Hallussani oleva rumpukapula on erään maailman suositun yhtyeen rumpalin
lahjoittama ja nimikirjoituksella , onkohan kuinka arvokas ?
Rumpukepit
4
197
Vastaukset 4
- ei ihan heti tiedä
Riippuu tosi paljon siitä että mikä bändi ja kuka soittaja.
Aitoustodistus on myös plussaa, kuten myös jos sillä on todistetusti jollain keikalla soitettu.- rock rock
Bändi on U2 , rumpalin kapula ... aito on ,,sitä en tiedä onko soitettu keikalla ,,mahdollisesti ,,mutta kapula saatu U2 rumpalilta henkilö kohtaisesti ...ei mitään tuotesarjan kapuloita nimmarilla ....
- Keijo Annikki
rock rock kirjoitti:
Bändi on U2 , rumpalin kapula ... aito on ,,sitä en tiedä onko soitettu keikalla ,,mahdollisesti ,,mutta kapula saatu U2 rumpalilta henkilö kohtaisesti ...ei mitään tuotesarjan kapuloita nimmarilla ....
Kitaristin kapula olis ollut arvokkaampi, tai basistin ja jopa Bonon kapula.
- mä veikkaisin
rock rock kirjoitti:
Parhaat markkinat taitaa löytyä ebay -sivustolta. Jos aitoustodistusta ei löydy niin tuskin sitä kovin montaa kymppiä saa. Jos pystyy jollain ammattilaisella nimen varmentamaan ja löytyy vaikka keikkalippu todisteeksi että on oltu paikalla tjms. niin varmaan 150-200 voi laittaa aloitushinnaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013198Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59643- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44618- 44528
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521