Nyt meni hermot...

Liian kiltti...

Tapasin netin kautta muutama viikko sitten kivan miehen, joka oli pitkästä aikaa sellainen johon olisin halunnut kunnolla tutustua. Mies oli myös erittäin kiinnostunut minusta, soitteli minulle jne. Odotti kovasti tapaamistamme pääsiäisenä. Tosiaan tämä mies oli eronnut vasta jouluna muuttanut silloin omilleen yli kymmenen vuoden suhteesta, mutta sanoi, että on käsitellyt eronsa. Kysyinkin häneltä, että onko hän valmis vielä suhteeseen, kun mies tuntui kovasti haluavan suhdetta kanssani..

No, vielä ennen pääsiäistä sain mieheltä viesti, jossa hän kirjoitti, että haluaa tavata minut pian ja haluaa selvittää voisiko jutustamme tulla jotain vakavampaakin... No, hän oli pääsiäisenä viihteellä ja soiteltiin siinä sitten ja mies kuulosti jotenkin erilaiselta... Itse olin ylikilttinä ja kunnollisena ihmisenä ollut eri paikkakunnalla viihteellä, mutta ajattelin silloinkin tätä miestä ja odotin tulevia treffejä hänen kanssaan...

No, tällä viikolla sain mieheltä viestin, jossa hän ilmoitti tavanneensa pääsiäisenä naisen, jonka kanssa haluaa kokeilla seurustelua, hän myös kirjoitti, ettei tiedä miten siinä käy, että voidaan sitten olla yhteyksissä...
No, sen verran tempperamenttisenä naisena kirjoitin miehelle, etten todellakaan aio jäädä miksikään varasuunnitelmaksi ja toivotin melko tiukkaan sävyyn hyvät jatkot...

Joo, siis sattuipa todella huono tuuri, että mies tapasi jonkun sillä välin, kun oltiin erossa ja minä kilttinä tyttönä varasin itseäni miehelle.... Siis elämä on... Mitä tästä opin, ei kannata olla kiltti ja kunnollinen, eikä uskollinen kellekään jota ei vielä tunne... Niin ja tämä sama helkkarin äijä kyseli minulta, että tapailenko muita ja oli kovin huolissaan siitä ja sanoi, ettei ainakaan itse halua vehdata useamman kanssa yhtäaikaa...

Ainoa positiivinen asia tässä on, että mies ilmoitti minulle tilanteen rehellisesti... Mutta kyllä kyrpii........

20

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävää, että se tapahtui tällä tavalla, mutta jokainen vähänkin pitempään nettideittailua harrastanut tietää, että ei todellakaan kannata 'ihastua' ihmiseen, jonka tuntee vain netin kautta.

      Lainausmerkkejä käytin siksi, että pohjimmiltaan kyse ei edes ole ihastumisesta kyseiseen ihmiseen vaan ihastumisesta pelkkään mielikuvaan.

      Been there, done that, ensi kerralla nopea tapaaminen ja senkin jälkeen edelleen järki päässä. Mutta hyvä, ettet jäänyt odottelemaan varasijalla.

      • mies 28v

        Tuo on totta.Netissä ihmisestä luo oman "ihannekumpanin" eikä se juuri ikinä pidä 100% paikkaansa.

        Ja toisaalta, ehkä säästyit isommilta murheilta jos mietit, että mies on olevinaan 3-4kk:ssa "käsitellyt" 10 vuotta kestäneen suhteen.Ei muuten onnistu, jos tekee homman oikeasti ja kunnolla.
        Tuolle miehelle käsittelly tarkoittaa todennäköisesti ajattellua "Prkl! P*ska muija kun teki silleen ja silleen.Noh, etitään uusi".


    • Liian kiltti.....

      Taisi jäädä mainitsematta tuossa, että siis oltiin tavattu livenä kerran ja uusintatreffejä suunniteltiin jo... Eli paska mikä paska oli äijä.....

      • get over it

        No oho. Olitte siis oikein kerran tavanneet. Vau. Siis lähes niinkuin pari olitte jo. Not.

        Mies ei tehnyt mitään väärää ja vielä suoraselkäisesti että oli löytänyt toisen. Esimerkillisesti toimittu hänen kannaltaan.


    • Liian kiltti???

      No, mies kyllä antoi ymmärtää omalta osaltaan haluavansa suhteen kanssani kunnes suunnitelmat muuttuivat täysin hänen osaltaan... En nyt minään parina meitä pitänyt, itse olisin halunnut rauhassa tutustua häneen ensin....

    • kokemus kyynistää

      Näitä tyhjänpäiväsiä lipeviä lirkuttelijoita tuntuu riittävän. Nykyään niihin osaa suhtautua jo varauksella ja aavistaa melko pian. Mitä lie narsisteja, haluaa kai saada mahdollisimman monet naiset pauloihinsa ihastumaan itteensä ja nauttivat sitten kun lopulta tuottaa karvaan pettymyksen näille. Useimmat tosin eivät kehtaa näyttää edes naamaansa koskaan livenä vaan jauhaa pitkillä posteilla niitä näitä ja liirum laarum. Kehuskelee naista ylenpalttisesti, menee liian pian tosi vakaviinkin juttuihin, esim. naimisiinmenoista, yhteenmuutoista ym. ja kuinka "tämä kohtaaminen tuntuu kohtalolta" jne. bla blaa... juuri sellasia juttuja mitä ne tietää että naiset yeensä haluaakin kuulla, ja mitä kiinnostuneen naisen ei ainakaan missään tapauksessa kannata liian pian miehelle sanoo! Eihän kukaan järkevä ihminen ala suunnilleen varaan hääkirkkoo kun ei olla koskaan nähtykään tai yhden näkemisen perusteella! Eräs toinen varotusmerkki on se, että lähettävät itsestään useita kuvia pyyttämättä, vaikka selviäähän se ulkonäkö noin suurinpiirtein 1-2 hyvästä kuvasta.
      Just taannoin mulle kirjotteli taas eräs tällänen, näkemistä vetkutti jollain verukkeella useiden päivien päähän ja kun osasin jo jotenkin haiskahtavien tekstien ja kuvagallerian perusteella suhtautua järkevällä viileydellä enkä lähteny mukaan sen lirkutteluihin, niin tästä ilmeisen pettyneenä sitten lopulta perui ne treffit sillä verukkeella että "et vaikuta olevan tarpeeksi innostunu minusta"! Siis kuka mies oikeesti tekee pelkkien postien perusteella tälläsen johtopäätöksen jos ois todella kiinnostunu? Ei nyt oikein menny läpi, aivan varmasti ois perunu jollain muulla syyllä vaikka oisinkin kirjotellu kuinka pitkiä ja "innostuneita" viestejä! Haluspa vaan yrittää laittaa kaiken peruuntumisen vielä törkerösti mun syyks.. ihan tavallisesti kuitenkin vastailin kaikkeen ja kyselin siltäkin jotain. Miten sille sit ois pitäny kirjottaa, pommittaa viesteillä ja mankua jatkuvasti sen perään, antaa näkemättä puhelinnumeronsa jne.? Niin ja kahteen kertaan tivas huolestuneena onko mulla nyt muita kenen kanssa kirjottelen, toiseen kertaan vaati tiukempaan sävyyn "suoraa vastausta, kiitos"! Tässä vaiheessa tökki jo aika pahasti..! Siis haloo, vaikka oiskin, niin kuuluuko se edes puolin tai toisin kellekään siinä vaiheessa kun ei olla edes nähtykään vielä!? No eipä ollu just sillon muita ja tän kerroin sille jo ekan kerran kysyessä. Huvittavaa on että ite ei heti vastannu tähän mitään kun kysyin siltä samaa.
      Mutta tosiaan, onneks osasin jo varautua mikä toikin oli ettei tullu mitenkään yllätyksenä.

      Ja vaikka sitten näkeekin jonkun kanssa ja ne jauhaa että "kiinnostas todellakin tutustua paremmin" "tietysti haluan nähdä toistekin" niin ei tähänkään oo mitään luottamista. Ei välttämättä kuulu enää koskaan mitään, kun löytykin "yllättäen" jotain muuta, ja sitten tulee korkeintaan joskus muutaman kuukauden päästä joku selittely-ruikutusviesti kun se toinen juttu ei toiminukaan. Eipä mua ainakaan kiinnosta edes mitään muita sillon viritellä jos oikeesti oon kiinnostunu jostain ja haluaisin jatkaa tutustumista, enkä sano mitään sellasta jos en todella tarkota sitä, toisin kun monet miehet tuntuu höpisevän vaan ihan lämpimikseen.

    • vuosi

      treffilinjoilla, se riitti tältä erää...

      muistiin jääneet tapamiset: 2x varattu (toinen jäi kiinni, toinen tunnusti ensinmäisen tapaamisen päätteeksi), yksi alkoholisti ja yksi vapaa, mutta oltiin niin erinlaisia (city man vastaan lande girl - häneltä opittu lainaus), kahden kanssa treffailin pidempään (ensinmäinen piti hollilla, treffaili kunnes löysi paremman, toisen ja viimeinen tapaus; treffailu neljä kuukautta ja katos kun pieru saharaan vaikka pyysin rehellisyyttä noista muista oppineena)

      jotenkin syö naista, en ole pitänyt itseäni kuitenkaan mitenkään yli sinisilmäisenä, mutta noiden jälkeen epäilen suuresti ja laitan harkintaan että pitäisi aloittaa vieraan ihmisen tapaamiset suoraan epäluulolla joka sitten ajan kanssa voi vain kasvaa luottamukseksi...

      mutta ehkä sitten joku päivä sillä nyt elän itselleni antaman kolmen teen periaatteella / lupauksella: jos mies lähestyy mua ystävällinen ilme kasvoilla juoksen lujaa pois, en jää edes kuuntelemaan kysyykö tietä, tulta vai teelle.

    • kiltti mies.

      Pelimies se oli eli tapailee monta naista kerralla ja nyt antoi pakit tylysti. En nyt itse yhden tapaamisen jälkeen antais ymmärtää että haluan suhteen eli mielestäni se mies oli joku pleijeri kun oletti että sinäkin haluat heti suhteen. Eikös siinä ole se tutustumisvaihe ensin että ainakin monta tapaamista ennen kun aletaan vakavissaan puhua että halutaan olla yhdessä.

    • kiinnostaa..

      Annoitko sen panna sinua?

    • Liian kiltti???

      En antanut miehelle mitään ja mies ei ollut mikään pleijeri... Enemmänkin herkän oloinen kaveri, mutta oli vasta jouluna muuttanut omilleen pitkän suhteen jälkeen... Niin kirjoitteli tosiaan ennen meidän toista aiottua tapaamista, että haluaa nähdä minut pian ja selvittää voisiko meistä tulla jotain enemmänkin?? Niin kyllähän se hieman oudolta tuntui, että mies halusi heti suhteeseen ikään kuin jatkoa suoraan edelliselle suhteelleen.. Sitten kaveri oli jopa mustasukkaisen oloinen, kun kyseli, että tapailenko minä muita miehiä ja vakuutti, ettei itse vehtaa useamman kanssa yhtä aikaa... Mulle tuli sellanen olo, että olin miehelle pelkkä itsetunnon kohottaja tuoreen eronsa jälkeen.. Hän sitten sattui juuri ennen meidän aiottua uusintatapaamistamme löytämään ilmeisesti naisen, jonka kanssa kuulemma aikoo kokeilla seurustelua..... No, ei muuta kuin tervemenoa vaan sitten....... Enää ikinä en aio säästää itseäni kenellekään vaan olen tasan niin kaun vapaa ja katselen muitakin ennen kuin ollaan sitten ihan oikeasti yhdessä ja seurustellaan......

    • kiltti mies.

      Joo, yhtäkkiä löytää jonkun ja aikoo seurustella sen kanssa. Aika äkkiä näköjään parisuhde syntyy kun ei edes tutustuta ja tapailla sitä naista vaan suoraan suhteeseen. Ei siitä pääsiäisestä niin kauaa ole meinaan.

      En pidä kovin uskottavana sen juttua vaan sillä oli jo ennen sua joku nainen ja sut nähtyään totesi että se toinen on parempi.

    • Liian kiltti ???

      Voi olla, että syy mun hyllyttämiseen oli se, että olisin halunnut edetä hitaasti ja tutustua rauhassa ensin, en luvannut mitään seurustelua miehelle... Kyrpii vaan vieläkin koko äijä!!! Mies ilmeisesti löysi jonkun joka suostui heti seurusteluun... Tähän asti viimesen parin vuoden ajan olen ollut iloinen sinkku, ekan kerran mulle tuli paha mieli miehen käytöksestä, koska luulin, että olin vihdoin löytänyt jonkun tutustumisen arvoisen... Nyt tuntuu siltä, että taidan unohtaa miehet hetkeksi, en jaksa enää neitä sekopäisiä sinkkuja, joista kukaan ei tiedä mitä haluaa.... Putosi ainakin hetkeksi pohja omalta naisllisuudelta ja viehättävyydeltä.... Tottahan se on, että mies oli reilu, kun kertoi luultavasti totuuden, mutta mulla on silti vedätetty olo ja tympii.....

    • kiltti mies.

      Miksen minä löydä ketään joka suostuu heti seurusteluun. Pitääks mun kysyy suoraan naisilta että aletanko olee jos se kerran noin helppoa on? Oudolta tuntuu että heti aletaan olee vaikka ei edes tutustua kunnolla. Olen sentään kysynyt naisia treffeille paljon mutta kukaan ei edes ole suostunut treffeille viimeisen 6 vuoden aikana. Kai se vaan on naamasta sitten kiinni jos kerran noin helposti sitä löytää kumppanin.

    • voikvoi

      Suomi24deitin naisten suurin ongelma on tämä kommunikointi kyvyttömyys. Ilmankos olette sitten kuukausia deitissä. Saman olen huomannut myös Livessä .että ei osata avata suuta katsotaan kuin lehmä kuuta

      • Miten toimisitte?

        Taitaa olla molempien sukupuolten ominaisuus tuo kyvyttömyys kommunikointiin - veikkaan kylläkin, että miehillä on enemmän kommunikointivaikeuksia kuin naisilla.

        Viimeisin mies, joka otti minuun yhteyttä, ei halunnut kertoa itsestään yhtään mitään. Treffit olisivat olleet ainoa keino voida tutustua häneen. Viimeisessä viestissä sain valokuvansa, joka ei kerro ihmisestä muuta kuin ulkonäon, joten viestitin, että juttu saa jäädä.

        Menisittekö itse treffeille miehen/naisen kanssa, josta ette tietäisi yhtään mitään - käytössä siis lähes tyhjä profiilikin?


    • Liian kiltti???

      Ja mitä sitten treffeillä täytyisi sanoa, jos on kiinnostunut toisesta.. Minä ainakin tein selväksi tuolle treffikamulleni, että olen kiinnostunut ja haluan tavata uudestaan... Mutta olen ymmärtänyt, että mies voi säikähtää ja juosta karkuun, jos nainen on liian aloitteellinen ja kiinnostunut... Eli olen sitten samanaikaisesti kiinnostunut ja vaikeasti tavoiteltava... Toisekseen luonani käy silloin tällöin yks ihana mies, johon haluaisin tutustua paremmin... Puuhaillaan siis makuuhuoneessa... Kumpikaan meistä ei koskaan puhu mitään syvällisempää... Enkä itsekään uskalla aloittaa keskustelua... Eli kyllähän se vaan on hankalaa naisten ja miesten kesken... Varmasti tulee väärinymmärryksiä puolin ja toisin...

    • mies sinkku,.

      Minusta pitäis ekoilla viesteillä sanoa mitä etsii ja varsinkin naisten pitäis sanoa että ei halua seksiä seuraa ja turha kinuta kun haluaa tutustua kunnolla. Yleensä sellaset pelimiehet katoaa jos nainen sanoo että pihtaa niin kauan kunnes on varma että mies haluaa suhteen. ihan normaalia juttelua ja voi keksiä jotain tekemistä ja mennä tapahtumiin. itse en jaksais missään kahvilas istuu montaa tuntia et miellummin vaikka kävelylle.

    • yksi nettimies

      On toi deittalu kyllä varsinaista säätämistä aina...

      Miksi se on mitä on?

      Koska miehenä saa treffejä yleensä ehkä noin yhden per 10 lähetettyä aloitusta, niin tietysti niitä aloituksia sitten lähettelee aina melkein 10 naiselle kerralla.

      Aina välillä sitten käykin niin ohraisesti että 10 naisesta vaikkapa jopa 3 haluaakin treffeille. No eihän siinä auta kuin käydä ne kaikki läpi.

      Yhdellekään naiselle ei tietenkään saa vahingossakaan paljastaa että samanaikaisesti on muitakin naisia katselemassa. Koska se latistaisi heti tunnelman. Jokaiselle naiselle on pakko puhua siten että "juuri tämä nainen on se josta on kiinnostunut" jos haluaa että on mitään mahdollisuuksia. Naiset ei vaan siedä yhtään mitään epäröintiä mieheltä. Itsevarmuutta! Sitä pitää aina olla!

      Tuo on se mikä johtaa helposti miehen antamaan naiselle liian kiinnostunutta kuvaa. Jopa ihan sitä oikeaa suhdetta (eikä vain seksiä) hakevankin miehen.

      Paljon mieluumin tutustuisin yhteen naiseen kerralla, mutta jos asennoituisin niin että lähetän yhden aloituksen ja jään odottamaan aina viikoksi että tuleeko vastausta, ja jos tulee, niin sitten viikko tai pari viestittelyä (ja silti nainen saattaa vaan kadota kesken viestittelyn). Tuolla tavalla yksien treffien saamiseen menisi aina puolesta vuodesta kokonaiseen vuoteen. Ja yleensä ne treffit eivät edes johda mihinkään. Olisi siis täysin tuhoontuomittu ajatus että löytäisin naista ennen hautaani päätymistä, jos ei olisi monen naisen kanssa viestittely samanaikaisesti menossa.

      Tämä oli omasta kokemuksesta heitetty näkökulma asiaan.

      Naiset eivät ehkä pidä tuosta deittailutavastani, mutta voin vain todeta että en minäkään siitä pidä, mutta en vaan näe mitään muutakaan vaihtoehtoa.
      Ja kyllähän ainakin osa naisistakin toimii ihan samoin. Monta miestä treffaavat ja valitsevat niistä parhaan jatkoon (eivätkä silti kyllä mainosta sitä asiaa etukäteen).

    • oma on kantani tää

      Olen sanonut ja sanon vielä kerran kantani, näihin
      hiljattain eronneisiin, että en ala edes kokeilemaan,
      heidän kanssa yhtään mitään.

      Vaikka kertoisivat käsitelleen edellisen suhteensa,
      mutta jos lähtee kamalalla tohinalla etsimään uutta ja (itse koen korviketta) voi kyllä sanoa, että hoh-hoijakkaa vain, siitä ei tule mitään, mutta sitten on toinen ääripää, eli pitkään eroaan märehtineet ja siinä katkeroituneet.

    • hyi helvettiä

      Elikkä narsisti vaanijasekopäät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe