Ensirakkaus

epätoivoinen

En pääse millään yli eksästäni. Suhteesta 9 kuukautta ja vieläkin rakkauteni on palavaa ja olen jo lähes pakkomielteinen siihen tunteeseen, jonka hän ensirakkautena minussa herätti. Olen tietenkin blokannut hänet kaikessa mahdollisessa mediassa ja vältän tilanteita joissa joudumme puhua kasvotusten. Sitäkin on kokeiltu, mutta puoleltani näinkin pitkän ajan jälkeen puhuminenkin tuottaa valtavaa tuskaa.
Rakkauden menettäminen on yksi valtavimmista tuskista. En kertakaikkiaan tahdo enkä ole tahtonut ketään muita kuin hänet. En ymmärrä miksi aluksi niin täydelliseltä vaikuttanut suhde kaatui - hän kertoi valvovansa yöt rinnassa roihuten ja seksielämämme oli mahtavaa. Olimme kuin teinejä, jotka olisivat seuranneet toisiaan maailman ääriin. Rakkauteni oli niin uskomattoman vahvaa ja aitoa. En painostanut miestä MITENKÄÄN enkä ollut mustasukkainen mutten välinpitämätönkään. Olimme kuin parhaat ystävykset - aina toisen apuna ja luottamuksellisia. Hänen miesystävänsä yrittivät lähettää viestejä mutten koskaan sortunut pettämään. Yhtenä päivänä hän vain ilmoitti, että häntä kiinnostaa nuorempi tyttö, joka on enemmän "makuunsa". Tyttö on suppeakatseinen sekä todella vihattu ilkeytensä vuoksi ja heittää vitsiä mm. kehitysvammaisista. Muutenkin hänen juttunsa ovat niin uskomattomia etten pysty ymmärtää, kuinka eksäni kaikista maailman vaihtoehdoista tahtoo satuttaa itseään kyseisen ihmisen kanssa. Mies perusteli paremmuuden sillä, että kaipaa rauhallisempaa menoa. (Olen siis erittäin sosiaalinen mutta miehellä oli vapaus kulkea kanssani juhlissa pitämässä hauskaa - ei mitään överikännejä että hänen tarvitsisi kantaa minut kotiin). Tämä viesti tuli kuin tyhjästä. Ja siitä asti elämäni on rullannut tasaista alamäkeä.
Tiedän, että kaikesta selviää aikanaan, mutta haluaisin tietää, mikä saisi tuskaa helpottamaan jo nyt. Laastarisuhteeseen en ryhdy. On lapsellista aiheuttaa hyväntahtoiselle ihmiselle samanlaista tuskaa mitä sinulle on aiheutettu. Kuitenkin jos mies on onnellinen jonkun muun naisen kanssa, kärsin mielummin itse kunhan näen hänen olevan onnellinen. Millään muulla ei ole väliä.

0

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        101
        2120
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        432
        1619
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1333
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        15
        1153
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        76
        1113
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        11
        1075
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        180
        1013
      8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        279
        1011
      9. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        979
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        847
      Aihe