Joo olis kiva saada apuja teiltä ihmiset. Elikkäs mulla on ollu joku 8vuotta tuo pseudogynecomastia (ikää nyt 18) eli ylisuuret nännit, jotka on rajoittanu minun elämää tosi paljon.
Esim ulkona liikkuessa pitää valita minkä t-paidan laittaa pääle ettei paista läpi ja umista rakastan ja haluasin ottaa aurinkoa julkisilla paikoilla ilman että tartteis hävetä, kävellä ilman paitaa kesäsin jne.. Minulla on muuten voisi jopa sanoa että huippu hyvässä kunnossa oleva kroppa, eli en mikään lihava ole. Ihan itku tässä pääsee kun halusin niin kovasti normaali näköiset nännit.
Mitä teen? rahaa ei tämmöisellä köyhällä opiskelijalla ole mihinkää monien tuhansien eurojen leikkauksiin, vaikka kyllä maksasin mitä vaan siitä että voisin kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä kylpylöissä ilman että tartteis hävetä ja jatkuvasti nipistellä nännejä että näyttäsivät edes hetken normaaleilta.
tuli ehkä vähän liian hätäisesti kirjotettua, mutta toivottavasti joku edes ymmärtää ja voisi auttaa
pseudogynecomastia
4
175
Vastaukset
- 10+18
Ihmetyttää vähän palstanvalintasi, sillä kirjoitat olevasi hyväkroppainen muuten. Eikö rintaliivit sitten peitä niitä nännejä ? Ei mulla ainskaan paista läpi, ellei ole sellaisia ohuita "paitamaisia" rintsikoita. Topatuista ei ainakaan luulisi näkyvän läpi.
- imbroken
Joo käytän aina ulkona liikkuessa semmosia t-paitoja missä menee joku tektsi/kuvio nännin kohalla niin ei paista läpi niin pahasti, mut eniten ärsyttää se että mitä muijatkin ajattelee sänkyssä minun nänneistä ku ne on semmoset ketunnokat ja haluisin niin kovasti kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä uimassa ilman et tarttee hävetä
ja intti ois tammikuussa niin miten mä pystyn sen sielä pitämään piilossa - imbroken
kohta otan moran ja viilät kummatkin nännit auki ja kaivan paskat ite pois saatana menee hermot kun tää vaiva on rajottanu elämää jo niin monta vuotta!
- Täti 123
Mahdollisesti koet tilanteesi pahempana kuin miltä rintasi näyttävät ulkopuolisen silmin. Miesrintojen kasvuun vaikuttavat jotkin ravintolisät ja esim. kasviestrogeenit, joita saa ravinnosta esim. soijatuotteista. Tässä linkki kauneusleikkaussairaalan sivustolle, jossa vähän tietoa. http://www.sairaalakl.fi/artikkelit/rinnat/gynekomastia-eli-naisnisäisyys
Jos olet ylipainoinen, laihduttaminen pienentää rintojakin. Jos tilanne ei korjaannu etkä opi elämään rintojesi kanssa, leikkaus ei maksa monia tuhansia vaan alle 3000e. Iso raha sekin nuorelle, mutta säästämällä tavoitteeseen pääsee ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125