Joo olis kiva saada apuja teiltä ihmiset. Elikkäs mulla on ollu joku 8vuotta tuo pseudogynecomastia (ikää nyt 18) eli ylisuuret nännit, jotka on rajoittanu minun elämää tosi paljon.
Esim ulkona liikkuessa pitää valita minkä t-paidan laittaa pääle ettei paista läpi ja umista rakastan ja haluasin ottaa aurinkoa julkisilla paikoilla ilman että tartteis hävetä, kävellä ilman paitaa kesäsin jne.. Minulla on muuten voisi jopa sanoa että huippu hyvässä kunnossa oleva kroppa, eli en mikään lihava ole. Ihan itku tässä pääsee kun halusin niin kovasti normaali näköiset nännit.
Mitä teen? rahaa ei tämmöisellä köyhällä opiskelijalla ole mihinkää monien tuhansien eurojen leikkauksiin, vaikka kyllä maksasin mitä vaan siitä että voisin kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä kylpylöissä ilman että tartteis hävetä ja jatkuvasti nipistellä nännejä että näyttäsivät edes hetken normaaleilta.
tuli ehkä vähän liian hätäisesti kirjotettua, mutta toivottavasti joku edes ymmärtää ja voisi auttaa
pseudogynecomastia
4
253
Vastaukset
- 10+18
Ihmetyttää vähän palstanvalintasi, sillä kirjoitat olevasi hyväkroppainen muuten. Eikö rintaliivit sitten peitä niitä nännejä ? Ei mulla ainskaan paista läpi, ellei ole sellaisia ohuita "paitamaisia" rintsikoita. Topatuista ei ainakaan luulisi näkyvän läpi.
- imbroken
Joo käytän aina ulkona liikkuessa semmosia t-paitoja missä menee joku tektsi/kuvio nännin kohalla niin ei paista läpi niin pahasti, mut eniten ärsyttää se että mitä muijatkin ajattelee sänkyssä minun nänneistä ku ne on semmoset ketunnokat ja haluisin niin kovasti kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä uimassa ilman et tarttee hävetä
ja intti ois tammikuussa niin miten mä pystyn sen sielä pitämään piilossa - imbroken
kohta otan moran ja viilät kummatkin nännit auki ja kaivan paskat ite pois saatana menee hermot kun tää vaiva on rajottanu elämää jo niin monta vuotta!
- Täti 123
Mahdollisesti koet tilanteesi pahempana kuin miltä rintasi näyttävät ulkopuolisen silmin. Miesrintojen kasvuun vaikuttavat jotkin ravintolisät ja esim. kasviestrogeenit, joita saa ravinnosta esim. soijatuotteista. Tässä linkki kauneusleikkaussairaalan sivustolle, jossa vähän tietoa. http://www.sairaalakl.fi/artikkelit/rinnat/gynekomastia-eli-naisnisäisyys
Jos olet ylipainoinen, laihduttaminen pienentää rintojakin. Jos tilanne ei korjaannu etkä opi elämään rintojesi kanssa, leikkaus ei maksa monia tuhansia vaan alle 3000e. Iso raha sekin nuorelle, mutta säästämällä tavoitteeseen pääsee ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394542- 512010
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621603Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061