Hei onko tää nyt ihan oikeesti hyvä aihe riidellä?

Mies kyllästynyt

Olen siis 30 mies ja ollut koko elämäni "laihaläski". Reilu vuosi sitten vaimo (joka myös pyöreä), ehdotti että voitaisiin molemmat alkaa käydä salilla, niin olisi kiva sitten katsella toista. Tämä sopi mulle mainiosti ja heti seuraavalla viikolla haettiin molemmat kortit, saatiin ohjelmat ja aloitettiin treenaamaan. Parin päivän päästä menin kuitenkin salille yksinään, kun vaimolla olo edelleen lihakset kipeät. Ei tässä muuten mitään, mutta sain lähteä päivittäin salille yksinään, milloin oli lihakset kipeät, milloin oli töitä, milloin pää kipeä, sun muita lukuisia selityksiä.

No olen antanut asian olla, vaimo on edelleen pyöreä, mutta erityisen tyytyväinen omaan vartalooni. Nyt kuitenkin riita ilmiliekeissä ollut melkein kuukauden kun vaimo halusi tulla salille käymään ja menin avustamaan salilla tapaamaani naista erään laitteen kanssa. Huutaa vaan että sali saa riittää tai ainakaan en saa toisille naisille puhua, kyselee olenko pettänyt häntä yms. Ihan oikeasti?

1

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope85

Tuosta päätellen naisella voi olla itsellään huono itsetunto johtuen omasta vartalostaan ja hän saattaa olla epävarma siitä, kelpaako hän enää sinulle.

Ei tietenkään ole reilua että hän syyttää sinua tuollaisesta. Kannattaisiko odottaa kun tilanne on rauhallinen ja kerrata tapahtumat että nainenhan itse ehdotti salia ja itse jättäytyi pois. Ehkä hän vain tarvitsee vakuuttelua siitä että rakastat häntä edelleen painosta huolimatta ja että sinulla on oikeus käydä salilla jos siltä tuntuu.Voit esimerkiksi kertoa vielä (me naiset tarvitaan välillä kertauksen päälle kertausta) että sinusta olisi mukavaa jos hän tulisi mukaan.

Jos nainen rähjää niin paras vaan koittaa pysyä rauhallisena vaikka se onkin välillä vaikeaa, mutta sanoa että sinua loukkaa sellainen aiheeton syyttely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2554
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2396
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2323
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2030
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1769
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1559
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      17
      1273
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1123
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      957
    Aihe