Hei !
Olen 16-vuotias tyttö. Olen normaalin kokoinen 170cm/55kg, mutta olen KAMALAN löysä jaloistani.. kuntokaan ei ole huipussaan. Haluaisin mahdollisia vinkkejä ( mielellään valmiita treejejä) mitä tehdä ... myös jonkunlaiset syönti ohjeet olisi ihan mukavat :) perse roikkuu ja jalat hyllyyy... niistä eroon! kiitos jo etukäteen :-)! Onko mulla edes mahdollisuutta kuukaudesssa kiinteytyä kauheasti ennen ns. "shortsi" kelejä...:/ pliis auttakaa!
KIINTEYTYMINEN
6
150
Vastaukset
- kyllä lähtee.
kävele
pyöräile
jumppaa kotona
älä käytä hissiä
muista arkiliikunta
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm Kuukaudessa ei kyllä kovin kummoista lihaskasvua saa aikaan, mutta jostainhan se on aina aloitettava. Jalkoja ja pakaroita on aika hankala treenata kotona, ellei sitten omista kunnolla painoja. Tosin jos lähtötaso on ihan rapakunto, voi aloittaa esim. ihan vain omalla painolla tehtävillä kyykyillä, askelkyykyillä ja pistoolikyykyillä. Kun nämä alkaa sujumaan niin kannattaa harkita salille menemistä.
Ruokavalio on lihaskasvussa vähintäänkin yhtä tärkeää kuin treenaaminen, mutta siitä voisikin kirjoittaa vaikka kuinka paljon. Edellisen vastaajan antaman linkin takaa löytyy ihan hyviä vinkkejä, tosin täysjyväviljan välttämiselle en näe tarvetta, ellei sitten itse niitä jostain syystä halua välttää.- RASVAPOISKIITOS
heippa ! kiitos vastauksista :)
Minulla kumminkin on lihaksia, koska olen nuorempana urheilua harrastanut. Nyt kumminkin urheilusta totaali tauko ollut joten lihasten päälle on ns kertynyt läskiä.. haluan vain läskit pois ja lihakset sais pysyä samankokosena! :-) en halua mitään jumalattomia reisi lihaksia yms...!Ei sinulla joskus nuorena harrastetun liikunnan ansiosta lihaksia enää ole, jos et ole pitkään aikaan enää liikuntaa harrastanut. Ei ne lihakset itsestään säily. Ja jos tuon painoisena on ylimääräistä läskiä, ei voi juurikaan olla lihaksia.
Laihduttaminen ei tuon painoisena kovin järkevää ole, mutta ruokavaliostahan se suurimmaksi osaksi on sitten kiinni, ei liikunnasta. Liikunnalla on melko pieni vaikutus laihtumiseen. Aerobista voi toki tehdä.
- RASVAPOISKIITOS
no taukoa ollu n.2 vuotta urheiusta nyt.. siihen asti harrastin kuusi vuotiaasta asti raskasta liikuntaa, vimeisimpinä vuosina sitä treeniä oli 6x viikossa, joten voin ihan sanoa sinulle että tiedän etä lihaksia on kun ne tuolta läskien alta pilkistää, mutta siinä päällä on hyllyvää läskiä :D . Minun mielestäni turha tulla kertomaan ettei ole lihaksia kun ei ole koko ihmistä nähnyt :-D
- urvelo...
Ihan kaikilla on lihaksia läskin alla. Löysällä laihaläskillä vain vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838