Jonkun kaa pitkin poikin. millä ja kenen rahoilla. kun ei ole vieläkään työtä tehnyt.ovatko mukana mahdollisesti huumekuvioissakin. tampere on ilm. keskeinen paikka niillekkin mömmöille.??
kiira Korpi matkustelee?
9
237
Vastaukset
- ILO pilleri ILO
tuskin taitoluistelijat ovat mömmöjen perään. jotkut jääkiekkopojat saattaavat käyttää esim. nuuskaa. ei vahvempia koskaan.
- kdjfbvnb
Älkää nyt. Kaikki Suomen ja Saksan lääkärit palkattu hoitamaan keksittyä jalkavaivaa. Me maksetaan tää kaikki. Apurahat juoksee .
- mauno ja manne
Kyllä liitto maksaa jos vaikka joskus kilpailisi????
Kohta julkaistaan tukirahojen saajat ja yllätys yllätys: Kiira saa, liiton olympiakomitean sekä ministeriön täyden tuen. Olihan Kiira niin loistava DOI:n tuomarina, osasi sanasta sanaan mitä oli kirjoitettu.Ei omia ajatuksia. - aasian leidikö??
toinen vannabee laura lepistö ilmoittanut medialle. et suunnittelee häitään . todella hienoa asia.mutta kerkeevät erota monta kertaa ennen hooooooohetkeäkin.
- hömppää riittää.
Kuka mies nämä tekojulkimot kiiran ja lauran elättää. vai ovatko sossun ja kelan palkkalistoilla. rumiakin ja kireitä ku viulun kieli.naukuvat puhuessaan.
- karhunen vero
Ettei olis samaa elättäjäporukka ,kuten henna peltosella.johanna tukinaiselle. jostakin käteistä ja pimiää rahaa saavat. töitä eivät tee ainaskaan VEROKIRJALLA.
- annamariaseppälä
Taitaa olla et kautta historian.nämä naisluistelijat olleet semmosia kaunokaisia ja nokka pystyssä kulkijoita ns. aikuisia pissiliisoja. minä itse tyyppejä.eivät saa napanuoraa poikki äitestään.
- KEVA merja aulis.
Jos ovat fyysiseti aikuisia?? ikääkin jo paljon. ei muuta kun omien lasten tekoon ja sit töihin tehtaaseen.tulee nöyryyttä ja oppivat normaaliksi naiseksi ja äidiksikin?? ja tietty leasing AUDI palautettava oikeille omistajille.
- näin se menee.
Jos naiset kitisee ja vinkuu ku puhuvat?? voi olla ponnari tai nuttura liian kireällä? tai sit hiekkaa tai hiivaa jossain välissäkin::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984