ei ikinä anteeksipyytämistä

rtye

Mies huutaa, riehuu, uhkailee mutta ei ole milloinkaan pyytänyt anteeksi. Täällä saa lukea kuinka mies jälkeenpäin katuu, mutta meillä ei todellakaan. Hän saattaa haukkua kovin sanoin, että olen surkea kaikessa. Ja sanoo, että pitää kestää rakentava palaute. Yleensä surullisuus vain näkyy minussa. Kerran erehdyin sanomaan, että hän ei itse kestäisi yhtään mitään. Vaati esimerkkiä, koska ei ole missään elämässään epäonnistunut. Ja onneton siinä painostuksessa yhden pikkujutun sanoin vaikka sanoin hänelle että sanon esimerkin koska hän vaatii. Hän halusi näyttää että kestää sellaisen. Hän raivostui aivan valtavasti,kuin mitätön ihminen haukkuu häntä. Luulin, että nyt käy todella huonosti,niin sekopäänä oli. Sekopäinen raivoaminen kesti viikon verran ja hän ei todellakaan muistanut jutusta muuta kuin rttä arvostelin häntä. Ei muistanut esimerkin tarkoitusta. Ihan hirveää.

10

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamerge

Voi sinua, voimia ihan roppakaupalla.Tiedän tunteesi, elän itsekin miehen kanssa, joka tekee samoin: mitätöi, pilkkaa, nälvii- eikö kestä itse mitään. Vaatii todellista lujuutta pitää itseään arvossa, muistathan myös, että et ole mitätön, mies on- tasapainoinen ihminen ei mitätöi muita! Mun mies on se n:llä alkava, seitsemän vuoden jälkeen olen alkanut tehdä eroa ja on kuin ilma virtaisi sisään, niin helpottunut olen..miten sun mahdollisuudet eroon?

• karpulekovzski

Viestisi on säälittävää ruikuttamista.

• rtye

Totta, tilanteeni on täysin säälittävä. Jos uskaltaudun puolustumaan itseäni edes joskus, tilanne tulee hengenvaaralliseksi. Tästä on pakko päästä jossain vaiheessa pois, ennen kuin en ole kuin rauniokasa.

• .........

Vähän sama tilanne narsistinen ukko mutta sitten kun hän rupesi pyytelemään anteeksi aloin ajatella - onkohan jotain huonosti koska se ei tapoihin kuulunut?
      Tunneriepotus se vasta vaarallista eräillä.

• Tuttua on

Suosittelen häipymään kaikessa hiljaisuudessa, siitä häipymisestä ei missään tapauksessa kannata antaa minkäänlaisia varoituksia, saati kysellä lupaa. Karkaa vaikka jonku sukulaisen nurkkiin aluksi, sitten katselet jonku turvakodin, tms, että saat kaikessa rauhassa järjestää elämäsi uusiksi. ÄLÄ OTA YHTEYTTÄ tuohon mieheen pakoreissulla ollessasi, äläkä missään tapauksessa paljasta missä olet. Älä pidä myöhemminkään mitään yhteyttä, vaan haet omat henkilökohtaiset kamppeesi silloin kun mies ei ole kotona ja ota sillonkin varmuuden vuoksi mukaasi vähintään yksi tarpeeksi "vahva" kaveri turmaamaan tuo kamojenhakureissu.

• kuin vaarallinen lapsi

5-vuotiaan tasolla,naurettava tapaus.älä kuitenkaan naura päin naamaa.

• eroa!

Kuulostaa tutulta...Munkaan mies ei pyytänyt ikinä omaa käytöstään anteeksi, koska vikahan oli aina minussa, ja jo toisilla treffeillä vihjaili minun olevan huora. Muutenkin sain kuulla melkein joka päivä aamusta iltaan kuinka idiootti, mielenvikanen ämmä olin. Suuttuessa rikkoi tavaroita, kävi käsiksi esim. ja jos en suostunut baari-illan jälkeen seksiin niin heitteli pitkin seiniä ja valvotti sen takia koko yön....potki jos en antanut tarpeeksi hyvää suuseksiä jne. Kerran kesällä oli tarkoitus mennä leirintäalueelle mentiinkin metsä-autotien kautta ja mies alkoi puhumaan kuinka tässä nyt voisi tappaa minut ja kuvaili mitä tekisi ruumiilleni kun olen kuollut...saattoi näytellä kännipäissään lehdistä kuinka joku oli viiltäny muijansa kaulan auki....joskus jopa heilui miekan kanssa, pelotella kun vissiin halusi minua. Ja voin sanoa että olin tosi ahdistunut näistä kokemistani asioista pitkän aikaa,nyt kuitenkin tuntuu että tämä ahdistus alkaa helpottamaan pikku hiljaa kun olen vihdoin päästämässä miehestäni lopullisesti irti. Suosittelen aloittajallekin miehen vaihtoa, kaippa niitä kivojakin miehiä vielä jossain on:)

• vapiseva haavanlehti

Järkyttävää lukea, että muillakin on samanlaista kuin itsellä. Minuakin on uhattu sanomalla, että "sun kapista ruumistas ei löydettäis ihan heti", kun sanoi Pohjanmaan lakeuksilla ajellessamme, että tappaa ja piilottaa tuonne johonkin latoon. Ja toisella kertaa, että "Parempiaki ihmisiä on heitetty Katajanokalta, ku sinä S-tanan ravunsyötti!" Ja täysin selvin päin!!! Hän on täysraitis, kuten minäkin!

• surusilmä

Täällä sama. Minä, ja VAIN minä oon aina syyllinen,,kopa KAIKKIEN MUIDENKIN mielestä! Ja erolla uhkailua tulee, mua nimitellään s-tanan akaks yms.

• sydän haavoilla

Jos puoliso kysyy, miksi olit usein sen saman hlön kanssa yhdessä ylitöissä, kun kaikki muut olivat jo lähteneet työpaikalta, ja toinen vastaa siihen alkaen syytellä sairaalloisen mustasukkaiseksi ja nostattaa usean tunnin aikana mielessään hirvittävän raivon syytellen, haukkuen, huoritellen, mitätöiden, jopa uhkaillen, niin
      KUMPI näistä on normaalimpikäytöksinen?
      Raivoaja huutaa, että etkö S-tana, osaa käyttäytyä häntä kohtaan kuten puolisoa kohtaan pitää? Huutaa, että sinun on pakko mennä hoitoon, oot mielisairas. Raivoaa, että lähdet kodista kuin keihäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe