Kammottava kakku

19

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goldrose

julmaa, tuo kakku näyttää ihan mun vauvalta(ilman tuota turvotusta silmissä ja ihan sama hymy).
      itse en tilaisi ja särkyisi sydän.

• goldrose

minua kirjailmellisesti särkee sydäntä sillä noi silmätkin syntyessä yhtä turvoksissa kun kuvia selailee..
        todella sairasta minusta ja erittäin hullua.

• No sä ootkin
        goldrose kirjoitti:

minua kirjailmellisesti särkee sydäntä sillä noi silmätkin syntyessä yhtä turvoksissa kun kuvia selailee..
        todella sairasta minusta ja erittäin hullua.

aina sellanen tosikko että oksat pois..

• No sä ootkin kirjoitti:

aina sellanen tosikko että oksat pois..

No ei ole, sillä vauvakakkuja ei pitäisi tehdä lainkaan.

Ei ei - listalla ovat melko alkupäässä myös kenkäkakut.

• eikö se ollut myös joku semmonen kakku vauvasta tai lähinnä vauvan päästä joka oli tulossa ulos naisesta, yh.. no vaan kakku ku kakku, kyllä ne alas menee.

• On niitä ihan joka kammottavaa laatua.
        Epäilen että joihinkin tuoreisiin äiteihin iskee äkillinen mielenhäiriö kakkua tilatessa.

• Kieltämättä vastenmielinen... Angry birdsit sun muut on ihan tarpeeksi hurjia meikäläiselle :)

• Angry birdsit

hurjia??? Ahaa, subutex on vienyt sinut mukanaan ;)

• Angry birdsit kirjoitti:

hurjia??? Ahaa, subutex on vienyt sinut mukanaan ;)

:) No joo, huono sanavalinta. Ei ole siis tarvetta kakuilla kohauttaa.

Subutexista ei ole omakohtaista kokemusta.

• oasis79 kirjoitti:

:) No joo, huono sanavalinta. Ei ole siis tarvetta kakuilla kohauttaa.

Subutexista ei ole omakohtaista kokemusta.

Minä olen saanut viisaudenhampaan poistoleikkauksen jälkeen tabletin Dolorinia, jossa kaiketi silloin oli metadonia, barbituraattia ja ehkä vielä jotain muuta. Myöhemmät versiot olivat kuulemma lievempiä ja taitaa olla poistunut koko aine.
        Ei ikinä enää ja mieluummin kestän kipua kuin tuota ainetta tai vastaavia nykyisiä.

• buddy-love kirjoitti:

Minä olen saanut viisaudenhampaan poistoleikkauksen jälkeen tabletin Dolorinia, jossa kaiketi silloin oli metadonia, barbituraattia ja ehkä vielä jotain muuta. Myöhemmät versiot olivat kuulemma lievempiä ja taitaa olla poistunut koko aine.
        Ei ikinä enää ja mieluummin kestän kipua kuin tuota ainetta tai vastaavia nykyisiä.

Mä inhoan jo kolmiomerkityn yskänlääkkeen aikaansaamaa olotilaa, saati sitten vahvempien...

Epäilen vahvasti muinoin saaneeni jotain huumausainetta juoman joukossa, olin juonut sen verran kohtuudella, ettei olo millään olisi voinut olla niin sumumainen pelkän alkoholin vaikutuksesta. Krapulakin oli täysin erilainen kuin mitkään sitä ennen tai sen jälkeen, näin pelkkiä painajaisia koko yön ja seuraavan päivän. Kaiken lisäksi tyyppi, kenen kanssa olin illan aikana jutellut, paljastui myöhemmin huumeisiin sekaantuneeksi... Karmaiseva kokemus.

• oasis79 kirjoitti:

Mä inhoan jo kolmiomerkityn yskänlääkkeen aikaansaamaa olotilaa, saati sitten vahvempien...

Epäilen vahvasti muinoin saaneeni jotain huumausainetta juoman joukossa, olin juonut sen verran kohtuudella, ettei olo millään olisi voinut olla niin sumumainen pelkän alkoholin vaikutuksesta. Krapulakin oli täysin erilainen kuin mitkään sitä ennen tai sen jälkeen, näin pelkkiä painajaisia koko yön ja seuraavan päivän. Kaiken lisäksi tyyppi, kenen kanssa olin illan aikana jutellut, paljastui myöhemmin huumeisiin sekaantuneeksi... Karmaiseva kokemus.

Aikanaan Tanskassa porukan yhden jäsenen juomaan laitettiin jotakin ja se meni siitä aivan kelvottomaan kuntoon. Kaveri-idiootit sitten laittoivat sen yksin bussiin matkalle majoitukseen ja se aiottiin heittää sieltä ulos kun oksenteli pitkin matkaa, mutta kuski ilmeisesti tajusi että nyt on poikkeustilanne. Aineen laittaja ei jotenkin päässyt käsiksi rahoihin kun ne porukan jäsenet mistään mitään tietämättä pyörivät siinä ympärillä ja tyyppi häipyi sitten kuulemma melko nopeasti.
        Jälkikäteen sitten kuulin asiasta ja haukuin ne.
        Itse olin kämpillä vahtimassa erästä jota ei voinut päästää noille reissuille ollenkaan ja se juotettiin jo majoituksessa siihen kuntoon ettei pystynyt lähtemään minnekään. Turvallisempaa olla täyshumalassa suhteellisen turvassa kuin sekalaisessa kunnossa missä lie tuntemattomassa paikassa.
        (sitä olisi siis jouduttu etsimään päiväkausia jos se olisi saanut mellastaa vapaasti).

• buddy-love kirjoitti:

Aikanaan Tanskassa porukan yhden jäsenen juomaan laitettiin jotakin ja se meni siitä aivan kelvottomaan kuntoon. Kaveri-idiootit sitten laittoivat sen yksin bussiin matkalle majoitukseen ja se aiottiin heittää sieltä ulos kun oksenteli pitkin matkaa, mutta kuski ilmeisesti tajusi että nyt on poikkeustilanne. Aineen laittaja ei jotenkin päässyt käsiksi rahoihin kun ne porukan jäsenet mistään mitään tietämättä pyörivät siinä ympärillä ja tyyppi häipyi sitten kuulemma melko nopeasti.
        Jälkikäteen sitten kuulin asiasta ja haukuin ne.
        Itse olin kämpillä vahtimassa erästä jota ei voinut päästää noille reissuille ollenkaan ja se juotettiin jo majoituksessa siihen kuntoon ettei pystynyt lähtemään minnekään. Turvallisempaa olla täyshumalassa suhteellisen turvassa kuin sekalaisessa kunnossa missä lie tuntemattomassa paikassa.
        (sitä olisi siis jouduttu etsimään päiväkausia jos se olisi saanut mellastaa vapaasti).

Jos ystävä (tai kuka tahansa muu) on siinä kunnossa, ettei kykene huolehtimaan itsestään, on todellakin vastuutonta päästää tällainen ihminen yksin matkaan. Joku pitäisi olla huolehtimassa, vaikka sitten poliisi.

Oman kokemukseni jälkeen olen vahtinut juomia todella tarkasti enkä ota vastaan mitään juomia, jos joku tuo esim pöytään. Kaikenlaisia mätäpaiseita sitä onkin olemassa...

• oasis79 kirjoitti:

Jos ystävä (tai kuka tahansa muu) on siinä kunnossa, ettei kykene huolehtimaan itsestään, on todellakin vastuutonta päästää tällainen ihminen yksin matkaan. Joku pitäisi olla huolehtimassa, vaikka sitten poliisi.

Oman kokemukseni jälkeen olen vahtinut juomia todella tarkasti enkä ota vastaan mitään juomia, jos joku tuo esim pöytään. Kaikenlaisia mätäpaiseita sitä onkin olemassa...

Syytä tosiaan olla tarkkana.
        Ikäviä aineita on helppo hankkia.
        Muitakin tapauksia on ollut, mutta en ole itse silloin ollut noilla reissuilla.
        (muutenkin rasittaa olla porukalla vahtina ja kuskina, joten en ole viitsinyt lähteä mukaan)
        Ovat ne kuitenkin hengissä kotiin päässeet.
        Luultavasti-- en ole varma siitä eräästä jota vahdin humalaisena sen illan, sillä hänestä ei ole kuulunut mitään moneen vuoteen.

Siltä reissulta yksi tuli lopulta miehensä murhaamaksi. Kunnollisin koko porukasta ja se sen mies oli meillä linja-autokuskina. Jo silloin ajattelin että ne eivät ole oikein yhteensopiva pari kun naispuoleinen on erittäin terävä ja muutenkin fiksu, ja mies ei oikein kumpaakaan - lähinnä poikkeuksellisen tavallinen ja iso ikäero. Mustasukkaisuusjuttu siitä sitten kuulemma tuli kun emäntä oli vihdoin siirtymässä paremmin yhteensopivaan kumppaniin. Surullinen tapaus ja olen tuosta henkilökohtaisestikin tekijälle vihainen.

• buddy-love kirjoitti:

Syytä tosiaan olla tarkkana.
        Ikäviä aineita on helppo hankkia.
        Muitakin tapauksia on ollut, mutta en ole itse silloin ollut noilla reissuilla.
        (muutenkin rasittaa olla porukalla vahtina ja kuskina, joten en ole viitsinyt lähteä mukaan)
        Ovat ne kuitenkin hengissä kotiin päässeet.
        Luultavasti-- en ole varma siitä eräästä jota vahdin humalaisena sen illan, sillä hänestä ei ole kuulunut mitään moneen vuoteen.

Siltä reissulta yksi tuli lopulta miehensä murhaamaksi. Kunnollisin koko porukasta ja se sen mies oli meillä linja-autokuskina. Jo silloin ajattelin että ne eivät ole oikein yhteensopiva pari kun naispuoleinen on erittäin terävä ja muutenkin fiksu, ja mies ei oikein kumpaakaan - lähinnä poikkeuksellisen tavallinen ja iso ikäero. Mustasukkaisuusjuttu siitä sitten kuulemma tuli kun emäntä oli vihdoin siirtymässä paremmin yhteensopivaan kumppaniin. Surullinen tapaus ja olen tuosta henkilökohtaisestikin tekijälle vihainen.

Voi kamala, mitä ihminen voikaan toiselle tehdä... :(

Vetää hiljaiseksi tuon kaltaiset tapahtumat. Vaikea ymmärtää, miten jollain riittää niin paljon mustasukkaisuutta ja kaunaa sydämessään, että sen seurauksena riistää toisen hengen... Äärimmäisen traagista.

• mämmimömmö
        oasis79 kirjoitti:

Voi kamala, mitä ihminen voikaan toiselle tehdä... :(

Vetää hiljaiseksi tuon kaltaiset tapahtumat. Vaikea ymmärtää, miten jollain riittää niin paljon mustasukkaisuutta ja kaunaa sydämessään, että sen seurauksena riistää toisen hengen... Äärimmäisen traagista.

Dolorin---------->Dolorin Forte out of Pharmaca Fennica

• oasis79
        mämmimömmö kirjoitti:

Dolorin---------->Dolorin Forte out of Pharmaca Fennica

Ei jaksa, mitä on Dolorin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75