Hyvä olisi liikeitten laittaa valvonta kamerat , joka nauhoittaa päivän tapahtumat jokainen tapahtuma olisi todistettavissa ja syyllinen jäisi kiinni, vältytäisiin syyllistämästä , epäilemästä asiakkaita, myyjijä kun emme tiedä kuka on varas ennen kuin se on todistettavissa .
Varkaat Kirpputoreilla
9
540
Vastaukset
- RAINERII
Ne on ne mannet sieltä hurrilandiasta oon nähny ne kirppiksellä.
- Roinaa vaan
Onkos kirpputorilla muka jotain pöllittävää? Eix siellä ole vaan pelkkää roinaa mun nähdäkseni. Ostan tavaran uutena enkä käytä jonkun vanhoja alushousuja toiseen kertaan.
- hyihelv
Ei käy mielessäkään ostaa kirppiksen romua ja ryysyjä
- Tulot 680e
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
- rikas lady
Tulot 680e kirjoitti:
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
- vai mien se oli
rikas lady kirjoitti:
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
Olikos se ruottissa laki,joka kieltää lumpun oston,muttei myyntiä.
- niksipirkka
rikas lady kirjoitti:
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
Naiset tuokaa myyntiin vanhoja sukkahousujanne.
- Valilii
Tulot 680e kirjoitti:
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
No köyhät kyykkyyn. Olisit käynyt niitä kouluja aikoinasi ja opiskellut kunnon ammatin niin ei tarttis kierellä kirpputoreilla ja valittaa.
- naurettavia tolloja
Huomaa että muutamat kommentoijat eivät ole ikinä käyneet kirpputorilla, leukoja vain louskuttavat!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483