mitä torniossa on tapahtunut greenlinen kohdalla,tolpat poikki ja kynttilöitä tien laidassa?
onnettomuus
7
4081
Vastaukset
- mie:)
Mies kuoli kolarissa Torniossa
Mies kuoli liikenneonnettomuudessa Torniossa lauantaina. Henkilöauto törmäsi lyhtypylvääseen Eurooppatie 4:llä sata metriä Laivurinkadun risteyksestä Haaparantaan päin. Onnettomuus tapahtui puoli seitsemän aikoihin. Autossa matkustanut torniolaismies kuoli törmäyksessä.
Auto oli varastettu hieman ennen onnettomuutta.
Tornion poliisi otti kiinni auton kuljettajan ja tutkii asiaa
Kopioitu kalevan sivuilta suoraan:)- Sinikka
hymyilemistä, kysynpähän vaan?
Netissäkin voisi vähän noudattaa käytöstapoja. Älä käytä hymiöitä, jollet ymmärrä niiden merkitystä - mie:)
Sinikka kirjoitti:
hymyilemistä, kysynpähän vaan?
Netissäkin voisi vähän noudattaa käytöstapoja. Älä käytä hymiöitä, jollet ymmärrä niiden merkitystäOliko hauskaa vetää herne nenään?
Sehän ei kuulu sinulle pätkääkään mitä' minä kirjoitan ja missä käytän mitäkin:D - Sinikka
mie:) kirjoitti:
Oliko hauskaa vetää herne nenään?
Sehän ei kuulu sinulle pätkääkään mitä' minä kirjoitan ja missä käytän mitäkin:DMutta valitettavasti näkyy. Huonostikäyttäytyvät moukat ovat sellaisia myös netissä.
- yks vaan
Sinikka kirjoitti:
Mutta valitettavasti näkyy. Huonostikäyttäytyvät moukat ovat sellaisia myös netissä.
Mitäs ajelevat huume höyryissään ja humalassa. Ei kyllä itketä yhtään.
- lauantaina
yks vaan kirjoitti:
Mitäs ajelevat huume höyryissään ja humalassa. Ei kyllä itketä yhtään.
Ja vielä varastetulla autolla. Kyllä elämä opettaa, jos vaan pysyy hengissä...
- mie
....taas yks huumehörhö ja rattijuoppo vähemmän!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894