moi ! olen jo pitkään käyttänyt kaupasta ostettavia tekoripsiä, koska olen aina halunnut että ripseni ovat todella pitkät ja tuuheat, sillä silmäni ovat niin haalean väriset ettei ne oikein muuten erotu :/ olen kuitenkin jo kyllästynyt jokapäivä liimaamaan tekoripsiä ja sitten illalla repimään niitä irti, joten haluaisin yhtä tuuheat ja pitkät ripsienpidennykset kuin tekoripsetkin ! minulla on ollut pidennykset muutaman kerran , mutta ovat aina ollut omaan makuuni liian luonnolliset :/ joten kysyn siis, tietääkö joku mistä saa oikeasti tosi näyttäviä ripsiä ? asun itse lahden seudulla, joten täältäpäin olisi kiva löytää joku paikka :) kiitos !
mistä pitkät ja tuuheat ripsienpidennykset ?
9
442
Vastaukset
- Volyymialoittelija
Lahden seudulta saa Diamond Lash -volyymipidennyksiä. Kannattaa kysellä. volyymit on tuuheat, kevyet ja kestvät. Suorastaan höyhenenkevyet :) teen itse volyymiripsiä ja olen ollut tosi tyytyväinen ja niin ovat olleet asiakkaatkin. Diamond Lash kouluttaja ja maahantoja Milja Kytölehto osaa neuvoa sillä seudulla tekijän.
- Volyymialoittelija
Laitan vielä linkin Diamondin tekijöihin. Lahdessa näkyy olevan useampikin http://diamondbeauty.fi
Toivottavasti sinulle on apua näistä, ajankohtaista kohdalla on tekijät.
- lash Lover
Tästä linkistä ammattilaistekijät listattuna. Lahdessa on mahdollisuus päästä,heidän koulutuksiinkin malliksi. Voin sydämmellisesti suositella!
http://www.lashlovers.fi/fi/volyymiripsiammattilaiset/ - niksipirkka
Liimaa hiuksia pikaliimalla silmäluomiin
- RäpsyTiina
Minä olin LashLoversin koulutuksessa mallina ja nyt kohta seitsemän viikkoa myöhemmin ripset on vieläki hyvät!! Toki ei niin tuuheat, mutta kun herkkäsilmäinen olen niin mulla on aina peruspidennykset nipistäneet ja kutittaneet ja oon joutunu niitä nyppii, mutta nämä ei tunnu miltään! Oikeesti on kyllä tekijöissä ja merkeissä eroja, suosittelen!! Noita Lashloversin tekijöitä löytyy ympäri Suomea! :)
- LLLover
Mä olen kans niin myyty tohon Lash Loversiin etten enää muille tekijöille mene. No Panik liiimalla pysyy niin ettei sitten millään aiemmin! eivätkä tee mitään ylipitkiä horatsuripsiä vaan tyylikkäitä mutta niin ihania. nää on miljoona kertaa koukuttavammat kuin entiset!
- ihan tosi juttu
Hei Ladylash. On hyvä muistaa että ripsipidennyksen olisi järkevä olla maksimissaa kolme milliä pidempi kuin sinun luonnoripsesi. eli jos omasi ovat valmiiksi todella lyhyet ja ohuet, ei sinun kannata unelmoida megaripsistä. liian painavat kuidut hapertavat omat ripsesi ja voi saada aikaan jopa pysyvämpää hallaa ripsissäsi. volyymiripset on kuulemma kevyempiä mutta järkimukana niidenkin kanssa. ala on räjähtänyt lainsäädännön puutteen vuoksi ja niitä kamalien ripsien laittajia on nurkat pullollaan.
- Ripsetripset
Jos järjestä puhutaan, niin LashLovers on pakko jälleen mainita. Tuo kolmen millin "perussääntö" on ihan ok, mutta ei todellakaan päde joka tilanteessa. Asiaan vaikuttaa todella monet tekijät, joita en tässä edes lähde luettelemaan (ammattilaiset tietää/kuuluisi tietää ne). Kyllä oikeasti suututtaa kun kolme vuotta kerkesin tehdä ripsiä "sinnepäin" kun en tiennyt mitä kaikkea alaan liittyykin ja jatkuvasti oli pysyvyysongelmia asiakkailla. Eipä ole enää, kiitos aivan huippujen tuotteiden ja kouluttajien LashLoversilla, sitä paitsi siellä on oikeasti ennennäkemättömän mahtavia toisiaan auttavia ammattilaisiakin!! Tekisi vielä mieli luetella missä EI kannata kouluttautua, mutta tyydyn sanomaan vaan, että ammattilaiset panostakaa kunnon koulutukseen.
- ihan tosi juttu
Olen samaa mieltä kanssasi ripsetripset. en vain halunnut täällä jumittua yksityiskohtiin joita asiakkaiden e edes tarvitse tietää. tärkeintä on että tekijä tietää ;) olen vaan työssäni nähnyt valtavasti liian pitkiä kuitusennuksia ja halusin tuoda sitä pointtia julki. tarkitus ei ollut antaa ilmaista koulutusta netissä ja paljastaa kaikki osaamani kikat;)
mutta kyllä muutkin seikat vaikuttavat siihen miten pitkää voidaan laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875