Pummituet katkaistava

Hulluus loputtava

Järjetöntä maksaa palkkiota loisimisesta ja vastuuttomuudesta.

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkät yöunet

      Oon nyt reilun 2v ollu työttömänä ja minkäänlaista masentumisen merkkiä ei ole ilmassa..talvet lomaillu tuol kauko-asian puolel ja kesät suomessa..työttömyydessä arvostan touhukkaiden päivien jälkeen sitä et voi yö myöhään pimeäs huonees rötvätä sängyl ja puhelimel lukea kaikkia mielenkiintosia juttuja ja aamul herätää joskus puolenpäivän maissa ilman mitää herätyskelloja ja aletaan kahavin keittoon ja nisun syöntiin..Elämä on ihanaa

      • Lapset kärsii

        Varmaan ihanaa syödä naapurin lasten ruoat. Hehän maksavat sinun makailun.


    • ei saa työtä-

      Kun ei saa töitä ja jos saa niin tarjotaan edelleen niitä pummitukia eikä työnantaja voi maksaa palkkaa.

    • tor2

      ittiäpä saatte syyttää mitä ootte menny lapsia tekemään..ja mikä on hulluinta,mennä vielä tämmösenä aikana tekemään niitä..kenen luulitte elättävän ne ku perheen isä ja äiti jää työttömiksi

      • sossu pelastaa

        no nykymuijat tekee pennun jonkun hattiwatin takia just sen takia että pääsee kakaran takia asuntojonon ohi omaan kämppään, ja sitten yh-äippänä voikin vaan olla koko päivä somessa heilumassa ja katella BB:tä.


    • vaigeaa

      Tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos avoimia työpaikkoja on n. 25000 ja työttömiä päälle 300 000 niin se on tod. haastavaa löytää työpaikka jokaiselle

      • Tuet poikki heti

        Järjetöntä maksaa palkkiota loisimisesta ja vastuuttomuudesta.


      • Byro B
        Tuet poikki heti kirjoitti:

        Järjetöntä maksaa palkkiota loisimisesta ja vastuuttomuudesta.

        Määrittele vastuuttomuus ja loisiminen, kun työpaikkoja ei ole juuri edes haettavaksi. Työkokemusta löytyy varmaan enemmän kuin täällä huutelijoilta.
        Vastuutonkaan en ole, entinen työni oli vastuullista. Lapseni ovat opiskelemassa ja kesätöitäkin on heillä, vaikka itelläni ei olekaan.


    • tueton

      Pärjää tässä ilman töitäkin.Mitään tukia en ole hakenut.

    • Häiriköt pois

      Nettiyhteys katkaistava palstahäiriköltä.

    • Kärppäfani

      jos sitä lähtis korin olutta hakee..sattu tuo Kärpätki eilen voittamaan:P hitto mikä jano ja tää kevät

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe