Cheek

1234567890

41

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6r7kl68l

      Varakas kyllä.

      Muut ei tainnu ihan täsmätä, mutta eihän niiden tarvikaan.

    • folio

      Häh? Kokoomuksen brändäämä pelle, jonka omat musiikilliset saavutukset ja lahjat ovat puhdasta nollatasoa. Täydellinen esimerkki siitä, että mistä tahansa paskasta tulee suosittua kunhan vaan hypetetään perkeleesti. Ei tuollaista paskaa kyllä kukaan muuten kuuntelisikaan.

    • Poikkeuksellista

      folio ... milloin Cheek on julkisesti politikoinut? Enpä ole kuullut hänen niin tekevän. Ja että Cheekkiä fanittaa, käy konserteissa jne. vain kokoomuslaiset? Eipä taida pitää tämäkään paikkansa. Kuinka nollatasoinen pelle voisi olla supersuosittu? Ei ole loogisesti mahdollista. Cheekin musiikki ja muut häneen liittyvät asiat ovat kyllä poikkeuksellista Suomessa.

    • mitä mieltää

      mitä mieltä ootte niistä pahoinpitelytuomioista? ei niistä oo aikaa kuin pari vuotta. hakekaa googlealla cheek pahoinpitely, haussa ei tule kaikkea mutta ainakin tuo yksi tapaus.

      • hyääkyäääk

        En yhtään ihmettele jos joutuu välillä hankaluuksiin. Naamastaan niin vitt*maisen näköinen että itellänikin nyrkit syyhyäis jos tuon näkönen tyyppi kävelis vastaan.


      • Ei lopu
        hyääkyäääk kirjoitti:

        En yhtään ihmettele jos joutuu välillä hankaluuksiin. Naamastaan niin vitt*maisen näköinen että itellänikin nyrkit syyhyäis jos tuon näkönen tyyppi kävelis vastaan.

        hyääkyääk ... mistä sinun aggressiivisuutesi poikii? En minä ainakaan koe tarvetta lyömiseen, jos näen itselleni vastenmieliset kasvot tai olemuksen. Jos kohtaisimme ja kokisin sinua kohtaan vastenmielisyyttä, niin lähtisin pois tilanteesta, ettei mieleni tarpeettomasti rasittuisi. Miksi sinä hyökkäät? Eihän itselle vastenmieliset ihmiset koskaan lopu.


      • Arveluja

        mitä mieltä ... varmaankin sellainen asia on tapahtunut. Muut asiaan liittyvät seikat ovat sitten luulottelua. Luulen, että jostakin syystä nämä kaksi miestä saivat Cheekin todella ärsyyntymään. En usko näiden kahden miehen viattomuuteen tilanteessa. Luulen, että heidän tavoite toteutui ja valitettavasti Cheek joutui maksamaan korvauksia. Toivon, että häpeäisivät tekoaan nämä kaksi miestä. Kuitenkin tuo tyyppiset ihmiset ovat psyykeltään yleensä niin karkeita, etteivät he kykene terveeseen häpeän tunteeseen. Varmaan heillä tulee olemaan rötöksiä myös tulevaisuudessa.


      • hyääkyäääk
        Ei lopu kirjoitti:

        hyääkyääk ... mistä sinun aggressiivisuutesi poikii? En minä ainakaan koe tarvetta lyömiseen, jos näen itselleni vastenmieliset kasvot tai olemuksen. Jos kohtaisimme ja kokisin sinua kohtaan vastenmielisyyttä, niin lähtisin pois tilanteesta, ettei mieleni tarpeettomasti rasittuisi. Miksi sinä hyökkäät? Eihän itselle vastenmieliset ihmiset koskaan lopu.

        Enhän MINÄ ole kenenkään kimppuun hyökäämässä vaikka kuinka v*ttumaisen oloinen kaveri näkyisi. Tarkoitin vain että ymmärrän jos jollekkin toiselle voi "sopivassa" mielentilassa olla itsensä hillitseminen liikaa kun noin vastenmielisen näköinen tyyppi kävelee vastaan.


      • Ei lopu
        hyääkyäääk kirjoitti:

        Enhän MINÄ ole kenenkään kimppuun hyökäämässä vaikka kuinka v*ttumaisen oloinen kaveri näkyisi. Tarkoitin vain että ymmärrän jos jollekkin toiselle voi "sopivassa" mielentilassa olla itsensä hillitseminen liikaa kun noin vastenmielisen näköinen tyyppi kävelee vastaan.

        hyääkyäääk

        ... seli, seli...


    • mitä mieltää

      voiko kaksi tai useamman kertaa oikeudessa ollut sattumalta. ja vain osa jää kiinni poliisille tai joutuu oikeuteen.

      • ????

        mitä mieltää ... minulla on tiedossani vain tämä kasvoihin lyönti. Mitkä ne muut oikeudenkäynnit ovat?


    • mitä mieltää

      cheekki on seurustellut niiden bimbomissien kanssa, pahoinpitelyitä. eihän niistä ole paljon aikaa. cheek on tarkka imagostaan ja omien plus veljen sanojen mukaan on julkisuudessa erilainen mitä on. koulussa oli riehuja sitten jos sillä oli niitä käsirysyjäkin nämä kasvoihin lyömiset. no puolustan häntä, onhan tauskilla ja monilla muilla julkkiksilla heikkot hetkensä. ei me tunneta cheekkiä oikeasti hän on julkisuuden henkilö. ei koulukavereitakaan kunnolla varmasti tunne ja varsinkaan julkkiksia. tuomiot ovat mitä ovat.

      • Cheekille peukutus

        mitä mieltää ... muuten samaa mieltä olen kanssasi, mutta tuo bimbomissi -sana jää sen ulkopuolelle. Mitkä "missiseurustelut" ovat totta? Lyhyitä yön yli -seurustelujahan on ei-julkkisihmisilläkin eikä se tee sinällään naisesta bimboa tai miehestä pinnallista. On hyvä muistaa, että moni kaunis nainen on myös älykäs.


    • Buttcheek

      Joo, ihana on .... ja tekee oikeaa työtäkin. "Laulamalla" tämä maa nousee. Kannetaan rahaa vaan moiseen narsismiin niin selvitään.

      • Kerro, kuuntelen

        Buttcheek ... mistä päättelet, että Cheek on narsisti?
        Kuvitellaan, että hän on narsisti. Jos narsisti kykenee tuollaiseen kuin Cheek on kyennyt, niin toivon, että narsismi oikein luutuisi häneen, jotta sama upeus varmasti jatkuisi :)
        Mutta sanoppa, että miksi pidät häntä narsistina. En ole sellaista havainnut. Tahtoihminen hän on vahvasti, mutta sehän on myönteistä. Terve itsekkyyskin on tervettä. Narsisti haluaa alistaa. Minua Cheek on musiikillaan kyllä nostattanut. Onko hän alistanut sinua tai muuta narsismiin kuuluvaa tehnyt sinua kohtaan?


      • Persposki
        Kerro, kuuntelen kirjoitti:

        Buttcheek ... mistä päättelet, että Cheek on narsisti?
        Kuvitellaan, että hän on narsisti. Jos narsisti kykenee tuollaiseen kuin Cheek on kyennyt, niin toivon, että narsismi oikein luutuisi häneen, jotta sama upeus varmasti jatkuisi :)
        Mutta sanoppa, että miksi pidät häntä narsistina. En ole sellaista havainnut. Tahtoihminen hän on vahvasti, mutta sehän on myönteistä. Terve itsekkyyskin on tervettä. Narsisti haluaa alistaa. Minua Cheek on musiikillaan kyllä nostattanut. Onko hän alistanut sinua tai muuta narsismiin kuuluvaa tehnyt sinua kohtaan?

        Valitsin sanani kiireessä hieman huonosti. En oikeastaan tarkoittanut tsekkiä narsistiksi vaan tätä hänen elämänsä palvomisilmiötä. Tsiikki on vain yksi Ken-barbi lisää ihmisille, joiden unelmat on rakennettu ihan omituisille itsekeskeisille ja materialistisille arvoille, yks toinen piiperi vaan.

        Kieltämättä musiikin harratajana minua ärsyttää se, että se "taide", jota hän esittää mielletään musiikiksi. Todellisuudessa kyse on enemmän runoudesta. Laulajana hän on aivan ala-arvoinen: ääniala on onneton, pitch-virheet jopa useita kokonaisia intervalleja. Olkoon hyvää tai huonoa lajissaan , mutta musiikkia se ei ole.

        Ja kyllä se hänen oman elämänsä mainostaminen tuolla tavoin on narsismia!


      • Nuku hyvin :)
        Persposki kirjoitti:

        Valitsin sanani kiireessä hieman huonosti. En oikeastaan tarkoittanut tsekkiä narsistiksi vaan tätä hänen elämänsä palvomisilmiötä. Tsiikki on vain yksi Ken-barbi lisää ihmisille, joiden unelmat on rakennettu ihan omituisille itsekeskeisille ja materialistisille arvoille, yks toinen piiperi vaan.

        Kieltämättä musiikin harratajana minua ärsyttää se, että se "taide", jota hän esittää mielletään musiikiksi. Todellisuudessa kyse on enemmän runoudesta. Laulajana hän on aivan ala-arvoinen: ääniala on onneton, pitch-virheet jopa useita kokonaisia intervalleja. Olkoon hyvää tai huonoa lajissaan , mutta musiikkia se ei ole.

        Ja kyllä se hänen oman elämänsä mainostaminen tuolla tavoin on narsismia!

        Persposki
        Onko tuo sinun rekisteröity nikkisi?

        Mutta Cheekkiin...
        Kiinnitit huomiosi Cheekin runouteen. Minunkin faniuteni pohja on juuri siinä. Pidän Cheekkiä runoilijana myöskin, kaiken muun herkun lisäksi.
        Minusta on ihanaa, kun fanit esim. Instagrammissa niin vuolaasti osoittavat Cheekille fanitustaan. Se on myönteistä tunneilmaisua.
        Mietin, että tuijotatko itse noita 'itsekeskeisiä ja materialistisia' kohtia. Minä koen hänen musiikkinsa kaikkinensa hyvin laaja-alaisesti. Ja en kyllä usko, että kaikilla faneilla olisi identtinen arvomaailma.

        Olisi tietenkin vain kaikkien suomalaisten etu, jos musiikin ammattitutkinnon suorittaneet yltäisivät samalle suosion tasolle mikä Cheekillä on. Cheek lahjakkaana pystyy paljoon.
        Kirjoitit, että hänen musiikkinsa ei ole musiikkia. Biiseissähän on esim. ääntä, rytmiä, dynamiikkaa ja rakennetta. Mikä puuttuu? Musiikkimaailma on hyvin monimuotoista koko maailmanhistoria ja maailmanlaajuus huomioiden. Ja esiintyessään Cheek yltää juuri niihin nuotteihin, joihin hänen on tarkoituskin yltää. Eli on siis hyvä laulaja äänialassaan, omissa esityksissään. Ilolla kuuntelen :)


      • 11+8
        Nuku hyvin :) kirjoitti:

        Persposki
        Onko tuo sinun rekisteröity nikkisi?

        Mutta Cheekkiin...
        Kiinnitit huomiosi Cheekin runouteen. Minunkin faniuteni pohja on juuri siinä. Pidän Cheekkiä runoilijana myöskin, kaiken muun herkun lisäksi.
        Minusta on ihanaa, kun fanit esim. Instagrammissa niin vuolaasti osoittavat Cheekille fanitustaan. Se on myönteistä tunneilmaisua.
        Mietin, että tuijotatko itse noita 'itsekeskeisiä ja materialistisia' kohtia. Minä koen hänen musiikkinsa kaikkinensa hyvin laaja-alaisesti. Ja en kyllä usko, että kaikilla faneilla olisi identtinen arvomaailma.

        Olisi tietenkin vain kaikkien suomalaisten etu, jos musiikin ammattitutkinnon suorittaneet yltäisivät samalle suosion tasolle mikä Cheekillä on. Cheek lahjakkaana pystyy paljoon.
        Kirjoitit, että hänen musiikkinsa ei ole musiikkia. Biiseissähän on esim. ääntä, rytmiä, dynamiikkaa ja rakennetta. Mikä puuttuu? Musiikkimaailma on hyvin monimuotoista koko maailmanhistoria ja maailmanlaajuus huomioiden. Ja esiintyessään Cheek yltää juuri niihin nuotteihin, joihin hänen on tarkoituskin yltää. Eli on siis hyvä laulaja äänialassaan, omissa esityksissään. Ilolla kuuntelen :)

        Osta Ken ja selviät paljon helpommalla.


      • Cheekin fani
        11+8 kirjoitti:

        Osta Ken ja selviät paljon helpommalla.

        11 8

        Jos tarkoitit viestisi minulle, fanittajalle, niin huomaan, että et ymmärrä Cheekin fanitusta. Minulle on usea asia selvinnyt Cheekkiin kohdistuvassa fanituksessa. Olen iloinen, että olen tässä mukana.


      • Anonyymi

        Kyllä jare homo ei oikeisiin töihin kykene ja heikkopääkin on niinkuin nykyään melkein kaikki vaikka ei oikeita ongelmia oo saatana nähnytkään vitun nössöt.


    • pahoinpitelyt vakavi

      kasvoihin lyöminen on hengenvaarallista joku olis voinut kuolla!! miksi käsirysyjä. antakaa miehen olla kuten on usein sanottu hän ei anna oikeaa kuvaa itsestään julkisuuteen on siitä tarkka. jos inhoat häntä nyt voisit tykätä hänestä oikeasti ja jos tykkäät voisit vihata häntä.

      • Ei erikoistapaus

        pahoinpitelyt vakavi ... luulen, että nämä kaksi miestä tarkoituksella ärsyttivät Cheekkiä ja sitten muka esiintyivät viattomina. Ei kasvoihin lyönti ole sen pahempaa kuin jokonkin muuhun kohtaan lyönti. Jälkiseuraamukset ratkaisee senkin asian. En ole kuullut, että mitään jälkiseuraamuksia siitä sen kummemmin tuli.
        Pahoinpitelyjä tapahtuu päivittäin Suomessakin, sekä fyysisenä että psyykkisenä väkivaltana. Ei tuo tapaus ole mitenkään ainutlaatuinen.

        En minäkään omassa ammatissani ole kuin vain ammatti-ihminen nimelläni. Yksityisminä on ihan minun oma elämääni. Se ei kuulu ihmisille, joiden kanssa olen ammatillisesti tekemisissä. Miksi Cheekin pitäisi toimia toisin? Hän on julkisessa ammatissa. Toivottavasti pitää vahvat panssarit oman yksityisyytensä suojana jatkossakin. Tihkun uteliaisuudesta hänen yksityisyyttään kohtaan, mutta vahvempi on kuitenkin kunnioitus hänen yksityisyyttään kohtaan.


      • Ei erikoistapaus
        Ei erikoistapaus kirjoitti:

        pahoinpitelyt vakavi ... luulen, että nämä kaksi miestä tarkoituksella ärsyttivät Cheekkiä ja sitten muka esiintyivät viattomina. Ei kasvoihin lyönti ole sen pahempaa kuin jokonkin muuhun kohtaan lyönti. Jälkiseuraamukset ratkaisee senkin asian. En ole kuullut, että mitään jälkiseuraamuksia siitä sen kummemmin tuli.
        Pahoinpitelyjä tapahtuu päivittäin Suomessakin, sekä fyysisenä että psyykkisenä väkivaltana. Ei tuo tapaus ole mitenkään ainutlaatuinen.

        En minäkään omassa ammatissani ole kuin vain ammatti-ihminen nimelläni. Yksityisminä on ihan minun oma elämääni. Se ei kuulu ihmisille, joiden kanssa olen ammatillisesti tekemisissä. Miksi Cheekin pitäisi toimia toisin? Hän on julkisessa ammatissa. Toivottavasti pitää vahvat panssarit oman yksityisyytensä suojana jatkossakin. Tihkun uteliaisuudesta hänen yksityisyyttään kohtaan, mutta vahvempi on kuitenkin kunnioitus hänen yksityisyyttään kohtaan.

        pahoinpitelyt vakavi ... lyriikat antavat kuvan voimakkaasti tuntevasta miehestä. Niiden perusteella hän on erittäin havainnoiva, realistinen, suora, erittäin herkkä, erittäin vahva yms. Huumoria on lyriikoissa runsaasti ja uskaltaisinko sanoa, että melkeinpä profetointia. Aivan selkeä johtaja -tyyppi hän on myös. Tuo käsirysy on vain "sekuntti vuodesta" hänen elämässään. Muilla ominaisuuksilla on paljon enemmän merkitystä.


    • Amanda88

      -Tyylistä tietää saman kun sika uudesta veräjästä.
      -Kohtelijaisuudesta en tiedä kun en oo tavannut
      -Nuorta se ei oo nähnyt kun sängyssä
      -Myöskään sen enmpää hyvää kroppaa
      -Komea se lankkuleuka ei ole

      Varakas epäilemättä kun urpot maksatte ,että pääsette sen keikalle.
      Kyllä siinä syntyy tulosta on jotenkin uskomatonta kun ensin perii isosti
      ja sen jälkeen tekee itsestään kulttihahmon niin tulot on taattu.
      Kaveri voisi jäädä kohta eläkkeelle talouden puolesta.

      Ja kun ei se osaa edes laulaa =D

      • Laadukkain

        Amanda88

        Jos järjestettäisiin Suomen tyylikkäin -kilpailu v. 2014, niin Cheek olisi voittaja. Se hänen tyylitajustaan ja ulkonäöstään. Julkisuudessa hän on kohtelias ja tilannetajuinen.

        Jotta heräisit sänky -asiasta, niin lueppa lyriikka "Aika kultaa muistot". Hän näkee nuoret laajemmin kuin vain ulkoisesti.

        Suomessa on erittäin paljon peruslaulutaitoisia ihmisiä, mutta vain yksi rapstara :) Arvaa kuka? Laulu on nyt vain yksi osatekijä musiikkiesityksessä. Kokonaisuus ratkaisee.

        Toivon, että hänen luova työnsä jatkuu. Ja toivotttavasti hän käyttää paljon aikaa palautumiseen ja itsehoitoon. Ja sehän on meidän kaikkien etu, jos Cheekillä on talous kunnossa. Lippujen hinnat ovat jopa alakanttiin laatuun nähden.


    • Muuumo1

      Minusta hän ei ole kovin tyylikäs ehkä keltaisenlehdistön ja massateinien mielestä. Musiikkikriitikot ovat lähes poikkeuksett antaneet huonoja arvosanoja. Ei suosioon aina päästä hyvällä musiikilla ja hyvänä tyyppinä. Britney, Biiperit.. Koulussa kauniisti sanottuna villikoihin kuulunut, käsirysyissä ja jengitouhuissa pyörinyt kaveri ja myöhemmin pahoinpitelyt. Kummalliset seurustelukumppanit ja kyllä keikoilla näkee, ketkä häntä kuuntelevat. :D Joidenkin on tapana vähätellä väkivaltaa ja selitellä sitä. Tietää millaiseen parisuhteeseen sellaiset voivat joutua tai millainen itse on.

      • Kiva fanittaa

        Muuumo1

        Sinä näet tyylikkyyden toisin kuin minä. Minulle kyllä kelpaa Cheekin tyylikkyys.

        Cheekin musiikissa ja esiintymisessä on juuri se 'jokin', joka saa fanittamaan. Joskus muistan kuulleeni, että Suomessa on musiikin harrastus korkeatasoista, joten kunnia kaikille harrastajille ja ammattimuusikoille. Pitää vain halukkaan muusikon löytää se 'jokin', jonka Cheek on löytänyt ja suosio on sitten sen mukainen.

        Minun arkeeni ei liity väkivaltaa, joten en yritä selitellä sitä. Cheekin kouluaikaisista käsirysyistä en tiedä muuta kuin tuon sanan. En uskalla arvioida sellaista, josta en tiedä sen kummoisempaa. Cheekhän kävi lukion ja sitten kaupallisen koulutuksen AMK:ssa. Hän oli siis suuntautunut aivan järkeviin asioihin.

        Pidän kyllä normaalina, että naiset huomaa komean miehen kuten Cheekin. Ketkä ovat seurustelleet lyhyen tai pidemmän aikaa hänen kanssaan on jo toinen asia. Julkisuutta haluava varmaan näkee mielellään nimensä liitettävän Cheekkiin.


    • Ei yhtään kateelline

      Ei mitään tietoa millainen mies on oikeasti. Sanoitusten perusteella sellaisiin minä minä hemmoteltuihin bissiksiin vetoavava. Sanoitusten perusteella huono huumorintaju ja turhan tiukkapipo sekä iso ja heikko ego. Sen takia voi joutua tappeluihin. ylpeä mies ei osaa ottaa huumorilla tai laskea rimaa, että selviäisi tilanteista ilman väkivaltaa. Ottaa itsensä liian tosissaan. Ei sen keikailuja voi tosissaan ottaa. jotenkin vituttaisi vähemmän, jos vaikka elastinen myisi stadionit täyteen. Komea varmaan, mutta ei kohtelias vaan ökyilijä ja varakkuutta tuskin on niin paljon kuin haluaa antaa ymmärtää. Tekisi miehelle hyvää vähän sivistyä ja miettiä asioita.

      • Looofffiu

        Justin B:lle ei olla kateellisia. Siitä ei monet tykkää, koska hän on ylimielinen, tiukkapipo ja kaikkea muuta. Toisaalta monet muut maailmalla pärjäävät artistit eivät herätä närää. Julkkikset ovat tuote ja koettavat mahdollisen fiksulta näyttää julkisuudessa ja kaikki on tarkkaan laskelmoitua. Ainoa, minkä varmasti tietää niin erilaisia tuomioita on tullut eri syistä. Koulussa tapahtuneet asiat hän on myöntänyt ja lukuisissa käsirysyissä ollut. Jotkut ymmärtävät, koska on "ihana" julkkis, mutta jos tavallinen jannu olisi tehnyt tuollaisia kukaan ei koskaan uskoisi kiltiksi ja kunnon ihmiseksi.


      • 1 oikeudenkäynti
        Looofffiu kirjoitti:

        Justin B:lle ei olla kateellisia. Siitä ei monet tykkää, koska hän on ylimielinen, tiukkapipo ja kaikkea muuta. Toisaalta monet muut maailmalla pärjäävät artistit eivät herätä närää. Julkkikset ovat tuote ja koettavat mahdollisen fiksulta näyttää julkisuudessa ja kaikki on tarkkaan laskelmoitua. Ainoa, minkä varmasti tietää niin erilaisia tuomioita on tullut eri syistä. Koulussa tapahtuneet asiat hän on myöntänyt ja lukuisissa käsirysyissä ollut. Jotkut ymmärtävät, koska on "ihana" julkkis, mutta jos tavallinen jannu olisi tehnyt tuollaisia kukaan ei koskaan uskoisi kiltiksi ja kunnon ihmiseksi.

        Looofffiu

        Minä koen Cheekin julkisen ammatin harjoittajana. Kyllähän jokainen työtä tehdessään ja ihmisten edessä ollessaan on ammattiroolissaan. Miksei myöskin Cheek? Olen tietoinen vain yhdestä oikeudenkäynnistä. Missään ei ole mainintaa muista.

        Tuli muistot mieleen murkkuiästä. Muistan ja vieläpä kaksi kertaa tapahtuneena, että kaksi poikaa alkoivat tappelemaan minusta. Kauhuissani juoksin karkuun... Onko Cheekin kouluaikaiset käsirysyt tätä tasoa? Näiden murkkupoikien tämänhetkistä elämäntilannetta en kyllä tiedä. Ja kun o - i - k - e - i - n ajattelee, niin nämä poitsut ymmärsivät vain arvoni hihhihhiii...


      • O_O oh-ho!

        Ei yhtään kateellinen.

        Kylläpä heittelit asioita Cheekistä. Huomasin heti, että tietosi ovat pinnallisia.

        Minä arvostan Cheekkiä ammattitaidon vuoksi. Sinua kiinnostaa millainen Cheek on ns. oikeesti. Jos olisit lukenut kaikki Cheekin lyriikat, niin kommenttisi olisi erilainen.

        Jokaisella meillä on omanlaisemme huumorintaju. Cheekin huumori on tosi hulvatonta minun näkökulmasta. Mitkä asiat Cheekissä on sellaisia, että sanot häntä tiukkapipoksi? En ole kyllä sellaista huomannut.

        Ja tuskinpa olet tietoinen Cheekin psyykestä. Esim. psykiatri teettää testejä, haastattelee ja käy läpi elämänhistorian ennen kuin tekee arvioita henkilön egosta yms. Aika reippaasti heittelet arvioitasi.

        Jatkan hetken kuluttua.


      • O_O oh-ho!
        O_O oh-ho! kirjoitti:

        Ei yhtään kateellinen.

        Kylläpä heittelit asioita Cheekistä. Huomasin heti, että tietosi ovat pinnallisia.

        Minä arvostan Cheekkiä ammattitaidon vuoksi. Sinua kiinnostaa millainen Cheek on ns. oikeesti. Jos olisit lukenut kaikki Cheekin lyriikat, niin kommenttisi olisi erilainen.

        Jokaisella meillä on omanlaisemme huumorintaju. Cheekin huumori on tosi hulvatonta minun näkökulmasta. Mitkä asiat Cheekissä on sellaisia, että sanot häntä tiukkapipoksi? En ole kyllä sellaista huomannut.

        Ja tuskinpa olet tietoinen Cheekin psyykestä. Esim. psykiatri teettää testejä, haastattelee ja käy läpi elämänhistorian ennen kuin tekee arvioita henkilön egosta yms. Aika reippaasti heittelet arvioitasi.

        Jatkan hetken kuluttua.

        Ei yhtään kateellinen

        Cheekin fanit ovat lapsista ikääntyneisiin ja eri elämänolosuhteissa eläviin Suomessa ja ulkomailla.

        Mitä tarkoitat sivistyksellä? Onko 100 000 € hyväntekeväisyyteen ja muut hyväntekeväisyysteot sivistymättömyyttä? Ja en ole kyllä mistään havainnut, että Cheek antaisi ymmärtää, että varallisuutta olisi ylenmäärin.

        Kannusta sinä vain sitä Elastinia. Ei ole minulta pois.

        En ole huomannut Cheekissä ylpeyttä. Sekoitatko ilmeen tyytyväiseen Cheekin ilmeeseen? Ja mitenkä niin, että Cheek ottaa itsensä liian tosissaan? Hänen musiikillisen tosissaanottamisen hedelmistä saan minäkin nauttia.

        Ja tuosta tappeluasiasta. Siitä on vähän tietoa julkisuudessa ja sitäkin enemmän luuloja. Ja yksi syy tappeluihin on esim. puolustautuminen.


    • väärinkö luettu

      Ne käsirysyt lukuisat eivät ole kouluajoilta. Eikö kouluajoilla ollut muita juttuja. Pahoinpitelytuomiot ovat tuoreampia, täytyy muistaa se tosi seikka, että pahoinpitelyistä vain osasta tulee poliisiasia, koska osa ei päädy poliisin tietoon. Eikö niitä ollut kolme? Eiköhän se ole normaalia että jos on jokusen tehnyt väkivaltaa niin aina jotkut puolustaa jokaiselle se on eri asia, mikä on normaalia.

      • mitä ne oli??!

        Oliko tää se yks tapaust niistä. Mitä ne kaksi muuta olivat?

        " Jouduin maksamaan yhdeksän vuoden takaisesta välikohtauksesta korvauksia kymmenen tuhatta markkaa. Se on sellainen osa elämääni, jonka haluan jättää menneisyyteen." Cheek on ollut tuolloin 22 vasta. Mitä nää kaks uudempaa oli. Cheekin eksät ovat olleet kauniit mimmei, just räppäril sopivii. ;)))


      • Ihana Cheek!
        mitä ne oli??! kirjoitti:

        Oliko tää se yks tapaust niistä. Mitä ne kaksi muuta olivat?

        " Jouduin maksamaan yhdeksän vuoden takaisesta välikohtauksesta korvauksia kymmenen tuhatta markkaa. Se on sellainen osa elämääni, jonka haluan jättää menneisyyteen." Cheek on ollut tuolloin 22 vasta. Mitä nää kaks uudempaa oli. Cheekin eksät ovat olleet kauniit mimmei, just räppäril sopivii. ;)))

        mitä ne oli??!

        Noin fiksusti juuri Cheek kommentoi asiaa. Peukutukset!


    • Ihana Justin ja Jare

      eka oli toi noin neljännesvuosisadan ikäsenä tehdyt. sitten oli se ainaki kun se hakkas kahta miestä kasvoihin. bieber ja cheek on kunnon miehiä.

      • Tähän asti näin

        Ihana Justin ja Jare

        Olen vakuuttunut edelleen vain yhdestä.


    • Niinpä niin

      Eli ... nämä muut oikeudenkäynnit olivat vain luulottelua.

    • Anonyymi

      Pa...ka ärjyjä..opettelis laulaa.

    • Anonyymi

      Tupakoiva, +40 v, irtosuhteita harrastanut Bipolaari mies. En pidä myöskään erityisen komeana.

    • Anonyymi

      Heikkopäinen vatipää niin kuin fanitkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe