Vaippa-palstalaiset

Vaippa-Ikisinkku M

Onko meitä muita itkeskeleviä nysväkkeitä täällä kuin minä, vaippa-anssi, vaippa-vili ja vaippa-Genio?

15

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippa-Monte

vaippa-Mmies

• Heh... Sama on käynyt mullakin mielessä. Jaettu kumiankka ja monte show. Kummatkin showt täällä nähtyjä ja tuskin kummankaan pää niistä shown huippuhetkistä yhtään terveemmäksi on tullut. Kummatkin eläkkeellä, joten aikaakin siihen luulisi riittävän...

• aIbatrossi
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Sama on käynyt mullakin mielessä. Jaettu kumiankka ja monte show. Kummatkin showt täällä nähtyjä ja tuskin kummankaan pää niistä shown huippuhetkistä yhtään terveemmäksi on tullut. Kummatkin eläkkeellä, joten aikaakin siihen luulisi riittävän...

HAHHAA virolaisen puliukon itsensä ylentmistä
        vesittämällä kaikki juttuni

EI GEMPSU SITEN PÄÄSE YHTÄÄN PARMMAXI
        SPURGUN MAINEESTANSA

Tekisi itse jotain muuta merkittävämpää, kuin 24/7
        palstawidduilua

niize vilosohvi: "Älykännykkä, jota teillä ei ole"

Nojoo minulla on vain 5kpl alkaenN900 änd mats moor

http://www.youtube.com/watch?v=n1zBG2TEjn4

mustamaalari gempsu:D

• aIbatrossi kirjoitti:

HAHHAA virolaisen puliukon itsensä ylentmistä
        vesittämällä kaikki juttuni

EI GEMPSU SITEN PÄÄSE YHTÄÄN PARMMAXI
        SPURGUN MAINEESTANSA

Tekisi itse jotain muuta merkittävämpää, kuin 24/7
        palstawidduilua

niize vilosohvi: "Älykännykkä, jota teillä ei ole"

Nojoo minulla on vain 5kpl alkaenN900 änd mats moor

http://www.youtube.com/watch?v=n1zBG2TEjn4

mustamaalari gempsu:D

Hmmm... Sinuahan ei edes tarvitse mustamaalata. Sä teet sen itse paremmin kuin kukaan muu ikinä osaisi. Jäin vaan miettimään, että kuinkahan kauan sä olet ollut eläkkeellä mielenterveyssyistä. Varmaan aika kauan, työhistoria on aika vähäinen eikä eläkekään siitä johtuen kummosempi voi olla. Taitaa ne mielenterveyssyyt olla montunkin ennenaikaisen eläkkeellejäämisen aiheutajia. Sekään ole ehtinyt työelämässä niin kauan olla, että kohtuullista eläkettä voisi nauttia. Jäljelle jää netti ja The Palsta. Halpaa huvia(ihan kirjaimellisesti) sinulle ja montulle...

Ketäs muita sekopäitä täällä on vuosien varrella pyörinyt? Noh, dazu ainakin. Eikä se frostykaan kovin täysillä käynyt. Ziselillekin kelpasi minkälainen huomio tahansa. Tuskin kukaan niistä on palstaa kokonaan elämästään jättänyt. Eivät vaan varmaan kehtaa enää rekattuina kirjoittaa. Mistäköhän syystä sekin johtuu...?

Ketäs muita Gentsu on täällä "kyykyttänyt"? Heh, kyllähän niitä täällä löytyy. Aika monella on monenmoista hampaankolossa minua vastaan. En tosin usko, että jokainen niistä on trollaamassa ammatikseen palstalla. Korkeintaan vaan kärkkyvät tilaisuutta "hyökätä" minun kimppuuni...

Ps. Mulla on tänään ainakin 8h duunipäivä takana ja mun duuneja ei tehdä tietokoneilla tai älykännyköillä. Ja noin 15 kilsan lenkkikin sen lisäks...

• ystävällisesti
        Genio.Mente kirjoitti:

Hmmm... Sinuahan ei edes tarvitse mustamaalata. Sä teet sen itse paremmin kuin kukaan muu ikinä osaisi. Jäin vaan miettimään, että kuinkahan kauan sä olet ollut eläkkeellä mielenterveyssyistä. Varmaan aika kauan, työhistoria on aika vähäinen eikä eläkekään siitä johtuen kummosempi voi olla. Taitaa ne mielenterveyssyyt olla montunkin ennenaikaisen eläkkeellejäämisen aiheutajia. Sekään ole ehtinyt työelämässä niin kauan olla, että kohtuullista eläkettä voisi nauttia. Jäljelle jää netti ja The Palsta. Halpaa huvia(ihan kirjaimellisesti) sinulle ja montulle...

Ketäs muita sekopäitä täällä on vuosien varrella pyörinyt? Noh, dazu ainakin. Eikä se frostykaan kovin täysillä käynyt. Ziselillekin kelpasi minkälainen huomio tahansa. Tuskin kukaan niistä on palstaa kokonaan elämästään jättänyt. Eivät vaan varmaan kehtaa enää rekattuina kirjoittaa. Mistäköhän syystä sekin johtuu...?

Ketäs muita Gentsu on täällä "kyykyttänyt"? Heh, kyllähän niitä täällä löytyy. Aika monella on monenmoista hampaankolossa minua vastaan. En tosin usko, että jokainen niistä on trollaamassa ammatikseen palstalla. Korkeintaan vaan kärkkyvät tilaisuutta "hyökätä" minun kimppuuni...

Ps. Mulla on tänään ainakin 8h duunipäivä takana ja mun duuneja ei tehdä tietokoneilla tai älykännyköillä. Ja noin 15 kilsan lenkkikin sen lisäks...

kysymys kuuluu: miksi sinua liikuttaa näin paljon palsta ja palstalaiset?

• albatrossi
        ystävällisesti kirjoitti:

.

Noh, öööööö, minulla ei oikeastaan ole muuta elämää, kuin nämä palstat. Kiva kun tulit sillä täällä on ollut tylsää keskustella itseni kanssa.

.

Har!

• naurulokkien king
        albatrossi kirjoitti:

.

Noh, öööööö, minulla ei oikeastaan ole muuta elämää, kuin nämä palstat. Kiva kun tulit sillä täällä on ollut tylsää keskustella itseni kanssa.

.

Har!

onha sinulla gempsu elämää palajonkin
        Olen tietämättäsi seurannu tuontikauppaasi Tallinasta

diilerin ja sutenöörin työ on kadedittavaan upeaa

älä vaan mene Tallinnanlautan kannelle
        pälvikaljusi pahenee, kun mun laaja sukuni truikkaa lokin kakkaa
        päähän---melkoisen kaukaa kuitenkin, kun eivät siedä
        roskisessa asuva surgun kammotavaa löyhkää

• ystävällisesti kirjoitti:

Liikuttaa? Heh... Mistä sä sellaista revit? Kyllä mun liikuttamiseen ja liikuttumiseen tarvitaan hitosti enemmän kuin palsta ja palstalaiset nykytilassa Kunhan kerroin havaintojani ja mielipiteitäni joistakin palstalaisista. Eihän näitä juttuja voi olla huomaamatta kun vähän palstaa selailee ja lukee.

Mutta mikä kuitenkin snadisti kyrsii palstalla on se, että muutama älykääpiö on tehnyt tästä paskakaivon ja tekevät edelleen kaikkensa, että se pysyisikin sellaisena. On siinäkin toki puolensa, että tästä paikasta on tullut sellainen. Ehkä jotkut tekee elämässään itselleen jotain hyödyllistäkin sen sijaan, että roikkuisi liikaa netissä ja palstalla odottamassa jotain mitä ei enää ole eikä takaisin palaa...

• Viron Ihmeet
        Genio.Mente kirjoitti:

Liikuttaa? Heh... Mistä sä sellaista revit? Kyllä mun liikuttamiseen ja liikuttumiseen tarvitaan hitosti enemmän kuin palsta ja palstalaiset nykytilassa Kunhan kerroin havaintojani ja mielipiteitäni joistakin palstalaisista. Eihän näitä juttuja voi olla huomaamatta kun vähän palstaa selailee ja lukee.

Mutta mikä kuitenkin snadisti kyrsii palstalla on se, että muutama älykääpiö on tehnyt tästä paskakaivon ja tekevät edelleen kaikkensa, että se pysyisikin sellaisena. On siinäkin toki puolensa, että tästä paikasta on tullut sellainen. Ehkä jotkut tekee elämässään itselleen jotain hyödyllistäkin sen sijaan, että roikkuisi liikaa netissä ja palstalla odottamassa jotain mitä ei enää ole eikä takaisin palaa...

Paskakaivo maakari numero 1 katsoo sinua peilistä takaisin. Tuntuu liikuttavan paljonkin palsta ja palstalaiset. Irl elämä kuitenkin vähissä. Ja ihmiset nauraa paskaista naurua, jos yrität päteä samalla tavalla kuin palstalla ;-)

• Viron Ihmeet kirjoitti:

Paskakaivo maakari numero 1 katsoo sinua peilistä takaisin. Tuntuu liikuttavan paljonkin palsta ja palstalaiset. Irl elämä kuitenkin vähissä. Ja ihmiset nauraa paskaista naurua, jos yrität päteä samalla tavalla kuin palstalla ;-)

Nojaa... Kyllä ihmiset, jotka tuntee mut IRL, olisivat kanssasi täysin eri mieltä, mutta samapa se...

• japsis papsis
        Genio.Mente kirjoitti:

Nojaa... Kyllä ihmiset, jotka tuntee mut IRL, olisivat kanssasi täysin eri mieltä, mutta samapa se...

Kempsun mielikuvitusystävät iskevät jälleen. :)

• japsis papsis kirjoitti:

Kempsun mielikuvitusystävät iskevät jälleen. :)

Noh... Kai sinä sen paremmin tiedät...

Mut nyt olen pahoillani. Joudun taas poistumaan siihen oikeaan elämään sinun upeasta seurastasi...

• puskarunoilija
    • Kyöstix

vaippa-modelli.

• Tuollaiseksi kuin sinä, tulee kun eno raiskaa ja sinä olet tehnyt kaiken mitä äiti käskee, mutta mä ymmärrän sinua, sekä koen myötätuntoa kohtalotovereitasi kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe