Oon ihastunu mut ei uskallaa puhuu

Poikajokatarviiapua

Elikkä siis oon ihastunu yhteen tyttöön, oon jutellu sille sen ''Askissa'' eli Ask.fm ilman nimimerkkiä ja kehunu sitä, se haluais tietää kuka oon mut mä en tiiä uskallanko kertoo ja miten kertoisin :/ Se on eri luokalla ja en oo ikinä jutellu sille kasvotusten :/ Enkä tiiä mistä se tykkää. Joten oisko neuvoja?

5

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikajokatarviiapua

Ja lisään tohon ylempään vielä että tuntuu että se tyttö on vähä kattonu mua ku kävelen sen ohi ja mäki vähän sitä. Se on melkein aina kavereitten kans ja vaikee mennä sille puhuu jos se on kavereitten kans.

• Jagdpanther

Et sä tolleen sitä ainakaan saa loput saat päätellä ite.

• Poika 15-v

Mulla on vähän sama ongelma, mun ihastus on vaan vaikeempi tapaus, se on samalla luokalla ku minä! Mut aloin vaan juttelee sille yks perjantai kik:ssä ihan tavallisista asioista ja hymiöitä perään. Vastaukset oli ihan positiivisia ja sillee ja sit kerroin tunteista sitä kohtaan. Siinä vaihees tuliki semmonen vastaus, josta en oikeen tiennyt, että oliko se nyt merkki siitä, että ei ollut kiinnostunut vai mitä. Se jäiki sit vähän kesken mut nyt ku koulut loppuu ja ei nähä enää siel ni aattelin varmistaa et onko se kiinnostunut musta ja jos on, niin pyydän sitä ulos ja tavattais jossain sitte.

Eli mee vaan rohkeesti juttelee vaikka fb:ssä tai jossain ja kyl sä sit huomaat jos alkaa synkkaa ;)

• Poikajokatarviiapua

Kiitti. Menin juttelee sille FB:sä ja me oltiin vajaa 2-3vk yhessä sen jälkee se oli melkosta riitelyy ja sekavaa ja erotiin sitte :/ Ei siitä oikeen tullu mitää..

• Poikajokatarviiapua kirjoitti:

Kiitti. Menin juttelee sille FB:sä ja me oltiin vajaa 2-3vk yhessä sen jälkee se oli melkosta riitelyy ja sekavaa ja erotiin sitte :/ Ei siitä oikeen tullu mitää..

Yritittekö te puhua niistä ongelmistanne? Yleensä se auttaa todella paljon parisuhteessa jos vain puhuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1642
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      852
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      842
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      769
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      725
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      720
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      710
    Aihe