Mä oon nuori tyttö joka tarvitsee kipeästi apua! Mulla on naamassa vähän finnejä mutta ei mitenkään hurjan paljon. Mutta selkäni... Huh huh! Se on ihan ihan täynnä punaisia KIPEITÄ "finnejä" niskasta selän puoleen väliin asti. Osa on kypsiä finnejä, mutta osa vain kipeitä puunaisia laikkuja. Minulla on pienet ihohuokoset. Käyn joka päivä suihkussa. Haluisin selkäni finnit pois ennen kesää, sillä olen kuumaverinen ja läkähdyn jossain kauluspaita tyylisessä paidassa! En voi käyttää avonaisia paitoja sillä selkäni näkyisi ja se olisi ruma näky! Kun liikuntatunnilla tai hanmoodoossa teemme vtsalihaksia, sattuu ihan pirusti kun selkä osuu maahan. Ihoni ei olee erityisen rasvainen tai kuiva. Olen nyt avun tarpeessa!!
Selässä outoja finnejä ja näppylöitä/laikkuja
rumaselkäinen
2
94
Vastaukset
- yks eukko
Kun peset hiukset tai käyt muuten suihkussa, huuhdotko sampoot, hoitoaineet ja saippuat hyvin pois selän puolelta? Selkä kannattaisi joskus pestä ihan harjalla, ei mitenkään kauheeti jynssäten, mutta kuitenkin. Mulla nimittäin auttoi nämä :)
- dsrgt th
Joo tosiaan kannattaa huuhtoa shampoot ja hoitsikat hyvin pois, jotkut saavat finnejä silikoneista tai sulfaateistakin.
Basiron Washia voisit ehkä kokeilla? Ja kosteuta myös selkä, vaikka onkin finnejä, jos käyt joka päivä suihkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882