Olen siis 30 mies ja ollut koko elämäni "laihaläski". Reilu vuosi sitten vaimo (joka myös pyöreä), ehdotti että voitaisiin molemmat alkaa käydä salilla, niin olisi kiva sitten katsella toista. Tämä sopi mulle mainiosti ja heti seuraavalla viikolla haettiin molemmat kortit, saatiin ohjelmat ja aloitettiin treenaamaan. Parin päivän päästä menin kuitenkin salille yksinään, kun vaimolla olo edelleen lihakset kipeät. Ei tässä muuten mitään, mutta sain lähteä päivittäin salille yksinään, milloin oli lihakset kipeät, milloin oli töitä, milloin pää kipeä, sun muita lukuisia selityksiä.
No olen antanut asian olla, vaimo on edelleen pyöreä, mutta erityisen tyytyväinen omaan vartalooni. Nyt kuitenkin riita ilmiliekeissä ollut melkein kuukauden kun vaimo halusi tulla salille käymään ja menin avustamaan salilla tapaamaani naista erään laitteen kanssa. Huutaa vaan että sali saa riittää tai ainakaan en saa toisille naisille puhua, kyselee olenko pettänyt häntä yms. Ihan oikeasti?
Hei onko tää nyt ihan oikeesti hyvä aihe riidellä?
1
256
Vastaukset
- Ope85
Tuosta päätellen naisella voi olla itsellään huono itsetunto johtuen omasta vartalostaan ja hän saattaa olla epävarma siitä, kelpaako hän enää sinulle.
Ei tietenkään ole reilua että hän syyttää sinua tuollaisesta. Kannattaisiko odottaa kun tilanne on rauhallinen ja kerrata tapahtumat että nainenhan itse ehdotti salia ja itse jättäytyi pois. Ehkä hän vain tarvitsee vakuuttelua siitä että rakastat häntä edelleen painosta huolimatta ja että sinulla on oikeus käydä salilla jos siltä tuntuu.Voit esimerkiksi kertoa vielä (me naiset tarvitaan välillä kertauksen päälle kertausta) että sinusta olisi mukavaa jos hän tulisi mukaan.
Jos nainen rähjää niin paras vaan koittaa pysyä rauhallisena vaikka se onkin välillä vaikeaa, mutta sanoa että sinua loukkaa sellainen aiheeton syyttely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942021Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.141774Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341752- 1791537
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2141199- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331145