pseudogynecomastia

imbroken

Joo olis kiva saada apuja teiltä ihmiset. Elikkäs mulla on ollu joku 8vuotta tuo pseudogynecomastia (ikää nyt 18) eli ylisuuret nännit, jotka on rajoittanu minun elämää tosi paljon.
Esim ulkona liikkuessa pitää valita minkä t-paidan laittaa pääle ettei paista läpi ja umista rakastan ja haluasin ottaa aurinkoa julkisilla paikoilla ilman että tartteis hävetä, kävellä ilman paitaa kesäsin jne.. Minulla on muuten voisi jopa sanoa että huippu hyvässä kunnossa oleva kroppa, eli en mikään lihava ole. Ihan itku tässä pääsee kun halusin niin kovasti normaali näköiset nännit.

Mitä teen? rahaa ei tämmöisellä köyhällä opiskelijalla ole mihinkää monien tuhansien eurojen leikkauksiin, vaikka kyllä maksasin mitä vaan siitä että voisin kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä kylpylöissä ilman että tartteis hävetä ja jatkuvasti nipistellä nännejä että näyttäsivät edes hetken normaaleilta.

tuli ehkä vähän liian hätäisesti kirjotettua, mutta toivottavasti joku edes ymmärtää ja voisi auttaa

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+18

      Ihmetyttää vähän palstanvalintasi, sillä kirjoitat olevasi hyväkroppainen muuten. Eikö rintaliivit sitten peitä niitä nännejä ? Ei mulla ainskaan paista läpi, ellei ole sellaisia ohuita "paitamaisia" rintsikoita. Topatuista ei ainakaan luulisi näkyvän läpi.

    • imbroken

      Joo käytän aina ulkona liikkuessa semmosia t-paitoja missä menee joku tektsi/kuvio nännin kohalla niin ei paista läpi niin pahasti, mut eniten ärsyttää se että mitä muijatkin ajattelee sänkyssä minun nänneistä ku ne on semmoset ketunnokat ja haluisin niin kovasti kävellä rannoilla ilman paitaa ja käydä uimassa ilman et tarttee hävetä

      ja intti ois tammikuussa niin miten mä pystyn sen sielä pitämään piilossa

    • imbroken

      kohta otan moran ja viilät kummatkin nännit auki ja kaivan paskat ite pois saatana menee hermot kun tää vaiva on rajottanu elämää jo niin monta vuotta!

    • Täti 123

      Mahdollisesti koet tilanteesi pahempana kuin miltä rintasi näyttävät ulkopuolisen silmin. Miesrintojen kasvuun vaikuttavat jotkin ravintolisät ja esim. kasviestrogeenit, joita saa ravinnosta esim. soijatuotteista. Tässä linkki kauneusleikkaussairaalan sivustolle, jossa vähän tietoa. http://www.sairaalakl.fi/artikkelit/rinnat/gynekomastia-eli-naisnisäisyys

      Jos olet ylipainoinen, laihduttaminen pienentää rintojakin. Jos tilanne ei korjaannu etkä opi elämään rintojesi kanssa, leikkaus ei maksa monia tuhansia vaan alle 3000e. Iso raha sekin nuorelle, mutta säästämällä tavoitteeseen pääsee ennemmin tai myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe