Vain sillon kun miestä haluttaa hän haluu vaa takaa päin panoa, ja ei mitää esi leikkejä tms. ja kun olen pois vaikka pari kuukautta sillon hän yhden ainoan kerran sormettaa mutta suuseksiä ei. Lupaa että tekee sen huomenna, ja sitä huomista ei tule koskaan. Me ei olla yhdessä vaan tavataan pari kolme kertaa vuodessa.
Hyväilen häntä,annan niska hierontaa,otan suihin....ja hän ei välitä tehdä mulle mitään.Onko tämä normaalia?
Siis hän sanoo rakastavansa mutta ei näytä mitään tunteita......?
Vielä on tunteet mukana minun puolelta....mutta en tiedä kiusaanko vaan itseäni tällä tapaa...?
Mitä mieltä olette?
5
349
Vastaukset
- Itsepetos
Öh, tapaatte pari-3 kertaa vuodessa ja sanotte rakastavansa?!? Joku nyt valehtelee ja paksusti. Ehkä olis aika ottaa pää pois sieltä per-seestä ja kohdata todellisuus miten se oikeesti on.
- Kyllästynyt pihtarii
Mitä itsepetosta tuo on? Minutsa loistava ratkaisu, kun samaan aikaan on tuhansia suhteita, joissa eletään jokapäiväsitä yhteistä arkea, mutta siltikin mies suostuu seksiin max tuon 3 kertaa vuodessa seksiin. Joten eikö lopputulos ole sama. Miksi siis tarvitsisi tavata useammin, koska nykypäivänä parisuhde ei todellakaan ole samalla seksisuhde. Nykyajan miehet ei oikeasti anna eikä halua halua seksiä. Minusta helpompaa on tavata tuo muutama kerta vuodessa ja saada silloin ,kun nukkua pihtarin vieressä ja kärsiä yö toisensa jälkeen kun "on lähellä, mutta saavuttamattomissa". Parempi siis poissa silmistäkin jos ei kerran anna.
- dhgjgjhkkj
Kyllästynyt pihtarii kirjoitti:
Mitä itsepetosta tuo on? Minutsa loistava ratkaisu, kun samaan aikaan on tuhansia suhteita, joissa eletään jokapäiväsitä yhteistä arkea, mutta siltikin mies suostuu seksiin max tuon 3 kertaa vuodessa seksiin. Joten eikö lopputulos ole sama. Miksi siis tarvitsisi tavata useammin, koska nykypäivänä parisuhde ei todellakaan ole samalla seksisuhde. Nykyajan miehet ei oikeasti anna eikä halua halua seksiä. Minusta helpompaa on tavata tuo muutama kerta vuodessa ja saada silloin ,kun nukkua pihtarin vieressä ja kärsiä yö toisensa jälkeen kun "on lähellä, mutta saavuttamattomissa". Parempi siis poissa silmistäkin jos ei kerran anna.
No selvästi kiusaat vain itseäsi.
- yölintu
dhgjgjhkkj kirjoitti:
No selvästi kiusaat vain itseäsi.
Niin luulen kanssa,turha enää kiusata. ei se muutu paremmaksi ainaka hänen osalta!
- Rakkaus.38
Teen kaiken mitä haluat. Nuolen sinua ja sormetan ja panen edestä ja sivulta ja takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473