Androgyyni nainen

kysynmielenkiinnosta

Mitä mieltä? Mitä tunteita teissä herättää androgyyni nainen, vai onko ihan sama/ ei kiinnosta? Miltä tuntuisi, jos sinun lähipiiriisi kuuluisi ko. kaltainen ihminen?

Andrej Pejic:

http://2.bp.blogspot.com/-c0pz7b12Hog/UQPI68Dxu2I/AAAAAAAAGLk/SWXzCkZDYZM/s400/andrej male Andrej-Pejic-an-Australian-androgynous-model.jpg

Erika Linder:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4odmxaija1r23zbro1_500.jpg

Kysyn, koska edustan itsekin kyseistä naistyyppiä. Olen seurustellut sekä naisten että miesten kanssa. Siviilissä olen naisellisempi (olosuhteiden pakosta), joskus epävirallisemmin aika miehekäskin (tai poikamainen, koska olen sironaamainen ja pienikokoinen :D).

8

2526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tykkää

Heti tulee mieleen että tuo tykkää vain oman sukupuolen edustajista siinä mielessä-

• väritön

Hei
      Joskus ohimennen tullut vastaan joku nainen, josta heti ns. aavistaa androgyynisyyden. Tiedä sitten onko kyseinen nainen sitä tarkoituksella hakenut,
      mutta kuitenkin. Jos siitä jotakin tuntemuksia on tullut, niin jotenkin on kiehtonut
      se sukupuolettomuuden vaikutelma. Ikäänkuin ag. olisi irrallinen, ulkopuolinen kaikista muista, mikä toki lienee tarkoituskin?
      "Vapaa, puhdas liitäjä" kuulostanee hieman kornilta, mutta tämä tulee mieleen ag:stä.
      Olen kokoajan kirjoittanut naisesta ag:nä, koska miellän asian automaattisesti
      niinpäin. En vain näe miestä "sopivana" (en keksinyt parempaakaan sanaa) ag:ksi.
      Tiedän, kuulostaa ristiriitaiselta, kun tavoitteena on sukupuolettomuus, tai siltä näyttäminen siis? mutta näin asian näen. Olen siis mies;).
      Lähipiirissä olisi ag? Mitä sitten. Hyväksyisin. Hänen valintansa. Ei vaikuta yöuniini.
      Oikeastaan, aasinsillan kautta, androgyynin näkemisestä tulee hieman mieleen
      androidi. Eikös se ole sellainen ihmisen muotoinen robotti? No joo, muistin vain sen vanhan partakonemainoksen, missä se risuparta ottaa partakoneen sen
      siromuotoisen naisandroidin kädessä olevasta telineestä, mutta se on taas toinen
      tarina..enempää eksymättä aiheesta. Hyvää yötä.

• Vstenmlinen

Nainen, jota olen tulisimmin elämässäni rakastanut oli melko androgyyninen. Oli hän silti selvä nainen, mutta rinnat olivat pienet ja vartalo atleettinen. Aivan ihanat kasvot ja maailman ihanin hymy. AI että, hänen kanssaan olisin mielelläni lisääntynyt. Harmi, hän valitsi toisen.

• kdnlknsdln

Ei transsukupuolisuus haittaa mitään. Adrej Pejic taitaa olla aidosti trans ja käyttää androgyynisyyttä vain markkinointikikkana. Hän on jo siirtynyt käyttämään feminiinipronomineja ja ilmeisesti on hormonihoidossa.

Cross dressing taas ei kiinnosta alkuunkaan ja näyttää vain rumalta. En pidä larppaamisesta ylipäätään ilmiönä. Seksuaalinen preferenssini lisäksi kohdistuu naisiin. Transnainen on siinä mielessä kiihottavampi kuin mieheksi naamioitunut lyhyttukkainen nainen. Noin niin kuin karkealla jaolla.

• ap.

Kiitos vastauksista, mielenkiintoista kuulla ihmisten mielipiteitä ja hienoa huomata, että porukka on pysynyt vastauksissaan asialinjalla :)

Täällä netissä tuntuu, että on helpompi keskustella näistä asioista anonyymina, kun kukaan ei välttämättä viitsi esittää mielipiteitään suoraan päin naamaa. Minusta tuntuu, että tämä aihe on esim. sellainen, josta ei vielä nykyäänkään pystytä puhumaan luontevasti kasvotusten, vaan supistaan selän takana, että "kun tuokin on tuollainen jne.".

Syrjinnän ja ennakkoluulojen takia minäkin rupesin pukeutumaan naisellisemmin noin 10-12 vuotta sitten (olen nyt vähän alle 30 v). Sitä ennen olin täysin androgyyni jokapäiväisessä elämässäni ja olen sitä edelleen mieleltäni. Se, että en ole viehättävä jonkun mielestä omana itsenäni, on oikeastaan ihan yksi ja sama, mutta ympäristön paineet olivat liikaa.

Nyt iän karttuessa on alkanut tuntumaan, että en oikeastaan välitä ympäristön paineistakaan. Näin sinkkuna sitä kuitenkin miettii, että kannattaako minun ruveta elämään jälleen omana itsenäni vai pysyä "roolissani"? Jos olen oma, lähes sukupuoleton itseni, joudunko elämään loppuelämäni yksin?

Vaikeita kysymyksiä, mutta luulen kallistuvani vaihtoehtoon, jossa olen sinkku, mutta onnellinen.

• J.S.

Olen valokuvannut ammatikseni ja siinä törmännyt androgyynisyyteen. Se on omalla tavallaan viehättävää ja usein valokuvauksellista. En koe olevani vähimmässäkään määrin homoseksuaali vaan erittäin naisiin kiroukseen asti addiktoitunut heteroseksuaali.

Mielikuva: Hoikka, siro nainen. Pienet rinnat. Lyhyet poikamaiset hiukset, ehkä vähän jopa kuin Tintillä sojottamassa jostain. Pitkä kaula, jonka nukka loistaa vastavalossa. Graafiset piirteet kasvoissa. Terövöt silmät. Tähän mielikuvaan kun lisätään hieman naisellisia viitteitä: korvakorut, kenties kaulakoru, hieman punaa huulille ja aika nudet silmät. Uh, jo ottaa eteen!

Mutta sitten yksi juttu, joka voi pilata koko mielikuva on, jos pepunkaaret ovat olemattomat kuin pojalla. Silloin vietit kääntyvät muualle.

Sitten on ihan erikseen ne telaketjutyyppiset jonkun dogmin uskojat, jotka ovat aina pidemmän päälle rasittavia niin ulkonäöltään kuin ajatuksiltaan. Elämästä pitää nauttia.

• Lmhs

Olen androgyyninen nainen ja tavallaan hyvin yksinäinen outolintu. Olen perheellinen jep, mutta irrallinen pala . Olen biseksuaali. Minua pidetään kuumana, haluttavana ja seksiviettini on voimakas. Teen mielelläni ns. miesten töitä ja ajattelen toisinaan hyvinkin putkiaivoisesti.
      Ulkonäköni on jotenkin poikamainen, mutta myös naisellinen. Vartaloni on hyvin atleettinen ja notkea. Olen keskivertoa paremman näköinen. Herätän kiinnostusta, mutta myös kateutta. Melkoisen yksinäistä elämää.

• Androidi.ei.botti

Olen pukeutunut monesti androgyynisti. Nuorena minua luultiin usein lesboksi tai pojaksi. Kun sain lapsen, niin minua nimiteltiin huoraksi. En ole transu, bi tai muun sukupuolinen. Tykkään vain pukeutua mukaviin ja löysiin vaatteisiin. Luonteeltani olen eläväinen ja itsenäinen oman tieni kulkija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe