Millaisen bändin SINÄ haluaisit?

Mamelukkikala111

Tällä palstalla on hirveästi soittajia ilman bändiä, joten olisi huomattavasti mukavampaa, jos kaikki voisivat kokoontua samaan keskusteluun ja tällä tavoin löytää toisensa, ilman, että jokaisen pitää erikseen etsiä.

Miksei siis pistettäisi pystyyn pientä galluppia?
Nämä ominaisuudet lienevät olennaisimmat...
-Ikä?
-Kaupunki?
-Soitin?
-Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)?
-Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)?

36

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannAntonio

      -Ikä: 16 v.
      -Kaupunki: Nurmijärvi, Uusimaa, Suomi
      -Soitin: Sähkökitara(joskus myös rummut ja laulu)
      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten? - Fuusiojazzia (rockin ja jazzin fuusio) tai neoklassista metallia
      -Muuta tietoa(teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)? - Olen tehnyt omia biisejä, mutten ole niihin tyytyväinen. Soitan pääasiassa Al Di Meolaa ja Yngwie Malmsteenia, mutta myös paljon paljon muuta. Tämänhetkinen bändi on toistaiseksi jäissä.

    • janne_99

      -ikä: 15
      -kaupunki: rovaniemi
      -soitin: kitara
      -musiikki tyyli: hardrock, melodinen metalli
      -muuta tietoa: voin toimia tausta laulajana

    • -Ikä: Kohta 12.
      -Kaupunki: Rovaniemi
      -Soitin: Kitara
      -Genre: Mieluiten metalcore niinku Sleeping With Sirens tai Deathcore niinku Suicide Silence.
      -Muuta tietoa: Sävellän ite jotain.

      • Ja voin tehä screamit kans.


      • Nikouxi88030

        Moikka mulla ois kiinnostusta rumpalin pestiä kohtaan, rumpuja tullu soitelutua viitisen vuotta ja tuplabasarit, blast beatit kulkee hyvin kuin fillit ja muut ,joten ilmottele lisää.
        p.0400670417


      • hyssas

        HYI VITTU METALCORE SAATANA TUNGE PERSEESEEN KURKKU


    • bandless

      -ikä:11
      -kaupunki:valkeakoski
      -soitin:basso
      -genre:Glam metal,heavy metal,hard rock
      -muuta tietoa:osaan tarvittaessa soittaa rumpuja ja komppikitaraa

    • Pändiä346

      Lahden alueelta olis kiva saada soittajia. Soitan melkein mitä vaan paitsi laulan. (Kitara menee hienosti samoin rummut basso kiippari/piano ym.) studio löytyy himasta eli reenipaikkaakin olisi jo. Vaan kun ei löydy niin pistetään tänne.

      • Nikouxi88030

        Moi mää olisin halukas tuleen koesoittoihin. Asun ite tampereella mutta oon muuttamassa lahteen joten tässä numeroni p. 0400670417


      • Nikouxi88030
        Nikouxi88030 kirjoitti:

        Moi mää olisin halukas tuleen koesoittoihin. Asun ite tampereella mutta oon muuttamassa lahteen joten tässä numeroni p. 0400670417

        Tosiaan soitan siis rumnpuja n. viiden vuoden kokemuksella.


      • M.T

        Minkä ikäinen sinä olet?
        Liittyisitkö MINUN bändiini?
        Oletko tyttö vai poika? (Itse olen tyttö). Minun bändini nimi on The battle. Tervetuloa siihen. Kesällä (tänä kesänä)olen menossa musiikkileiriin ja se on Tampereen lähellä. Sen nimi on Rock Camp, 3 paikkaa ois vapaana siellä (kuulemma).


      • bändiinvaa

        Oon 12 vuotias tyttö. Laitatko sähköpostii mulle : [email protected]
        Voin laulaa ja osaan myös soittaa pianoa vähän.
        Asun Lohjalla. Helsingin lähellä Haluuks liittyy mun bändiin??:))


      • Pändiä346

        Tosiaan voisin vähän täsmentää tätäkin näin vuoden jälkeen..
        18 vuotias (98 vuosimallia) oleva poika siis Lahden seudulta, genreinä oikeastaan rock ja metal (melodinen, progressiivinen, neoklassinen, power, sinfoninen) tämmöstä :/


    • hepput534r0ri9034ir9034f

      Moi Oon tampereelta ja tommosen 80 luvun glam metal,thrash metal tai ihan rock bändi kiinnostais, koekmusta rumpujen soitosta 5 vuotta p0400670417

    • Moi, 00-syntyneiden jätkien bändi hakee osaavaa kitaristia, laulajaa, kosketinsoittajaa TURUSTA. Itse soitan Soolokitaraa. Genre: Melodinen Death, speed, heavymetalli. Ärsyttävää kun mistään ei löydy soittajia. Toivonkin että täältä.
      Puh. 0400-229118, niin voidaan keskustella paremmin. Olisi hienoa jos olisit ikähaarukassa ja sukupuolella ei väliä, mutta jätkäbändiin sopii ehkä jätkät ei millään pahalla kauniimpaa sukupuolta kohtaan.

    • RockJns

      -Ikä: 16 -Kaupunki: Joensuu -Soitin: Rummut -Genre: Rock, hard rock, heavy metal/thrash metal -Muuta tietoa: Viiden vuoden soittotausta ja aiempaa kokemusta bändisoitosta. Omat kamat löytyy.

    • CallMeElmo

      -Ikä? - 15

      -Kaupunki? - Lappeenranta (Joutseno)

      -Soitin? - Sähkökitara

      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)? Blues/Rock/Punk

      -Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)? Muutaman vuoden kokemus

    • laulajjaa

      -Ikä?
      22

      -Kaupunki?
      Pohjois-Karjala

      -Soitin?
      Laulan

      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)?
      Gaga/Adele muut vahvat äänet.

      -Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)?
      Ei oo pändii, jos ketäjota kiinnostaa ni voi huudella! :D

    • Belyah

      -Ikä?

      18

      -Kaupunki?

      Lahti

      -Soitin?

      Kitara

      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)?

      Metallia

      -Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)?

      Muutaman vuoden soittanut, basson soitto onnistuu jotenkuten myös, ei bändiä, ei omia biisejä, rento soittoseura kelpaa

      • Pändiä346

        Vieläkö kiinnostaa?


    • tsouni

      -Ikä? 15

      -Kaupunki? loviisa

      -Soitin? kitara

      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)? rock'n'roll, rock

      hurriganes ja muu tällänen s'70 - s'80 musa nappaa.

      ei paljo löydy enään näitä jotka haluu soittaa hurriganesin tapasta musaa.

      jos oot samalla aaltopituudella mun musamaun kanssa tuu ihmeessä juttelee. sähköposti: [email protected]

    • Tulkaa.mukaan

      Ikä -12
      Kaupunki - Lohja
      Soitin -Laulu ehkä piano
      Tyylilaji -pop/rock
      Muuta -pystyn kirjottaa omii biisei mutta jos muut osallistujat haluu, voi tehdä munkaa. Ei oo vielä yhtäkään osallistujaa, mutta kaipaisin. Iällä tai sukupuolella ei ole merkitystä. Laittakaa sähköpostia mulle: [email protected]
      Ei tarvitse olla kokemusta treenataan!! Perusjutut jos osaa niin

    • kuulunlavalle

      Ainahan saa haaveilla, eikö? Haluaisin löytää bändin, jossa voisin toimia solistina. Toivoisin, että voisimme tehdä syntymäpäivä- ja hääkeikkoja silloin tällöin, musiikki olis tanssittavaa iskelmää ja suomipoppia. Bändi olisi keski-ikäinen, itsekin olen jo 50 ikäinen,mutta silti hyvin nuorekas nainen. Osaan laulaa, mutta tilaisuutta esiintymisiin ei ole oikein löytynyt - karaokeen olen joutunut "tyytymään" toistaiseksi. Rahkeita olisi kyllä muuhunkin. Lähinnä Varsinais-Suomi olisi sopiva alue.

    • Kaksoisääni

      Tamperelainen melodista metallia soittava yhtye Kaksoisääni etsii 11-13 vuotiasta kitaristia tampereen suunnalta. Jos kiinnostaa ilmota [email protected]

    • käyttäjänimitähän

      -Ikä: 16v

      -Kaupunki: Turenki (Pieni hiiren##### "lähellä" Hämeenlinnaa:D)

      -Soitin: Rummut

      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi): Lähinnä soittelen pop punkkia (Blink 182 ehdoton ykkönen, myös green day, sum 41, paramore tms.)

      -Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.): Eli siis bändiä etsin, olen rumpali tosiaan ja soittanut vasta n. 5v joten superhyperüberfillejä ei kannata odottaa :D Bändi sais olla lähellä koska ei oikein mahdollisuutta päästä kauas soittamaan (eikä halua raahata settiä sinne :D)

      Jos koette olevanne oikea bändi minulle, laittakaa spostia: [email protected]

      Eipä mulla muuta

    • jennu_27

      -Ikä: 14 (kohta 15)

      -Kaupunki: Helsinki

      Etsitään basistia ja rumpalia pop-rock bändiin. Meitä on kaks tyttöö ja soitetaan kitaroita ja minä laulan. Omia biisejä ois tarkotus myös väsätä ja varmaan soitella vähän covereitaki. Jos kiinnostaa niin viestiä [email protected]

    • -Ikä: 22 v

      -Kaupunki: Kouvola

      -Soitin: Bändissä on jo laulaja, kitaristi ja rumpali. BASISTI ja KIIPPARISTI puuttuu.

      -Millaista musiikkia soitat: Progressiivista rokkia Intia-vaikutteilla. Täältä löytyy musiikkiamme: https://www.youtube.com/channel/UCdf0uxTJDtwjGT6ey6_hhZw

      -Muuta tietoa: Olemme tehneet nyt yli vuoden kolmestaan musiikkia ja videoita, mutta kaipaisimme puuttuvat jäsenet bändiimme, jotta päästäisiin tosissaan keikkailemaan!

      Jos olet 20-30-vuotias basisti tai kosketinsoittaja, ota yhteyttä [email protected]!

    • vierailija49163

      Ikä: 11

      Kaupunki: Äänekoski (Jyväskylästä n. 50km pohjoiseen)

      Soitin: koskettimet, ääneni, bassonsoittotaito löytyy mutta bassoa en omista

      Millaista musiikkia soitat: pop/rock/punk

      • Anonyymi

        Terve! Huomaan että tämä ilmoitus on jo neljä vuotta vanha mutta olisko kitaransoittajalle tarvetta. Oon täältä jyväskylästä kotosin. Ikää 15 vuotta.


    • JimiBlomfelt

      Ikä: 18
      Maunula (Hki)
      Soitin: Kitara, Laulaminenkin luonnistuu jollain tasolla
      Genre: Punk, Rock, Metal.
      Haaveillut bändin perustamisesta niin kauan kun muistan ja yritän viimein asialle tehdä jotain.

      yhteyttä voi ottaa Instagrammissa: Jjimi.b
      tai facebookissa, löydyn nimellä Jimi Blomfelt

    • Litiumn

      -Ikä?
      16- vuotias
      -Kaupunki?
      Varkaus/Joroinen
      -Soitin?
      Piano, rummut, laulu
      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)?
      Metalli/Rock lähinnä

    • hautamvki

      -Ikä?
      14v.
      -Kaupunki?
      Alavus
      -Soitin?
      Akustinen/sähkökitara ja laulu
      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten?
      Pop/Rock
      Ja oon siis tyttö.

    • kitaristi

      -Ikä?
      17
      -Kaupunki?
      Tampere
      -Soitin?
      Kitara
      -Millaista musiikkia soitat/soittaisit mieluiten (genre/bändi)?
      Rock/Pop, bändinä esim. Tiisu (Olen kuitenkin avoin kaikille tyylilajeille)
      -Muuta tietoa (teetkö omia biisejä, onko sinulla jo vajaa bändi yms.)?
      Ukulele/banjolele hoituu myös ja into myös säveltämiseen ja sanoittamiseen porukassa.

    • HUIPPUkitaristi

      IKÄ 13
      Kaupunki rovaniemi
      Soitin kitara
      Tyylilaji no esim dindo, hurriganes, tommosta rock and blues
      Ei ole vielä bändiä joten toivoisin että joku tulee kysymään

    • Anonyymi

      Hei siiri täälä voit tulla meidän bändiin jos haluat
      Kiinnostaako räp sinua olet tervetullut mukaan
      Ja minä soitan kitaraa ja räppään

    • Anonyymi

      Hei olen Siiri huttu Kuusamosta minä etsin bändin jäseniä minä tykkään Suomi räpistä
      Itse räppään ja soitan kitaraa mulla on tullut omia biisejä mutta ei päästy studiolle
      Onko täällä bändin jäseniä soittamaan mun kanssa me tarvitaan basso rummut sähkökitara kosketinsoittimet ja kitara ja toinen räppäri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe