pseudogynecomastia

imbroken

Joo olis kiva saada apuja teiltä ihmiset. Elikkäs mulla on ollu joku 8vuotta tuo pseudogynecomastia (ikää nyt 18) eli ylisuuret nännit, jotka on rajoittanu minun elämää tosi paljon.
Esim ulkona liikkuessa pitää valita minkä t-paidan laittaa pääle ettei paista läpi ja umista rakastan ja haluasin ottaa aurinkoa julkisilla paikoilla ilman että tartteis hävetä, kävellä ilman paitaa kesäsin jne.. Minulla on muuten voisi jopa sanoa että huippu hyvässä kunnossa oleva kroppa, eli en mikään lihava ole. Ihan itku tässä pääsee kun halusin niin kovasti normaali näköiset nännit.

Mitä teen? rahaa ei tämmöisellä köyhällä opiskelijalla ole mihinkää monien tuhansien eurojen leikkauksiin, vaikka kyllä maksasin mitä vaan siitä että voisin kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä kylpylöissä ilman että tartteis hävetä ja jatkuvasti nipistellä nännejä että näyttäsivät edes hetken normaaleilta.

tuli ehkä vähän liian hätäisesti kirjotettua, mutta toivottavasti joku edes ymmärtää ja voisi auttaa

4

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+18

Ihmetyttää vähän palstanvalintasi, sillä kirjoitat olevasi hyväkroppainen muuten. Eikö rintaliivit sitten peitä niitä nännejä ? Ei mulla ainskaan paista läpi, ellei ole sellaisia ohuita "paitamaisia" rintsikoita. Topatuista ei ainakaan luulisi näkyvän läpi.

• imbroken

Joo käytän aina ulkona liikkuessa semmosia t-paitoja missä menee joku tektsi/kuvio nännin kohalla niin ei paista läpi niin pahasti, mut eniten ärsyttää se että mitä muijatkin ajattelee sänkyssä minun nänneistä ku ne on semmoset ketunnokat ja haluisin niin kovasti kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä uimassa ilman et tarttee hävetä

ja intti ois tammikuussa niin miten mä pystyn sen sielä pitämään piilossa

• imbroken

kohta otan moran ja viilät kummatkin nännit auki ja kaivan paskat ite pois saatana menee hermot kun tää vaiva on rajottanu elämää jo niin monta vuotta!

• Täti 123

Mahdollisesti koet tilanteesi pahempana kuin miltä rintasi näyttävät ulkopuolisen silmin. Miesrintojen kasvuun vaikuttavat jotkin ravintolisät ja esim. kasviestrogeenit, joita saa ravinnosta esim. soijatuotteista. Tässä linkki kauneusleikkaussairaalan sivustolle, jossa vähän tietoa. http://www.sairaalakl.fi/artikkelit/rinnat/gynekomastia-eli-naisnisäisyys

Jos olet ylipainoinen, laihduttaminen pienentää rintojakin. Jos tilanne ei korjaannu etkä opi elämään rintojesi kanssa, leikkaus ei maksa monia tuhansia vaan alle 3000e. Iso raha sekin nuorelle, mutta säästämällä tavoitteeseen pääsee ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9367
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      67
      4862
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4531
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      58
      2874
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1566
    6. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      1388
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      41
      1344
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      46
      1263
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1242
    Aihe