Mitä mieltä olette?

Yö lintu

Vain sillon kun miestä haluttaa hän haluu vaa takaa päin panoa, ja ei mitää esi leikkejä tms. ja kun olen pois vaikka pari kuukautta sillon hän yhden ainoan kerran sormettaa mutta suuseksiä ei. Lupaa että tekee sen huomenna, ja sitä huomista ei tule koskaan. Me ei olla yhdessä vaan tavataan pari kolme kertaa vuodessa.
Hyväilen häntä,annan niska hierontaa,otan suihin....ja hän ei välitä tehdä mulle mitään.Onko tämä normaalia?
Siis hän sanoo rakastavansa mutta ei näytä mitään tunteita......?
Vielä on tunteet mukana minun puolelta....mutta en tiedä kiusaanko vaan itseäni tällä tapaa...?

5

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsepetos

      Öh, tapaatte pari-3 kertaa vuodessa ja sanotte rakastavansa?!? Joku nyt valehtelee ja paksusti. Ehkä olis aika ottaa pää pois sieltä per-seestä ja kohdata todellisuus miten se oikeesti on.

      • Kyllästynyt pihtarii

        Mitä itsepetosta tuo on? Minutsa loistava ratkaisu, kun samaan aikaan on tuhansia suhteita, joissa eletään jokapäiväsitä yhteistä arkea, mutta siltikin mies suostuu seksiin max tuon 3 kertaa vuodessa seksiin. Joten eikö lopputulos ole sama. Miksi siis tarvitsisi tavata useammin, koska nykypäivänä parisuhde ei todellakaan ole samalla seksisuhde. Nykyajan miehet ei oikeasti anna eikä halua halua seksiä. Minusta helpompaa on tavata tuo muutama kerta vuodessa ja saada silloin ,kun nukkua pihtarin vieressä ja kärsiä yö toisensa jälkeen kun "on lähellä, mutta saavuttamattomissa". Parempi siis poissa silmistäkin jos ei kerran anna.


      • dhgjgjhkkj
        Kyllästynyt pihtarii kirjoitti:

        Mitä itsepetosta tuo on? Minutsa loistava ratkaisu, kun samaan aikaan on tuhansia suhteita, joissa eletään jokapäiväsitä yhteistä arkea, mutta siltikin mies suostuu seksiin max tuon 3 kertaa vuodessa seksiin. Joten eikö lopputulos ole sama. Miksi siis tarvitsisi tavata useammin, koska nykypäivänä parisuhde ei todellakaan ole samalla seksisuhde. Nykyajan miehet ei oikeasti anna eikä halua halua seksiä. Minusta helpompaa on tavata tuo muutama kerta vuodessa ja saada silloin ,kun nukkua pihtarin vieressä ja kärsiä yö toisensa jälkeen kun "on lähellä, mutta saavuttamattomissa". Parempi siis poissa silmistäkin jos ei kerran anna.

        No selvästi kiusaat vain itseäsi.


      • yölintu
        dhgjgjhkkj kirjoitti:

        No selvästi kiusaat vain itseäsi.

        Niin luulen kanssa,turha enää kiusata. ei se muutu paremmaksi ainaka hänen osalta!


    • Rakkaus.38

      Teen kaiken mitä haluat. Nuolen sinua ja sormetan ja panen edestä ja sivulta ja takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe