Salkkari- Iida on lihava

m25..

Mitä on tuolle nuorelle tytölle käynyt. Painoa kertynyt varmasti 15kg! Joskus kuolasin sen perään.

73

9045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfbfbsfbsfb

      Jaa-a, kaikkea voi sattua. On tosiaan lihonut, mut ei nyt sentään 15:ä kiloa. Ihan ok vieläkin.

      • vaijis

        No minusta on kyllä enemmänkin kuin 15 kg! Alkaa olla jo todella paljon pulleampi kuin aluksi. Minulle tulee mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta, siinä kiloja tulee todella nopeaa vauhtia, kokemusta itselläkin.


      • HemmoHaukkala
        vaijis kirjoitti:

        No minusta on kyllä enemmänkin kuin 15 kg! Alkaa olla jo todella paljon pulleampi kuin aluksi. Minulle tulee mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta, siinä kiloja tulee todella nopeaa vauhtia, kokemusta itselläkin.

        Mulle taas tulee mieleen semmonen että poikaystävä ois menny kokkikouluun hurmatakseen hänet hyvällä ruualla. Siinä tulee varmasti myös kiloja


    • (28#

      Tuon tytön varressa näkyy kilot helposti koska on lyhyt ja hivenen roteva ruumiinrakenteeltaan.

    • bolaris

      Niinpäs onkin pulskistunut oikein kunnolla ja joku aika sitten esitti olevinaan jotain anoreksiasta kärsivää..Ei hyvä.

      • Anonyymi

        Kuules sinä kirjoittaja! Jos oikeasti sairastaisi anoreksiankin niin lihominen on silloin todella hyvästä! Sinuna miettisin mitä kirjoittaisin! Eikä laihuus ole nättiä vaan oikeasti rumaa! Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ne ovat!


    • Idioottien lauma

      Kateellisten panettelua. Yksikään tän ketjun akoista ei yllä sen kauneuteen. Ja äijät voi tyytyä omaan vaan käteensä kun ei riitä rahkeen samantason naisiin.

      • ateellinen kakka

        En olekaan kauniimpi, mutta selvästi hoikempi ja parempikroppainen.


      • vaijis

        En minäkään kauniimpi ole, enkä edes hoikempi, mutta onhan tuo nopea lihominen huomiota herättävää ja miettimään pistävää. Idiootti olisi jos sitä ei huomaisi ja ihmettelisi.


      • Vitunläskit
        ateellinen kakka kirjoitti:

        En olekaan kauniimpi, mutta selvästi hoikempi ja parempikroppainen.

        Toisin sanoen olet paremman näköinen, ylipaino ei ole koskaan kaunista


      • Jannethekokki
        ateellinen kakka kirjoitti:

        En olekaan kauniimpi, mutta selvästi hoikempi ja parempikroppainen.

        Mutta mun melestä iidalle sopii tommonen pieni pyöreys.Harva näyttää lihotessaankin yhtä kauniilta ellei kauniimmalta. Iida on ihanan pyöreä pikku pallukka. Aaahh <33


    • Herkästipä suutuit

      Eikö saisi minkäänlaista kritiikkiä antaa? Kuten jo todettu kasvot upeat mutta kroppa ei. Olen nähnyt paljon kauniimpiakin naisia kuin hän.

    • turpeaa

      No ne kasvot on kyllä nyt turpeat, ainoa kaunis niissä on silmät..

      Ja on hän kropaltaan montaa panemaani naista lihavampi. Kavoiltaan vähän keskivertoa nätimpi -silloin kun oli vielä normaalipainossa.

    • 20+9

      Kaunis, mutta lihava.

      • mhngbfvdc

        Lihava? ou mai kaad.


    • Pyöristynyt selvästi

      Ei lihava mutta hieman turpea, on selvästi lihonut.

      • onnetonjäbä

        niinkuin sinäkin.


    • Pyöristynyt selvästi

      En ole nainen enkä ole lihava vaan urheilullinen. Taidat itse olla kun noin kovasti otit Rosaan kohdistuvan kritiikin itseesi. Olet samanlainen pyöreä pallero.

    • totta on

      Joo on lihonut tosi paljon.. sitä itsekin olen ihmetellyt. Aiemmin oli tosi hyvännäköinen ja kokoinen.

    • tykkään m

      Nätti on vieläkin. Ei nuo kertyneet kilot haittaa yhtään mitään.

      • efefe

        läski mikä läski ...yökkk


      • Anonyymi
        efefe kirjoitti:

        läski mikä läski ...yökkk

        Mee kasvamaan aikuiseks! Tykkäät näköjään muodottomasta ja perseettömistä naisista eli laudoista! Siihen sanon yök!


    • Fäti

      Säkki mikä säkki! Oli pakko guuglata asiaa näin päätösjakson mainostauolla kun on selvä pallinaama! On muuten sivistyssana. Pyöreäkasvoinen henkilö.

    • käsittämätöntä

      Aloittaja on oikeassa. Olen viime aikoina ollut aivan äimänkäkenä vahdatessani Salkkareita. Miksi hän pilaa tulevaisuutensa? Pienellä itsekurilla hänellä olisi loistava tulevaisuus alalla.

      • iidapiida

        vanhemmat miehet tykkää nuoremmista. ;)


    • 19+4

      ei herranjestas että on muuten lihonnut tosiaan tuo Iida, katsoin salkkareita pitkästä aikaa ja tuohan on aika tankki nykyään!
      niin nätti nainen olisi hoikkana kuten tuosta ylläolevasta kuvasta nähdään..

    • Onse kyl läski

      Jep harmittaa kun kauniit naiset pilaa ittensä täydellisesti lihoamalla :( Voi Iida minkä menit tekemään...

      • turha esittää muuta

        Satavarmasti menisit hänen kanssaan sänkyyn jos hän seisoisi alasti edessäsi sellaista ehdottaisi. Se on mu***u joka sinua siinä tilanteessa ohjaisi, ei mieltymys.


      • No ehkä
        turha esittää muuta kirjoitti:

        Satavarmasti menisit hänen kanssaan sänkyyn jos hän seisoisi alasti edessäsi sellaista ehdottaisi. Se on mu***u joka sinua siinä tilanteessa ohjaisi, ei mieltymys.

        Ehkä humalassa joo. Muutama vuosi sitten laihempana mimminä olisin voinut pyytää häntä naimisiin kanssani


    • sara2

      Itse huomasin parhaiten eron kun katsoin niitä ekoja jaksoja kun oli sarjassa, tietysti oli nuorempi, mutta näkyi poskipäät ja leuat oli kulmikkaat. Tyttö on aivan erinäköinen. Ei sillä, että se iso asia olis, mutta on lihonut kyllä selkeesti, eikä sillon anoreksikkookin näytellessään ollut enää yhtä laiha. Ei ollut uskottavaa. Aivan kuin yö ja päivä jos katsoo kuvaa kun alotti ja nyt.

    • Mr.Sammy95

      Onko kukaan katsonut tilannetta nyt. Mitenhän on sitten talvella tulevissa jaksoissa :s

    • Kyllästyttää jo

      No kylläpä tätä aihetta jaksetaankin jauhaa....

    • MAALIPYSSY

      SÖPÖ TYTTÖ. TUO VALOO TUMMAAN PÄIVÄÄN

    • juorukerho pystyyn??

      On kaunis silti, etkä ap kelpais sille kumminkaan, joten älä sen kiloista stressaa :)

    • kukkahattutäti

      Hyi että mikä läski, huono roolimalli niinkuin salkkarit muutenkin!

      • Juurikin näin

        Mielestäni salkkari-iida on hyvä roolimalli tuon kokoisena ainakin teini tytöille, koska nykyään on liikaa sellaista että haukutaan itseään lihavaksi vaikka olisi reilusti ali painoa


    • jep jep

      Lihonu on ja paljon!, mut kasvot on viel kauniit.
      Mut onhan sillä sentää isot rinnat xd
      Joten kyl se enemmän plussan puolella on :D

    • <<<

      MUN TULEVA VAIMO OIS JUST SALKKARIEN IIDA-KELLI GARNER-SCARLETT JOHANSSON-KIRSI PYRHONEN RISTEYTYS

    • Rosa<3

      Rosa varmasti jossain vaihheessa laihduttaa tuosta:) Ja on tosi kaunis silti!

    • 9+12

      Eipä taida salkkareiden tarinassa Iida enää sairastua anoreksiaan. Joka tapauksessa erittäin kaunis nainen.

    • Tomppelipe

      Iida on ihanan kaunis, haluan samanlaisen naisen, mutten tule saamaan...

    • Huono rölli olet

      Ui vittu on se ihan täydellinen. Me nykyajan jätkät tykätään kurveista ja saa muutama lisäkilo olla, vittuun noi anoreetikot. Tai siis hoitakaa itsenne kuntoon jos teillä on se sairaus. Iida on saa heteromiehen pöksyissä edes jotain tapahtumaan, toisin kuin hedelmättömät ja poikamaiset luurangot.

      • jifxkov

        Ajatelkaa nyt vähäsen et mitä tänne oikee kirjottelette, tiesittekö et sellainen lääke kuin kortisoni voi kerätä nestettä kehoon jopa sen 15kiloa ja aiheuttaa kuukasvoisuutta.. Ja neste on eriasia kuin läski! Tämä kyseinen kortisonin aiheuttama neste lähtee sit lääkkeen lopettamisen myötä itsestään poiskin.


    • äijä20

      tuohan on naisen ihanne koko. Hyvä Kunhan ei tuosta enää hirveästi pulskistu.

    • Tyhjäpäät haukkuu

      Pitäkää suunne kiinni tyhmät lihavaksi haukkujat!! Salkkari-Iidan lihavuus ei koske ketään teistä, kukaan teistä haukkujaidiooteista ei tuota kaunotarta tule koskaan saamaan joten se siitä.

      • ohhoh

        rosa itse löytänyt tänne


    • 4435262

      loistavan kokoinen nainen tällä hetkellä ,kurveja saa olla

      • Impulsiivinen_Sonni

        Niinpäs näkyy olevan.
        Ihana muija!


    • mäsanon86

      Niin, elämässähän lihoo ja laihtuu, Kukaan ei ole samanpainoinen tasaisesti koko elämäää. Minut lihotettiin lääkkeillä 50 kiloa, että eipä tuo Rosan painonnousu ole vielä paljon mitään! Asia on nääs niin että elämässä on paljon asioita jotka voivat lihottaa, muistakaa se että myös sairaudet. Ennenk itse katsoin ylimielisesti ja pitkään lihavia, sitten kun se osui omalle kohdalle, ymmärrän nyt että lihomiselle on AINA jokin syy, joskus se voi olla ihan konkreettinen.

      Älkää mollatko naista. please.

      • hyväettäopit

        Jaiks, taisit saada opetuksen siitä, kun olet aikaisemmin katsonut ylimielisesti lihavia. Mollaajat tekevät itsestään typeriä. Ikävää, että Iidankin painonnousua riepotellaan netissä. Itse normaalipainoisena ei yökötä toisten painonnousu, ei se asia kuulu minulle eikä muillekaan,


    • JaakkoJuhani

      aivan ihana... oon rakastunu!!!

    • gaggäpää

      Tota tota nii iidallaha oli anoreksiaki ja yhtäkkii sille tuli hirveen isot jalat ja iso maha niinkuin jonnalla molemmat ja kaksois leukakin!!! Omf

      • pläääääääääääh

        Kellä hiton Jonnalla? Kaunis nuori nainen iida on...


    • koittakaanytelää

      Ootteko oikeesti noin hirveitä ihmisiä kun katotte jonkun kiloja salkkareista :D jos noin häiritsee peittäkää silmät ja kuunnelkaa vaan niin ette huomaa mitään eroa iidassa. Yksikään lisäkilo ei haittaa ellei oo sairaaloisen lihava, mitä iida ei ole! hys nyt ja keskittykää johki muuhun

    • kilpirauhasenvajaatoim

      http://ask.fm/IidaMustonenn

      Rosa Rusanen vastaa vihjaillen syistä painoonsa. On sairastunut kilpirauhasen vaajaa-toimintaan josta painon muutos johtuu.

      Sairastako te täällä pilkaatt? Kas kun ette syöpäpotilaan kaljua ta harvaa hiuspehkoa lähde seuraavaksi irvaileen.

      • 79876

        tuolla sivullahan hän sanoo, että on lihonut, koska lenkkeilyt sun mut on jääny. ei sanallakaan vihjaile mistään sairaudesta. varmasti on kyllä kova paikka nuorelle naiselle lihoa noin paljon, kun ennen oli niin hyvä kroppa :/ aika hyvin ne kyl pyrkii salkkareissa vaatetuksella läskit peittämään


      • Lukemiseymmärtäminenvaik
        79876 kirjoitti:

        tuolla sivullahan hän sanoo, että on lihonut, koska lenkkeilyt sun mut on jääny. ei sanallakaan vihjaile mistään sairaudesta. varmasti on kyllä kova paikka nuorelle naiselle lihoa noin paljon, kun ennen oli niin hyvä kroppa :/ aika hyvin ne kyl pyrkii salkkareissa vaatetuksella läskit peittämään

        kahdeksas kysymys alusta laskettuna:

        Olit nii hyvännäköne sillo 30kiloo sit... Mite oot päästäny ittes toho kuntoo :o mut kyl sua silti panis xd vähä titjobbui ja sit vähä doggystylee :DD

        Mä yritän treenata koko ajan. Ootko koskaan kuullut kilpirauhasen vaajaa-toiminnasta?


        noin 1 kuukausi sitten


      • Sairaanpilkkarumaa
        79876 kirjoitti:

        tuolla sivullahan hän sanoo, että on lihonut, koska lenkkeilyt sun mut on jääny. ei sanallakaan vihjaile mistään sairaudesta. varmasti on kyllä kova paikka nuorelle naiselle lihoa noin paljon, kun ennen oli niin hyvä kroppa :/ aika hyvin ne kyl pyrkii salkkareissa vaatetuksella läskit peittämään

        Kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet

        Kilpirauhashormonin puute HIDASTAA AINEENVAIHDUNTAA, mistä seuraa väsymystä, paleluherkkyyttä, PAINONNOUSUA, ummetusta, sydämen sykkeen hidastumista ja ihon kuivumista. Usein esiintyy TURVOTUSTA silmissä, KASVOISSA ja SÄÄRISSÄ. Oireet alkavat hitaasti ja pahenevat hiljalleen kuukausien tai vuosien aikana.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00667


      • fdsoiv
        79876 kirjoitti:

        tuolla sivullahan hän sanoo, että on lihonut, koska lenkkeilyt sun mut on jääny. ei sanallakaan vihjaile mistään sairaudesta. varmasti on kyllä kova paikka nuorelle naiselle lihoa noin paljon, kun ennen oli niin hyvä kroppa :/ aika hyvin ne kyl pyrkii salkkareissa vaatetuksella läskit peittämään

        Ehkäpä se ei Rosaa itseään haittaa niin paljon kuin sinua nähtävästi tuntuu häiritsevän? Ainahan voi laihduttaa, ei se maailmanloppu ole jos tulee kiloja, Rosa on noin pyöreämpänäkin kaunis.


    • 897765

      "Hei huolestunut fani tässä taas terve. Kysymykseeni vastattiin, mutta et vastannut miksi olisit saattanut lihoa(anteeksi taas kauheasti olen vain huolissani). Oletko sitten bilettänyt liian rankasti, että se alkaa näkyä?‎ Vikke Eeen ole. Oon vaan lihonnut kun lenkkeilyt ja muut on jääneet"

      • mitäettajuu

        Kysymys:

        Olit nii hyvännäköne sillo 30kiloo sit... Mite oot päästäny ittes toho kuntoo :o mut kyl sua silti panis xd vähä titjobbui ja sit vähä doggystylee :DD


        Rosa Rusanen
        Mä yritän treenata koko ajan. Ootko koskaan kuullut kilpirauhasen vaajaa-toiminnasta?


    • tundratyttö

      Oliko toi Rosa Rusasen kysymys-vastauspalsta aito? Mietin vaan, että eikai ne kilpirauhasarvot näin pitkään voi huonoja olla ja kiloja tulla koko ajan lisää? Eikö lääkityksellä säädetä normaaliksi kuukausien aikana, hän on kohta lihonut jo kolme vuotta putkeen.

      • Läskitvittuun

        Kilpirauhasen vajaatoiminta on tyypillisin tekosyy läskeille joilla ei ole minkäännäköistä itsehillintää, vaan on pakko tunkea naamaansa sitä kuvottavaa paskaa jonka takia ollaan siinå kunnossa. Sen myönnän että kyseinen "condishun" voi aiheuttaa korkeintaan 10kg painonnousun. Ja kuten itse sanoit niin on lihonut jo aika pitkään, fatties gonna fat.


    • masa-78

      Kyllä maistuis Iida koska vaan.Ja ei todellakaan ole mikään lihava.Upea nainen.

    • heteromies

      Teinit hinttipojat tykkää Ville Valon muotoisista tytöistä, koska todellisuudessa haluaisivat homostella pojan kanssa. Oikea Nainen onkin vähän pyöreä ja pehmeä.

    • 1914

      No, tytöstä on kavanut nainen. Ja jos liikunta on jäänyt vähemmälle suosion myötä, muutos on kyseinen. Eipä hän vielä ole vanha, jos on -92 syntynyt.

      Kaikki muistavat varmasti miten Henna laihdutti Antin kanssa siihen Akankantoon. Ei olisi samaksi mimmiksi uskonut. Eikä usko nytkään, kun katselee.

    • pitääkäkaluhousussa

      Tietyt lääkkeet lihottavat jopa e pillerit,näytteleminen on raskasta touhua niin liikunta jää vähälle,ilmeisesti nämä nuoret kollit jotka tänne kirjoittaa,niin tietää kenen kuvilla ne vetävät käteensä......

    • Xerxses

      Iida on naisen näköinen eikä mikään riuku,. Muodot kohdallaan. Ottaisin jos saisin.

    • järkevä

      Ettekö vittu kaikki kusipää ihmiset ymmärrä oletteko koskaan edes kuulleet kortisoni lääkityksestä tai sairaudesta joka lihottaa esim. Kilpirauhasen vajaatoiminta voi nostaa jopa 30kg painoa sillä itsellä kokemusta vaikka söiskin kun hiiri niin voi nousta silti......... Ja jos joku oliskin lihava niin jokainen kantaa omat läskinsä se ei ole kenenkään muu ongelma riisikepit voi painua helvettiin muita arvostelemasta saisitte hävetä...

    • kateellisethöpisee

      Nuori kaunis nainen

    • nurte

      Kauhia läskilöllö.

    • Anonyymi

      Hävetkää, kun pilkkaatte muita ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe