Tässä kun kesä on ovella rupesi mietityttämään muut karvanpoistokeinot kuin sheivaus, varsinkin jaloissa. Oon tosi huono muistamaan jalkojen sheivauksen kesäisin kun siitä ei tule rutiinia samalla tavalla kuin intiimi- sekä kainaloalueiden siistimisestä, jota harrastan ympäri vuoden. Nyt kysyisin teiltä kokemuksia noista markettien karvanpoistotuotteista. Esim millainen on tämä vaha liuska käytäntö ? Sattuuko älyttömästi ? Mikä tuote olisi paras ja pitäisi karvat väh. Viikon poissa ? Entä nämä veetin mömmöt joita levitetään sääriin ja annetaan vaikuttaa ? Epilaattori kuulostaa vähän pelottavalta.. Uskaltaako sellaisella siistiä myös polvet sekä reidet ?
Karvanpoistotuotteet
4
178
Vastaukset
- xako
mä liputan sokeroinnin puolesta! :) ei ole mukana turhia kemikaalejakaan vaan ihan luonnontuotteella mennään ja jälki on hyvää.
- Vaihtoehtoja on
Vahaliuskat ja yleensäkin vahaus sattuu kuten epilaattorilla ajelukin ja tulee aikaa myöten kalliimmaksi kuin edullisimmat epilaattorit. Sokerointi on sama "nyhtämismenetelmä" jolla karvat poistetaan juurineen, mutta ammattilaisen tekemänä vähän kivuttomampi. Itse olen todennut parhaaksi ja edullisemmaksi keinoksi epilaattorin (samaa laitetta myydään 30-50 eurolla ja on kestänyt jo vuosia).
Veettiä en ole enää vedellyt sääriin ja käsivarsiin sen jälkeen kun ostin epilaattorin.- tietämätön apina
Onnistuuko epilaattorilla myös polvien ja reisien ajelu ?
- Vaihtoehtoja on
tietämätön apina kirjoitti:
Onnistuuko epilaattorilla myös polvien ja reisien ajelu ?
Onnistuu periaatteessa mistä tahansa. Jos iho on löysää, pitää kiristää ihoa toisella kädellä ettei epilaattori nappaa ihoa mukaan pyöriviin pinsetteihin. Itse olen ajellut jalat koko mitalta ja samoin käsivarret. Kainalot menee nykyisin helposti, mutta bikinirajoja en edelleenkään pysty ajelemaan (jotkut pystyy ajelemaan epilaattorilla koko alapään). Vatsan päälläkin oli hieman karvoja mutta ne hävisivät lopullisesti kun olin ajellut ne epilaattorilla muutamana kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379