pseudogynecomastia

imbroken

Joo olis kiva saada apuja teiltä ihmiset. Elikkäs mulla on ollu joku 8vuotta tuo pseudogynecomastia (ikää nyt 18) eli ylisuuret nännit, jotka on rajoittanu minun elämää tosi paljon.
Esim ulkona liikkuessa pitää valita minkä t-paidan laittaa pääle ettei paista läpi ja umista rakastan ja haluasin ottaa aurinkoa julkisilla paikoilla ilman että tartteis hävetä, kävellä ilman paitaa kesäsin jne.. Minulla on muuten voisi jopa sanoa että huippu hyvässä kunnossa oleva kroppa, eli en mikään lihava ole. Ihan itku tässä pääsee kun halusin niin kovasti normaali näköiset nännit.

Mitä teen? rahaa ei tämmöisellä köyhällä opiskelijalla ole mihinkää monien tuhansien eurojen leikkauksiin, vaikka kyllä maksasin mitä vaan siitä että voisin kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä kylpylöissä ilman että tartteis hävetä ja jatkuvasti nipistellä nännejä että näyttäsivät edes hetken normaaleilta.

tuli ehkä vähän liian hätäisesti kirjotettua, mutta toivottavasti joku edes ymmärtää ja voisi auttaa

4

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+18

Ihmetyttää vähän palstanvalintasi, sillä kirjoitat olevasi hyväkroppainen muuten. Eikö rintaliivit sitten peitä niitä nännejä ? Ei mulla ainskaan paista läpi, ellei ole sellaisia ohuita "paitamaisia" rintsikoita. Topatuista ei ainakaan luulisi näkyvän läpi.

• imbroken

Joo käytän aina ulkona liikkuessa semmosia t-paitoja missä menee joku tektsi/kuvio nännin kohalla niin ei paista läpi niin pahasti, mut eniten ärsyttää se että mitä muijatkin ajattelee sänkyssä minun nänneistä ku ne on semmoset ketunnokat ja haluisin niin kovasti kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä uimassa ilman et tarttee hävetä

ja intti ois tammikuussa niin miten mä pystyn sen sielä pitämään piilossa

• imbroken

kohta otan moran ja viilät kummatkin nännit auki ja kaivan paskat ite pois saatana menee hermot kun tää vaiva on rajottanu elämää jo niin monta vuotta!

• Täti 123

Mahdollisesti koet tilanteesi pahempana kuin miltä rintasi näyttävät ulkopuolisen silmin. Miesrintojen kasvuun vaikuttavat jotkin ravintolisät ja esim. kasviestrogeenit, joita saa ravinnosta esim. soijatuotteista. Tässä linkki kauneusleikkaussairaalan sivustolle, jossa vähän tietoa. http://www.sairaalakl.fi/artikkelit/rinnat/gynekomastia-eli-naisnisäisyys

Jos olet ylipainoinen, laihduttaminen pienentää rintojakin. Jos tilanne ei korjaannu etkä opi elämään rintojesi kanssa, leikkaus ei maksa monia tuhansia vaan alle 3000e. Iso raha sekin nuorelle, mutta säästämällä tavoitteeseen pääsee ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8527
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1163
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      37
      736
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe