Pesäpallopiikkarit

Olen nyt harrastamassa toista pesis kauttani ja tarvitsisin piikkarit.
Haijaasta saisi 20e karhu gh 200 piikkarit, mutta liian isoja ne on...
Tietäisittekö paikkaa mistä saisin pesispiikkarit hyvään hintaan kokoa 38-39.
73676
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

mä olen ostanut aina vain urheilukaupasta

Äänestä

Suosittelen kyllä ennemminkin yleisurheilu piikkareita. Vertico (miten se nyt kirjotetaan) piikkarit eivät todellakaan kestä yhtä kautta kauempaa. Itselläni oli sellaiset ensimmäisessä pelissä lähti pohja puoliksi irti..... Olen siis -01 tyttö joten jos pelaat korkeammassa sarjassr en suosittele.

Äänestä

Älä missään nimessä osta mitään juoksupiikkareita. Ensinnäkin pesiksessä tarvitaan kantapiikejä monellakin pelipaikalla. Ja myös jalan tukeminen jopa 3 tuntia kestävässä pelissä (plus alkulämpät) on erittäin tärkeää. Jos haluat saada jalkavaivoja, jotka pilaavat koko pelikesän, osta juoksupiikkarit.

Viime vuosina tuli markkinoille Bold-merkkiset piikkarit. Ovat joka euron arvoisia. http://www.vjsport.fi/pesis/ lue lisää tästä.

Äänestä

Bold piikkarit ovat parhaita kaikissa olo-suhteissa.

Äänestä

Älä osta mitään haijaasta paitsi jos sulla on aikaa odottaa tavaroita kuukausitolkulla. Eivätkä vastaa viesteihinkään, joten kokemusteni pohjalta en suosittele. Itse piikkari-asiassa en valitettavasti osaa auttaa

Äänestä
  • Ei kannata ostaa missään nimessä juoksu piikkareita jos ei halua jalka kipuja itelle tuli juoksu piikkareista severin tauti jos et tiiä mikä se on nii googleta nyt on pesispiikkarit nii paljon paremmat:)

Äänestä

Boldin piikkareista irtoaa pohjat kolmen pelin jälkeen, sama juttu on ollut takavuosina

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pesispoika kirjoitti:

Olen nyt harrastamassa toista pesis kauttani ja tarvitsisin piikkarit.
Haijaasta saisi 20e karhu gh 200 piikkarit, mutta liian isoja ne on...
Tietäisittekö paikkaa mistä saisin pesispiikkarit hyvään hintaan kokoa 38-39.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu