aikana. Ja seurustellut olen muutamia kuukausia samana aikana.

Olishan se hassua jos kaikki miehet täällä olis jotain saamattomia, säälittäviä ikineitsyitä ja hylkiöitä ja te palstan naiset tantraseksin suurlähettiläitä, elämänviisaita herkkupaloja, märkiä päiväunia. Ehkä te vaan kuvittelette olevanne kieltääkseen itseltänne sen, että teihin sattui kun se huikea mies vaan tuli, pani niin ihanasti ja särki sydämenne lähtiessään mehevämmän lihan perään. Hänkin on täällä.

Täällä tosiaan ollaan.

• mies.

Itse voin todistaa valokuvien ja sähköpostiviestien kera että olen pannut naista.

• vittu miten rankkaa!

Vittu sä oot KOVA JÄTKÄ! Melkein yhtä kova kun iskä. Iskä on kanssa pannu! Vittu mä ihailen sua! Oliko elävä nainen? Ai vittu jos oli! Työnsitkö munan pilluun monta kertaa? Tuliko pillu täyteen spermaa? Vittu varmaan roisku reunoilta yli!

• 5+3

Yäk eli kiitos. Yllättynyt olen naisena, että naiset/miehet eivät kortsua vaadi. Molempien vastuulla.

Kertoo vähän molemmista jos paljaalla annatte mennä. Rulettia pelaatte terveydellänne.

• mies 28v

Kyllä.Itse en kyllä paljaalla vetelisi...sitä kun ei todellisuudessa tiedä mitä toiselta voi saada.

• Paljaalla

saadaan suurempi nautinto. Jos nainen ei syö pillereitä ottakoon jälkiehkäisyn.

• erkki-täti

No jälkiehkäisyä ei todellakaan kannata käyttää kuin äärimmäisessä hätätapauksessa.

Hormonimäärä siinä annoksessa on sen verran korkea, että pistää naisen elimistön stressitilaan aika pitkäksi ajaksi.

• pienempi paha
        erkki-täti kirjoitti:

No jälkiehkäisyä ei todellakaan kannata käyttää kuin äärimmäisessä hätätapauksessa.

Hormonimäärä siinä annoksessa on sen verran korkea, että pistää naisen elimistön stressitilaan aika pitkäksi ajaksi.

Pieni murhe verrattuna mahdollisen äpärän aiheuttamaan loppuelämän mittaiseen stressitilaan.

• ätmi
        erkki-täti kirjoitti:

Naiset voisivat kerrankin vain hoitaa omat ongelmansa itse, eikä aina yrittää kaataa niitä miehen niskaan.

• "Ottakoon jälkiehkäisyn", jep jep. Ja sitten kun ko. nainen haluaakin nimenomaan sen lapsen ja on tietämättäsi valinnut sinut siittäjäksi, niin onnea vaan isukille! :D Ei kaikki naiset mitään koti-isukkia halua, vaan ovat päättäneet hoitaa lapsen ihan itse, mutta siittämiseen vielä miestä tarvitaan..

• mies.

Ei sitä aina jaksa mitään kumilla alkaa pelaamaan. Naiset tykkää ottaa laskin rinnoille.

• 40 pillun AT-mies

Inhottavaa naida lutkia paljaalla (olen muistaakseni 5 naiseen laskenut spermat paljaalla sisään).

Mutta onhan se aika kiihottavaa merkata nainen osaomistukseen laskemalla spermat hänen sisäänsä. Vaikka tietysti naisen korkkaaja omistaa lutka, niin kyllä spermaajakin jälkensä lutkaan jättää, sehän on selvä.

• Timpan tytär

Grrrr ;)

• Sää koskaan

ketää oo pannu!

• HKI_sinkkumies

Paljaalla on mukava naida tuntuu paljon paremmalta ja tykkään jattää spermani aina pilluun, jos ei pyydetä muualle tulemaan. Kiihottaa ajatella kun seuraava mies tulee nuolemaan pillua ja mällejäni ;) Jälkiehkäisy ja keskeytetty yhdyntä on sen verran kätevi, etten ainakaan itse ole kaivannut kumeja vapaaehtoisesti.

• eewa

Raskaaksi tuleminen on pikku juttu,kestää n.9kk,utta vastuu jälkeläisestä 18 vuotta.Entäs ne taudit?Syksyllä on kilikalla taas jonoa,herpeksen,klamydian takia.Niin ,ja jos oikein osuu voi saada tippurin tai AIDSin.Eikä kukaan varmasti kerro olevansa taudinkantaja.
      Itse en suostu suojaamattomaan seksiin,enään.Aikamoisia pommeja on suomimiehissäkin liikenteessä.

• dippailkaa vaan

No, klamydia ja tippuri hoituu antibioteilla..tai no, tippurista on kyllä tullut resistenttiä kantaa Aasiasta tännepäin...no sanotaanko että ainakin klamydia hoituu..ja kuppa, jos ei ole venäläistä uutta kantaa...

• Dippainssi
        dippailkaa vaan kirjoitti:

No, klamydia ja tippuri hoituu antibioteilla..tai no, tippurista on kyllä tullut resistenttiä kantaa Aasiasta tännepäin...no sanotaanko että ainakin klamydia hoituu..ja kuppa, jos ei ole venäläistä uutta kantaa...

Dippa dippa dippa daa, muna pilluun uppoaa!

• oletko sinä yksi

Suomessa on kymmeniä tuhansia lapsia jotka ovat syntyneet niin että nainen on antanut ilman kumia jollekkin baarijuopolle. Tällä palstalla varmaan on monia sellaisia joka on jonkun pulsun munasta tullut.

• Jii007

Minusta tuntuu, että naiset antavat naidanussuttella itseään paljaalla dickelsonilla, koska olettavat, että jos he tulevat raskaaksi se ihana jyystärimies on kahlittu häneen ikuisesti eikä mies enää jyystä muita naisia.
      Harmi vaan, että samalla todellisuudessa kirjoittavat tulevaisuutensa jonkun luuserin tuhnuttimen kanssa ja samalla jyystäri suuntaa melansa uusille ulapoille.

• Juuriki näin

Naiset haluavat lapsen, jolla sitoa jyystäri itsensä. Se ei kuitenkaan onnistu. Jyystäriä ei vois vähempää kiinnostaa äpäränsä.

• Paljaalla panin

Munat ovat vieläkin pimppa nesteissä yön jälkeen ;) Ei kumia kysytty, enkä itsekkään ehdottanut ja sai vielä laskea sisään. Nainen oli tosin naimisissa, joten lottovoittokin menee hänen avoimiehen piikkiin jos sellainen tulee :D

• tyhmä jyysteri maksa

Tai haluan lapsen enkä tyhmää miestä. Eli suomessa on mahdollista ottaa siemenet ilmaiseksi ja 17v päästä vaatia rahat takautuvasti. Onneksi osoitteen saa Soneralta. Itse kasvatan lapset ja vanhuus turvattu, iloa elämään. Sinä tyhmä jyystäri annat ihan pienen lahjan hitusen myöhemmin. Pääsen kuukaudeksi etelään.

• turha luulo

LOL. Noinko tosiaan luulet että käy? Yritäpä vaan periä takautuvia elatusmaksuja kun lapsi on 16v. Ehkä jos tuomioistuin heltyy niin niin kahdelta vuodelta lapsen täysikäisyyteen asti voi elareita mies joutua maksamaan. Takautuvia on turha haaveilla.

• 18+19

No enpä tiedä, itse pannut elämäni aikana yhteensä vain kahta naista ja kumpaakin paljaalla enkä ole edes lauennut vaikka kuinka yritin. Olen silti ihan hetero kylläkin.

• Tiukkaa Lihaa

Eihän noihin löysiin römpsiin laukeekkaan ku ei ne tunnu miltään... akalle vaan käsky että treenaa tiukaksi tai on ilman... kyllä sen lihan tiukkaa pitää olla !!!

• Pano-karju

Vittu pillua pitää panna paljaalla ja ruiskuttaa spermat sisään. Kumien kanssa pelleily on teinien hommaa.

• 666565

Grrr, katsokaa kuinka räjähtävän maskuliininen ja alkukantaisen komea ytm esiintyy seuraavassa videossa:

Old Spice Power
      www.youtube.com
      New Old Spice Commercial! Met dank aan o.a. dumpert....

Voin oikein kuvitella kuinka tuo mies kulkee maasta toiseen ja panee kaikkia vastaantulevia naisia. En yhtään ihmettele että Suomi on täynnä yksinhuoltajia kun tuollainen penetraattori kulkee vapaalla jalalla! Unelmatreffit hänen kanssaan sujuisivat seuraavasti:

Olisimme baarissa viettämässä tyttöjen iltaa, kunnes tuo ytm tulisi iskemään minua ja mölisisi suomen, afrikaansin ja englannin sekoituksella että "Assalam booty babe, mennä panema!". Lopulta vain päätyisimme puolivahingossa minun pieneen neuvostokuutiooni nussimaan.

Tällainen mies oikein runttaamalla runttaisi pitkää mokkapatukkaa sisälleni, ähkimällä ähkisi päälläni kuin savannin villieläin, penetroitumalla penetroituisi kuivana kakkoseen niin syvälle että hänen valtava patukkansa tuntuisi ruokatorvessa saakka sekä jörnimällä jörnisi edestä ja takaa.

Seksin jälkeen tällainen mies pyyhkisi spermaisen ja ulostetahraisen mulkkunsa olohuoneeni pitsiverhoihin ja pistäisi tupakaksi, karistaen tuhkat suoraan pöytäliinalle. Sitten hän sylkäisisi suussaan lilluvan khat-huumemällin valkoisen mattoni päälle. Sen jälkeen hän toteaa että "ugly whore, I wouldn't bang you again." Kotimatkalle hän lähtisi taksilla, jonka laskun joutuu maksamaan Turun sosiaalihuolto. Katselisin kaihoisasti ikkunasta kuinka hän astuu kadunvarressa olevaan 212-koppaiseen taksimersuun joka kuljettaa hänet kotiovelle asti.

Grrr, kelpaisi kyllä päästä tuollaisen etnopanijan käsittelyyn ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      61
      15147
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      27
      3184
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      267
      2410
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1743
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1463
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      354
      1383
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1203
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1105
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      74
      936
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      895
    Aihe