Miten oppia kävelemään korkeilla koroilla?

tytt123

Mulla on ollut tähän asti matalia parin kolmen sentin korkoja, mutta haluaisin oppia kävelemään korkeilla yli 10 cm:n koroilla? Miten kannattaa alkaa opetella? Vinkkejä?

7

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • high heels

Lisää korkoa pikkuhiljaa niin opit helpoiten ja jalka tottuu korkeaan korkoon, eli ostat aluksi 5cm korot ja sit 7cm ja 9cm jne.

• mäjamä

Voit käyttää myös toista menetelmää, jos et halua ostaa kymmeniä eri kenkiä. Teet kuten minä tein eli tilaat tällaiset lukittavat korkkarit:

http://www.ebay.com/itm/Pleaser-High-Heel-Black-4-Pump-Locking-Ankle-Cuff-Padlock-VANITY-434-B-/221371386557

Sitten vain lukitset nuo jalkaasi, laitat avaimet kirjekuoreen, oman nimen päällesi ja kävelet postittamaan ne itsellesi.

Lukittavat sen takia, että muuten jätät tottelun aina myöhemmäksi ja myöhemmäksi ,mutta näin et jätä, kun nillä on pakko kävellä.

• lisään kenkiä

Ei niitä nyt sentään kymmeniä tarvi jos ostaa 5,7,9,11 ja 13cm korot niin tulee vain 5 paria kenkiä ja harjottelukenkiä voi ostaa vaikka tarjouksesta tai kirppareiltakin löytyy ihan uusia parilla eurolla.

• Kannattaa kokeilla noilla sandaaleilla. Ovat tukevat ja miellyttävät jalassa.
      Minulla on kokoa 42 vaikka normikokoni on 43.
      Ovat juuri sopivat ja helpot kävellä! Suosittelen lämpimästi.
      Tilasin juuri kahde uudet. Mustat 42, valkoiset 38

Mäjämä:n suosittelemat korkkarit ovat myös mageet!

• nilkka toimii

Naisella tai miehellä ei voi olla koskaan liikaa korkkareita ja jalka tykkää kun käytetään erikorkuisia korkoja, eikä vaan jatkuvasti mennä niillä samoilla koroilla.

• lisbeth1
    • Tha_Man

Hieno juttu että olet innostunut kävelemään korkeimilla koroilla, upeaa naisellista, varmasti opit! harjoitus tekee mestarin. 10cm korot jalkaan ja tunnet kuin naisellisuutesi nousee ja miehet katsovat varmasti! ;) T: Yksi niistä miehistä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe