Millainen on ollut karmein yhden yön juttusi?

Lauren B

Millainen on ollut karmein yhden yön juttusi?

3

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrdxcjjj

      Jos mies tulee liian nopeasti niin jää kyllä paska olo!!! Ja tarkoitan nyt todella nopeaa laukeamista, kerran ihana mies tuli 30sek ja yksi aika karmea 3sek. . Jälkimmäinen ei niinkään haitannut. . Mutta vitutti kun hirveä panetus jäi mutteivät ilmeisesti halunneet toista kierrosta ottaa enää..

    • Kerran joskus 98'

      Nainen tuli luokseni, meni vessan ja sammui sinne lattialle. En päässyt häntä sieltä herättelemään sillä hän oli laittanut oven lukkoon ja olin itsekin liian kännissä lukon purkamiseksi, joten menin sitten itse omaan sänkyyn nukkumaan. Aamulla heräsin siihen kun nainen tuli ulos vessasta ja lähti saman tien pois asunnosta, en jaksanut nousta ylös tilannetta selvittelemään vaan jatkoin uniani.

      Niin joo, vai lasketaanko tätä yhden yön jutuksi vaikka koko yö kai tuohon menikin kun emme kuitenkaan mitään seksiä harrastaneet?

    • m50_joulutarina

      Vanha ketju mutta eip kait haittaa, laitan tähän vanhan jutun sitte (30v sitte).

      Aikoinaan, kun olin 16-17v niin menimme kaverin kanssa leirintaalueelle jussina (aika liki järvenpäätä) mopojen kanssa ja tarkoitus oli siis päästä naisiin. Juotavaa meillä ei olluna muuta kuin terästettyä kokista (vanhemmilta pöllityt terästeet). Juotava loppu aika nopeesti ja naiset piti iskeä jollakin mulla keinoin kuin juotavan tarjoamisella. Nähtiin naiset, meitä hiukan vanhemmat. Toinen oli tosi nätti, pitkät hiukset ja pyöree pylly hoikalla vartalolla ja toinen ihan tavallinen.

      No, siinä sitten kinasteltiin ensin kumpi on kumman kaa ja mä sanoin et kuka kerkee ottaa, se on sen. Minä tarjosin suklaata neidoille, kun ei muuta ollu ja sain keskustelun alkuun. Puhuin tälle kaunottarelle noin pääosin ja mun kaveri lähti kyllästyneenä telttaan jo (höh). No, mä sain nää tytöt sinne houkuteltua vartin päästä ja kaunotar jäi tietysti mun puolelle ja nyreä kaverini sai sitte toisen yhtä nyreän kaverikseen. Ilta meni hieroessa mut perhanan terästetty kokis pisti nukuttaaan..

      Heräsin siihen, et tää upea peränen neito just kömpi takapuoli mun naaman edessä poispäin - ulos teltasta. ETTÄ VITUTTI!!!

      Nukuin onneni ohi, vieläkin vittuttaa asia 30 vuoden jälkeen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe