Eli kiloja lähtenyt -10kg n. 3kk sisällä. Tuntuu että heti hölläsin otetta tuon saavutettua, vaikka kiloja pitäisi pudottaa vielä toiset 10. Pääsiäisenä kiloja ehti sitäpaitsi kertyä 1,5kg lisää, joka on kyllä masentavaa. Olisin kumminkin yllättynyt jos paino olisi pysynyt samana, sillä pizzaa, suklaata ja karkkia mennyt niin älyttömät määrät että oikein hävettää. Nyt aion taas ryhdistäytyä! Aion rajata ne herkut taas yhteen kertaan/viikko ja yrittää syödä taas oikein, sillä kiloja en takaisin halua. Vähän opettelua tämä silti on, sillä yritän syödä mahd. vähän viljoja kun ne taitaa mahaa pistää sekaisin. Jos löytyy muita tsemppaajia niin ois kiva jakaa kokemuksia! En yksikseen täällä rupea päiväkirjaa pitämään :)
Laihdutuksen jatkaminen
2
129
Vastaukset
- 2+17
Ei tule tsemppiä: olet laihtunut liian nopeasti. Kun "vähän hölläät" niin kaikki tulee korkoineen takaisin. Ihan sama, saatko ne 10kg vielä laihdutettua. Opettele syömään oikein. Niin minäkin koitan tehdä.
- Notra
Kyllä söin ihan oikein, ja liikuntaa harrastin aktiivisesti päivittäin, mutta tähän "oikeaan" ruokavalioon kuului mm. aamupuuro sekä välillä ruisleipä ja pastaa. Niinkuin kirjoitin, kokeilen viljatonta ruokavaliota ja koska söin viljatuotteita useamman kerran päivässä opettelen vielä miten korvata nämä. Tämä "otteen hölläys" ei ollut mikään pikkujuttu, vaan söin kokonaisen viikon suoraan sanoen pelkkää p*skaa, eli ei kyllä johdu liian nopeasta laihdutuksesta painonnousu. Ylipainoa oli kumminkin aloittaessa se 20kg, eli en vieläkään ole normaalipainoinen. 10kg/3kk on reilu 3kg/kk, mikä ei ole mikään ylinopea vauhti, varsinkaan kun tulos on saatu aikaan terveellisellä ruokavaliolla sekä liikunnalla. Kommenttisi oli muuten hyvä, mutta sääli ettei se koske minua :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600