Silti 100%gootti!

InGothWeTrust

Mielestäni gootti voi kuunnella ihan mitä musiikkia tahansa. Mieleltäni olen gootti mutta ''goottimusan'' lisäksi kuuntelen mm. negativea,guns'n'rosesia,brides of destructionia ja muuta tällaista...jopa Technicolouria!
Ei goottia voi määritellä musamaun perusteella hyvät ihmiset!!! Jokainen on erilainen!

11

1855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sabbat

....täsmälleen samaa mieltä.

• Jet-Jeesus

Hyvä poitti sulla se "mielestäni", koska sillä kuitataan se, että ei oo perustelua eikä näyttöä mistään, mutta sietäs olla.

Ei näillä palstoilla tajuta mistään mitään. Kaikki vaan väittää sitä omaa ajatusta oikeeksi, mutta näyttöä ei ole kenelläkään ikänä.

• Rozz

Gootti voi kuunnella mitä musiikkia tahansa, totta kai. Mutta gootti kuuntelee tietysti myös goottimusiikkia ja pitää goottimusiikista eniten.

• Lucretia

Minä kuuntelen mm. Two witchesia, siouxsie and the bansheesia, london after midnigtia wumpscutia, blutengeliä jne, mutta myös negative, gunnareita jne. Mutta mikään ei ole goottirokkia parempaa..

• Paha

Lovecraft, Byron, Tim Burton. Siitä todellisen gootteuden alkulähteille... selvitä mitä nämä tarkoittavat.

• Sinside

Oikeessa olet.tänne kirjottaa kaikki ihmiset mitkä vähänkin pukeutuu gootti tyylisesti ja kuuntelee 69eyesia ja muuta ja kyselee oonko mä gootti? todella rassaavaa..

• LUE TÄÄ.... SAAKELIN SAKIA---+
        Sinside kirjoitti:

Oikeessa olet.tänne kirjottaa kaikki ihmiset mitkä vähänkin pukeutuu gootti tyylisesti ja kuuntelee 69eyesia ja muuta ja kyselee oonko mä gootti? todella rassaavaa..

--------------------------------------------------------------------------------------------------66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666köh köh-,.,-,.,-,. ze sa zä zö suöööö zazdzazsz zo zä zö zu zh kkk

• .....
        LUE TÄÄ.... SAAKELIN SAKIA---+ kirjoitti:

--------------------------------------------------------------------------------------------------66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666köh köh-,.,-,.,-,. ze sa zä zö suöööö zazdzazsz zo zä zö zu zh kkk

ho hoi..ÄÄLIÖ...

• Siege

Valitettavasti gootti määritellään musamaun perusteella. Mene kotiin häpeämään, hyi.

Gootti pitää goottimusiikista. Voi silti lisäksi kuunnella ihan mitä sielu sietää.

• ite piru

Miten jaksatte vielä vääntää kättä tästä asiasta? Olkaa ihmiset (!) omia itseänne, älkääkö yhtään miettikö mitä muut teistä ajattelee. Jos olet tyytyväinen itseesi, pidit itteäsi goottina tai minä hyvänsä, on kaikki hyvin.

Turhaa jauhamista, mikä on goottia mikä ei. Jokainen voi etsiä netistä esim. googlella, kaiken tiedon gooteista ja goottimusasta yms, ja tehdä sen jälkeen omat johtopäätöksensä asiasta. Ja lopulta, kaikilla on siitä ihan oma käsitys! Eli mitä tuosta enää väittämään.

• ex goottiko?
        ite piru kirjoitti:

Miten jaksatte vielä vääntää kättä tästä asiasta? Olkaa ihmiset (!) omia itseänne, älkääkö yhtään miettikö mitä muut teistä ajattelee. Jos olet tyytyväinen itseesi, pidit itteäsi goottina tai minä hyvänsä, on kaikki hyvin.

Turhaa jauhamista, mikä on goottia mikä ei. Jokainen voi etsiä netistä esim. googlella, kaiken tiedon gooteista ja goottimusasta yms, ja tehdä sen jälkeen omat johtopäätöksensä asiasta. Ja lopulta, kaikilla on siitä ihan oma käsitys! Eli mitä tuosta enää väittämään.

ÖÖ.. Mä oon sitä mieltä että gootiks synnytään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe