Painan 47kg,155cm pitkä ja ikää 20v olen nainen. Olen käynyt jo 2kk salilla 4-5krt viikossa ja tuloksia rupee pikku hiljaa näkymään. Syön 2-4h välein,treenin jälkeen palkkari ja päivän aikana paljon vettä. Saan prodea noin 100g per pv. Lepopäivinä pyöräilen ja lenkkeilen. Käytän myös prodejauheita. Olen normaalipainoinen pieni ja siro. Haluaisin saada lihakseni näkyviin. Keskivartalo on hyvässä kunnossa eikä ole oikein sitä rasvaa mistä pois saada. Pitäisikö syödä enemmän? Olen tunnin kerralla salilla joten riittääkö Se vai täytyykö treenaata kauemmin? Olen aina rakastanut urheilua ja haluisin lihaksikkaan naisellisen vartalon.
massaa lisää
1
70
Vastaukset
Salilla viettämäsi aika ei sinällään kerro yhtään mitään. Tunti tehokasta treenausta on varmasti riittävä aika (lyhyempikin aika riittää), mutta tunti lehtien lukua reidenloitontajalaitteessa on ihan yhtä tyhjän kanssa. Yli 1,5 tunnin treenit alkaa jo olla turhan pitkiä, jos lihasten kasvatus on tavoitteena.
Lihasten kasvatus, etenkin naisella, ei tapahdu helposti eikä muutamassa kuukaudessa. Jos tuloksia tulee, niin ei ole mitään syytä muuttaa syömistä tai treenausta. Jos kehitys puolestaan on pysähtynyt, kannattaa tarkistaa, että syö oikeanlaista ruokaa ja riittävästi. Aerobista liikuntaa jos harrastaa paljon, saa myös syödä aika paljon. Ei ne lihakset kasva, jos niillä ei ole sitä rakennusmateriaalia. Pelkkä riittävä proteiinin saanti ei riitä lihasten kasvatukseen. Lisäks tietty saliohjelma kannattaa vaihtaa aika ajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838