Mies yksin baarissa

Mitä mieltä naiset olette siitä, että voiko nuori mies käydä yksin baareissa ilman ketään kavereita? Entä mitä mieltä olette siitä, jos näette baarissa/yökerhossa ollessanne jonkun nuoren miehen yksinään koko illan ajan?

Voisitteko kuvitella juttelevanne mitään yksinäisen nuoren miehen kanssa, vai ajatteletteko kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies onkin yksin baarissa ilman ketään kavereita?

Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies ja en käy baareissa oikeastaan ollenkaan just siksi, koska tuntuu vaan niin hirveän vaikealta lähteä koskaan yksin noihin baareihin pyörimään. Tuntuu vaan niin ahdistavalta käydä koskaan yksin baareissa, kun tuntuu siltä, että kaikki muut ihmiset ja varsinkin naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä tuolla baareissa ja yöelämässä.

Oon kyllä kysellyt tätä asiaa ennen tuolla Sinkut-palstalla, mutta siellä ei oikein koskaan saa mitään hyviä ja asiallisia vastauksia tällaisiin kysymyksiin.

Usein vaan tuntuu siltä, että kaikki naiset ovat aina just sitä mieltä, että niissä nuorissa miehissä on jotain vikaa, jotka käyvät yksin baarissa ilman kaveriseuraa.

11

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene vain

Minusta tuo on ihan ok. Jos vaikuttaisit kiinnostavalta, saattaisin tulla juttelemaankin - siis jos olisin sinkku ja nuorempi kuin nyt, enää en käy baareissa.

Itse joskus naisena halusin mennä yksin baariin, mutta se nolotti. Kehitin sitten lähestyville miehille tarinan siitä, miten oli pitänyt tavata kaveri, mutta sille olikin viime hetkillä tullut kotona riita miehensä kanssa, eikä päässytkään tulemaan. Tein noin vain kerran. Mutta minusta yksinäinen mies on ihan normaali näky baarissa, yökerhossa ehkä ei niin tavallinen, mutta yksinäinen nainen ei todellakaan kummassakaan.

• Pakko muuten kysyä heti, että oletko minkä ikäinen?

Meinaan vaan sitä, kun yleensä ne harvat naiset, jotka eivät ajattele mitään pahaa nuoren miehen yksinolosta baarissa, niin ovat yleensä jotain keski-ikäisiä (n. viiskymppisiä) ja siitä vanhempia. Nuorille naisille se nuoren miehen yksinolo on käytännössä aina todella huono ja paha asia ja yleensä käytännössä kaikki nuoret naiset ajattelevat siitä nuoren miehen yksinolosta kaikkea negatiivista ja pitävät sitä nuoren miehen yksinoloa säälittävänä ja ajattelevat miehen olevan joku surkea yksinäinen luuseri, kun hänellä ei ole ketään kavereita mukana baarissa.

Silloin taas kun nuori mies on baarissa kavereidensa kanssa, niin varsinkin kaikki nuoremmat naiset ajattelevat hänestä heti kaikkea positiivista ja pitävät miestä paljon kiinnostavampana ja parempana, kun jotain yksinäistä luuserimiestä, jolla ei ole edes kavereita mukana baarissa.

• diudiu.l

No en minä ainakaan sinkkuaikana tiennyt kuka on yksin.. Joskus menin iskemäänkin yksin juovaa miestä joka katseellaan flirttasi jo baarin toisesta päästä.

Olen myös itse ollut monesti baarissa yksin tanssimassa, ja aina olen seuraa saanut.

Voihan sitä kehittää tarinan, että kaveri lensi pihalle tai lähti jonkun naisen matkaan, tai naisensa soitti että pitää tulla kotiin, siis jos niin hävettää. Kuitenkaan ei todellakaan ole mikään turnoff sanoa, että tuli yksin käymään kun oli tylsää kotona.

Ei kunnon pelimies kaveriporukkaa tarvitse :D

• Aika vaikealta tuntuu kyllä uskoa, että olisit muka kiinnostunut noin kovasti jostain yksin olevasta nuoresta miehestä baarissa, vaikka siellä on kuinka paljon kavereiden kanssa olevia miehiä tarjolla.

Eikö sua sitten ihmetyttänyt ollenkaan se nuoren miehen yksinolo baarissa ja etkö ihmetellyt sitä, että miksi nuori mies oikein on yksin baariin lähtenyt ilman ketään kavereita?

• Nuori nainen

Kyllä minä ainakin ajattelen kaikkea negatiivista sellaisesta miehestä, joka yksin baariin tulee. Saatan mennä jopa kysymään siltä oikein painostavaan tyyliin, että oletko yksin liikenteessä ja missä sun kaverit on. Kyllä minä ainakin otan oikein silmätikuksi sellaisen miehen joka yksin on liikenteessä ja voit olla varma, että ei saa hetken rauhaa kun oikein pistävästi häntä tuijotan ja käyn kyselemässä painostavia kysymyksiä.

• karpulekovzski

Ketään ei kiinnosta sinun ns. "painostava tyyli". Luultavasti kysymyksiisi vastataan. "mitä vittua se sulle kuuluu".

• Niin no tämä onkin jo heti paljon helpompi uskoa todeksi, sillä ainahan kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta tietyissä paikoissa, kuten just baareissa ja laivaristeilyillä.

Näinhän se asia just on, että aina sitä ajatellaan kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehist, varsinkin jos yksin johonkin baariin tulisi lähdettyä.

• karpulekovzski

Mies käy aina kaverinsa kanssa baarissa. Eli hänen kaverinsa on penis. Jos peniksesi on kovin pieni, älä mene baariin. Mene sitten kirkkoon missä uskovaiset eivät välitä pienestä peniksestäsi.

• Really MIES

Käyn yksin baarissa, kun haluan. Enkä kysele
      toisten mielipiteitä.

• Turhaa keskustella

Tässä pitää tietää, että nimimerkki DarkFear on jankkaava neuroottinen autisti, joka on märehtinyt tätä samaa pakkomiellettään eri palstoilla jo vuosien ajan.

Jos kymmenen ihmistä vastaa hänelle, ettei yksinäinen mies baarissa ole millään lailla negatiivisia ajatuksia herättävä, hän alkaa väittää vastaan. Sitten kun tulee se yhdestoista, joka vastaa "Kyllä, ajattelen negatiivisesti", hän todennäköisesti tekee sen vain vittuillakseen tälle autistille, koska on törmännyt samaan jankutukseen ennenkin. Tällöin DarkFear kuitenkin välittömästi unohtaa nuo kymmenen aiempaa toista mieltä ollutta vastausta ja alkaa innostuneesti selitellä: "Mitäs minä sanoin!"

Minkäänlaista keskustelua aiheesta ei synny, kun mielenterveysongelmainen jankkaaja vain myötäilee omaa oletustaan tukevia vastauksia ja hyökkää raivoisasti kumoamaan kaikki sellaiset näkemykset, jotka eivät sovi yhteen hänen harhaisten ajatustensa kanssa.

• pakene vuorille

Kyllä.aloittajan olisi nyt syytä alkaa hakea sitä syytä omien korvien välistä.
      Hoida omat kompleksisi ja traumasi ensin pois tieltä, palaa sitten sinne baariin. Yksin tai porukassa, sillä ei todellakaan ole merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3688
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      43
      3608
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3392
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2655
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1768
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1188
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      58
      1150
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1028
    Aihe