kiira Korpi matkustelee?

Rane ja rauno

Jonkun kaa pitkin poikin. millä ja kenen rahoilla. kun ei ole vieläkään työtä tehnyt.ovatko mukana mahdollisesti huumekuvioissakin. tampere on ilm. keskeinen paikka niillekkin mömmöille.??

9

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILO pilleri ILO

tuskin taitoluistelijat ovat mömmöjen perään. jotkut jääkiekkopojat saattaavat käyttää esim. nuuskaa. ei vahvempia koskaan.

• kdjfbvnb

Älkää nyt. Kaikki Suomen ja Saksan lääkärit palkattu hoitamaan keksittyä jalkavaivaa. Me maksetaan tää kaikki. Apurahat juoksee .

• mauno ja manne

Kyllä liitto maksaa jos vaikka joskus kilpailisi????
      Kohta julkaistaan tukirahojen saajat ja yllätys yllätys: Kiira saa, liiton olympiakomitean sekä ministeriön täyden tuen. Olihan Kiira niin loistava DOI:n tuomarina, osasi sanasta sanaan mitä oli kirjoitettu.Ei omia ajatuksia.

• aasian leidikö??

toinen vannabee laura lepistö ilmoittanut medialle. et suunnittelee häitään . todella hienoa asia.mutta kerkeevät erota monta kertaa ennen hooooooohetkeäkin.

• hömppää riittää.

Kuka mies nämä tekojulkimot kiiran ja lauran elättää. vai ovatko sossun ja kelan palkkalistoilla. rumiakin ja kireitä ku viulun kieli.naukuvat puhuessaan.

• karhunen vero

Ettei olis samaa elättäjäporukka ,kuten henna peltosella.johanna tukinaiselle. jostakin käteistä ja pimiää rahaa saavat. töitä eivät tee ainaskaan VEROKIRJALLA.

• annamariaseppälä

Taitaa olla et kautta historian.nämä naisluistelijat olleet semmosia kaunokaisia ja nokka pystyssä kulkijoita ns. aikuisia pissiliisoja. minä itse tyyppejä.eivät saa napanuoraa poikki äitestään.

• KEVA merja aulis.

Jos ovat fyysiseti aikuisia?? ikääkin jo paljon. ei muuta kun omien lasten tekoon ja sit töihin tehtaaseen.tulee nöyryyttä ja oppivat normaaliksi naiseksi ja äidiksikin?? ja tietty leasing AUDI palautettava oikeille omistajille.

• näin se menee.

Jos naiset kitisee ja vinkuu ku puhuvat?? voi olla ponnari tai nuttura liian kireällä? tai sit hiekkaa tai hiivaa jossain välissäkin::

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe