Pesäpallopiikkarit

Pesispoika

Olen nyt harrastamassa toista pesis kauttani ja tarvitsisin piikkarit.
Haijaasta saisi 20e karhu gh 200 piikkarit, mutta liian isoja ne on...
Tietäisittekö paikkaa mistä saisin pesispiikkarit hyvään hintaan kokoa 38-39.

7

2954

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkarit

      mä olen ostanut aina vain urheilukaupasta

    • 01 tyttö

      Suosittelen kyllä ennemminkin yleisurheilu piikkareita. Vertico (miten se nyt kirjotetaan) piikkarit eivät todellakaan kestä yhtä kautta kauempaa. Itselläni oli sellaiset ensimmäisessä pelissä lähti pohja puoliksi irti..... Olen siis -01 tyttö joten jos pelaat korkeammassa sarjassr en suosittele.

    • Bold

      Älä missään nimessä osta mitään juoksupiikkareita. Ensinnäkin pesiksessä tarvitaan kantapiikejä monellakin pelipaikalla. Ja myös jalan tukeminen jopa 3 tuntia kestävässä pelissä (plus alkulämpät) on erittäin tärkeää. Jos haluat saada jalkavaivoja, jotka pilaavat koko pelikesän, osta juoksupiikkarit.

      Viime vuosina tuli markkinoille Bold-merkkiset piikkarit. Ovat joka euron arvoisia. http://www.vjsport.fi/pesis/ lue lisää tästä.

    • Kärki

      Bold piikkarit ovat parhaita kaikissa olo-suhteissa.

    • parempiakinkauppojaon

      Älä osta mitään haijaasta paitsi jos sulla on aikaa odottaa tavaroita kuukausitolkulla. Eivätkä vastaa viesteihinkään, joten kokemusteni pohjalta en suosittele. Itse piikkari-asiassa en valitettavasti osaa auttaa

      • hmmmmh

        Ei kannata ostaa missään nimessä juoksu piikkareita jos ei halua jalka kipuja itelle tuli juoksu piikkareista severin tauti jos et tiiä mikä se on nii googleta nyt on pesispiikkarit nii paljon paremmat:)


    • Pohjatirtoaa

      Boldin piikkareista irtoaa pohjat kolmen pelin jälkeen, sama juttu on ollut takavuosina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe