Olen parisuhteessa, hieman tyytymätön, koska mieheni ei ikinä kehu minua! Ja nimenomaan tarkoitan ei ikinä. Tätä on jatkunut jo niin pitkään, että olen jopa opetellut kehumaan itse itseäni "ai vitsi kun onnistui tän illallisen suhteen!" ja yleensä mieheni kommentti on aikas laimea ja toteaa "joo, hyväähän tämä"
Ja siihen se jää. Pahoitan mieleni asiasta usein, ja kerron että olisi kiva jos kehuisi mutta kun ei osaa niin ei osaa( on hänen vastaus)
NO! Sitten minulle tuli tälläinen tilanne, että päädyin chattailemaan vanhan tuttuni kanssa, komea mies jne.
Viestittelimme ties kuinka pitkään ja sieltä tuli kehuja, ja hymiöitä ja ties mitä! Ja hän ei ole se joka on kanssani parisuhteessa! Se viestittely oli niin ihanaa, en osaa edes kuvailla. Oli ihanaa saada huomiota MIEHELTÄ. Vaikka ei oma mies ollutkaan.
En ole pettäjä, en petä, enkä tule pettämään ikinä ketään, mutta pakko minun on kyllä tässä aiheessa todeta että jos ei omalta mieheltä saa huomiota ja kehuja niin sitä saa muualta.
Kuinka tärkeää se loppupeleissä on..Tiedostaako sen muutkin kuin minä?
Pahoittelut sekavaa tekstiä, mutta kun ajatukset juoksevat kolmeen eri suuntaan:
En pettäisi ikinä miestäni, tarvitsen huomiota ja kehuja, onko tämä normaalia?
Huomio ja kehut
18
518
Vastaukset
- ------
Kai jokainen hyväksyntää tarvitsee. Minunkaan mies ei ole koskaan kehunut minua, mutta vikaa on senkin edestä. Edes pussilakanaa en osaa viikata oikein.( minulla on tekstiilien huollon tutkinto) siivota en osaa( olen koulutukseltani laitoshuoltaja) sairaalassa kelpaan siivoamaan leikkuria ja viikkaamaan vaikkapa liinavaatteita, mutta koti on sellainen huippuhygenian yksikkö, että sitä ei osaa kuin mies siivota. En sitten siivoa, laita ruokaa, viikkaa pyykkiä ja kun tiskatakkaan en osaa niin.. Sitten mies nalkuttaa että olen laiska. Muita naisia kyllä kehuu vuolaasti ihaniksi ja kauniiksi, valitettavasti hänen vaimonsa on toista maata...
- --------
Ai niin... Ja kyllä minulla on miespuolinen ystävä joka kehuu minua kauniiksi ja antaa huomiota. Olisin varmaan ihan maassa ilman hänen tukeaan ja olkapäätään.
- n hnjytnjhy
-------- kirjoitti:
Ai niin... Ja kyllä minulla on miespuolinen ystävä joka kehuu minua kauniiksi ja antaa huomiota. Olisin varmaan ihan maassa ilman hänen tukeaan ja olkapäätään.
On se tärkeää, ja on tyhmä mies jos ei kehu. Mulla on ooneksi sellainen paljon naisista oppinut, kokenut ja viisas mies, joka jaksaa kehua joka päivä. Pienet sanat, mutta hänelle koituu siitä itselleen valtava hyöty. Sen takia tunnen itseni kauniiksi ja naiselliseksi ja haluan joka päivä seksiä hänen kanssaan. Että niin helppoa se on, kun mies sen tajuaa, pari ilmakista nopeaa sanaa riittää.
- kiltti mies.
Ja siltin olet sen kanssa ja annat sille pil.lua. Mihin tarvitset tuollaista miestä joka ei kehu ei, ei arvosta sinua yhtään. Maksaako sen sun elämisen kun muuta järkeä tuossa suhteessasi ei ole? Jos arvostat itseäsi niin sun pitää vaatia parempaa kohtelua.
- Ap2014
kiltti mies. kirjoitti:
Ja siltin olet sen kanssa ja annat sille pil.lua. Mihin tarvitset tuollaista miestä joka ei kehu ei, ei arvosta sinua yhtään. Maksaako sen sun elämisen kun muuta järkeä tuossa suhteessasi ei ole? Jos arvostat itseäsi niin sun pitää vaatia parempaa kohtelua.
Olipa ilkeä vastaus "kiltti mies".
Ja ei,hän ei elätä minua, lomamatkatkin maksetaan puoliksi,asumme omissa asunnoissa,yhteenmuuttoa en ole ajatellutkaan ennen kuin pääsen selville siitä onko tämä mies nyt minua varten vai ei.
Itse olen jo kyllästynyt häntä aina kehumaan,ilalla tekemään ruokaa jos tulee töistä minun luokseni,aina on sauna lämmin ja kaljat ostettu. En jaksa. Kyllä minäkin ansaitsen kehuja ja huomiota. Jokainen nainen ansaitsee kehuja! Oli sitten pieni ja muodokas tai pitkä ja laiha jne. JOKAINEN ansaitsee ja tarvitsee kehuja varsinkin omalta puolisoltaan. Ja se että ei osaa kehua on omasta mielestäni maailman huonoin syy.
- 3 + 10
"tarvitsen huomiota ja kehuja, onko tämä normaalia?"
On niin tavallista, että sitä pitää kutsua normaaliksi. Valitettavasti miehet eivät useinkaan pysty tuota tarvetta tyydyttämään.
Minäkään en juuri kehu ketään ja kiusaannun, jos joku kehuu minua. - Täällä mä oon!!!!
Perustuuko sun itsetunto pelkkiin kehuihin? Onko se sun kantava voima?
Jos näin on niin ei mee sullakaan hyvin.
Sun pitää erottaa, että missä menee terve huomionhakuisuus.- hthythnjtyhj
Miehet luulevat, että naiset isketään tai pidetään rahalla,. Oikeasti nainen kaadetaan ilmaiseksi kehuilla.
- No naiset ovat.
hthythnjtyhj kirjoitti:
Miehet luulevat, että naiset isketään tai pidetään rahalla,. Oikeasti nainen kaadetaan ilmaiseksi kehuilla.
Taidat säkin sitten olla aika helppo jos pelkät kehut tepsii.
- jörö mies
Kehutaan nyt ensialkuun: "Hienoa ettet antanut viestittelyn laittaa päätäsi liian pyörälle, olet selvästi tiedostava nainen". Tosin väittävät jotkut ettei naisen järkeä ja älyä saa kehua, vain ulkomuotoa ja taitoja.
Mutta onhan toki niin että lopussa kiitos seisoo. Pitäisi aina muistaa kiittää kaikesta ja kaikesta saadusta. Vaan mikä on kiitoksen ja kehumisen ero? Sitäkin sietää joskus pohtia. - 30 vuotta yhdessä
Todella tärkeää, meillä ei hyvää sanaa kuule mistään asiasta mikä koskee ihan mitä tahansa minun
Tekemää tai laittamaa juttua on se sitten ruoka vaatetus kukkaistutukset(ovat intohimoni)ihan mikä
Vaan joka liittyy minuun. Mies kyllä kehuu usein nähneensä hienoja pihaistutuksia kun liikkuu
Autolla ja oli taas niin hyvää ruokaa kun oli syömässä. Minä kyllä monet vuodet kehuin hänen tekemisiään
On käsistään aika taitava, mutta en enää viitsi kun en itsekään kuule mitään hyvää. Eivät taida
Miehet ymmärtää että paras kehu tulisi oman puolison suusta.- 8 + 8
Miehet halveksivat ihmisiä, jotka kaipaavat kehua ja huomiota. Naiset halveksivat ihmisiä, joiden ajatukset pyörivät seksin ympärillä.
Kun puolisot oppivat tuntemaan toisensa, halveksuntaa on vaikea peittää.
- mies.
Nainen on heti valmis pettämään jos toinen mies kehuu naista. Olen monesti kehunut ja lohdutellut varattua naista ja saanu siltä seksiä
- Itsetunto
Meillä sama juttu ei koskaan huomaa edes kun olen käynyt kampaajalla.
Kyllä nainen kaipaa huomiota ja hyväksyntää siinä missä mieskin.
Meillä ei kosketa tai saati kehuta.
Eikö nainen ole kuin kukka sitä pitää hoivaa ja helliä niin se kukoistaa.
Ja tiedän etten ole ruma muita miehiä kyllä saisin. En vain halua olla uskoton. Et ole ainoa.- Nainen2345
Miksi? Oi miksi sen niin monelle miehelle vaikeaa kehua omaa puolisoaan? Eikö ole ihanaa kun toinen hymyilee päivät pitkät? Mulla ainakin hymy korvissa ja päivä heti paranee jos toinen sanoo kauniiksi.
Kun puoliso kehuu se tekee siitä todellista.
Jos sanoo kauniiksi,minulla on kaunis olo.
Jos kehuu ruuanlaittoa,tunnen mielihyvää ja onnistumista.
Jos puolisoa kehuu,hän panostaa enemmän,oli asia mikä hyvänsä. Ja ihan nainen meidän kesken jos kehuu makkarin puolella saa aivan varmasti parempaa seksiä;)
- karpulekovzski
Mitäpä jos keskustelisti miehesi kanssa siitä mistä hän tykkää, kerta haluat häntä miellyttää.
- humhuppa
Sinun tilanteessasi sanoisin suoraan miehelle, että jutustelin yhden miehen kanssa ja oli ihanaa, kun hän kehui mua ja että tunsit ihan nuortuvasi teinitytöksi asti, kun niin valitettavan harvoin kuulet kehuja omalta mieheltä... Ehkä menisi viesti perille?
Toinen vaihtoehto on sanoa suoraan miehelle, että miksi hän ei jakele kehuja, koska kaipaat niitä? Kerro, että on tylsää janota kehuja puolitutuilta miehiltä, kun riittäisi, että niitä saisi omalta mieheltä. Eikös parisuhteessa pidä pystyä puhumaan myös ikävistäkin asioista?- Ap2014
Tässäpä se ongelma tuleekin,olen puhunut asiasta niin monet kerrat mutta ei. Puolisoni vastaus on aina sama.
"Mä yritän" "mä en osaa"
Mitään muutosta ei ole tapahtunut viimeiseen vuoteen! En jaksaisi joka kuukausi ottaa asiaa puheeksi,sillä se rasittaa meitä molempia. En haluaisi olla se mäkättävä akka,mutta jos asia korjaantuisi noinkin pienellä asualla niin miksi hän ei voi tehdä sitä minun vuokseni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487