Eihän vappu ole mikään juhannus?
Miksi on näin hiljaista naapurustossa?
6
66
Vastaukset
- mietityttää
Täälläkin on tosi hiljaista. Asutaankohan samalla paikalla vai onko bileet jossain salaisessa ytmi-tukikohdassa, jossa 80% naisista tulee 20% miehistä nussimiksi samalla kun me loput miehet ihmetellään tahoillamme hiljaisuutta ja saatetaan käydä jopa baarissa, mutta törmätään vain muihin yhtä hämmentyneisiin miehiin ja muutamaan rumaan hylkiönaiseen, joita ei ole kutsuttu salaisiin bakkanaaleihin?
Täälläkin on hiljaista, mistä olen erittäin onnellinen. Saahan tuota naapurin diskohumppaa ihan tavallisina arki-iltoinakin joskus ihan riittävästi kuunnella.
- hyvä kysymys
Miten iso pillu sulla on? Kai sä olet mitannut, kuten miehetkin täällä mittailee peniksiään?
hyvä kysymys kirjoitti:
Miten iso pillu sulla on? Kai sä olet mitannut, kuten miehetkin täällä mittailee peniksiään?
Juu, erittäin hyvä kysymys, ja täysin on-topikkiakin vielä. :)
Täytyy nyt kyllä häpeäkseni tunnustaa, että en ole mitannut, kun viivotin näyttää ihan hitusen epämiellyttävältä mittausvälineeltä, eikä oikein muutakaan sopivaa ole.- Vikkijä
stellaria81 kirjoitti:
Juu, erittäin hyvä kysymys, ja täysin on-topikkiakin vielä. :)
Täytyy nyt kyllä häpeäkseni tunnustaa, että en ole mitannut, kun viivotin näyttää ihan hitusen epämiellyttävältä mittausvälineeltä, eikä oikein muutakaan sopivaa ole.Jos sulla on joku "kumilelu" voi vetää kynällä viivan siihe leluun kun on sielä pohjassa ja mitata siitä viivasta sitten viivottimella jälkeenpäin.
Vikkijä kirjoitti:
Jos sulla on joku "kumilelu" voi vetää kynällä viivan siihe leluun kun on sielä pohjassa ja mitata siitä viivasta sitten viivottimella jälkeenpäin.
Jaa, että hyvää hyvyyttänne yritätte antaa palstanaisille vinkkejä mitä hauskaa voisi vappuaattona kotona tehdä :).
Mää yritän nyt kyllä tehdä vähän opiskeluhommia, tosin samallla häiritsen itse itseäni parhaani mukaan vilkuilemalla välillä palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980