Hyvä olisi liikeitten laittaa valvonta kamerat , joka nauhoittaa päivän tapahtumat jokainen tapahtuma olisi todistettavissa ja syyllinen jäisi kiinni, vältytäisiin syyllistämästä , epäilemästä asiakkaita, myyjijä kun emme tiedä kuka on varas ennen kuin se on todistettavissa .
Varkaat Kirpputoreilla
9
533
Vastaukset
- RAINERII
Ne on ne mannet sieltä hurrilandiasta oon nähny ne kirppiksellä.
- Roinaa vaan
Onkos kirpputorilla muka jotain pöllittävää? Eix siellä ole vaan pelkkää roinaa mun nähdäkseni. Ostan tavaran uutena enkä käytä jonkun vanhoja alushousuja toiseen kertaan.
- hyihelv
Ei käy mielessäkään ostaa kirppiksen romua ja ryysyjä
- Tulot 680e
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
- rikas lady
Tulot 680e kirjoitti:
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
- vai mien se oli
rikas lady kirjoitti:
Olikos se ruottissa laki,joka kieltää lumpun oston,muttei myyntiä.
- niksipirkka
rikas lady kirjoitti:
Naiset tuokaa myyntiin vanhoja sukkahousujanne.
- Valilii
Tulot 680e kirjoitti:
No köyhät kyykkyyn. Olisit käynyt niitä kouluja aikoinasi ja opiskellut kunnon ammatin niin ei tarttis kierellä kirpputoreilla ja valittaa.
- naurettavia tolloja
Huomaa että muutamat kommentoijat eivät ole ikinä käyneet kirpputorilla, leukoja vain louskuttavat!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840