Tinder

uteleva

Kokemuksia? Onko kukaan testannut, nähnyt ihmisiä sitä kautta?
Sovitteko pikatreffit vai juttelitteko ensin sovelluksen välityksellä?

26

4583

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • probleemi

      Mikähän mahtaa olla kun mulla ei Tinder avaudu tänään samsungissa... onko muilla ongelmia? Kirjauduttuani sisään fb tunnuksilla näytöllä ei näy kuin valkoista :/

    • Huohhin copypaste

      Minulla on ehkä jotain 200 matchia tullut tinderissä viimeisen kuukauden aikana, joista viisi olen saanut treffattua. Kaikki ihan normaalisti kahvilassa tai pikku pubissa tullut tavattua, enkä edes yhtään pusuakaan ole saanut.

      En minä nyt mikään ruma tai ujo/hiljainen mies ole, ehkä vain hieman ns. kiltin näköinen tapaus, niin kai se sitten osaltaan on karsinut noita seksiseuraa etsiviä naisia pois. Itselläni on hakusessa enemmänkin tuollainen pitkäaikainen tapailusuhde, ilman mitään sen kummempia odotuksia kuin että olisi seksiä ja jotain muutakin yhdessäoloa, kuten vaikkapa leffailtoja, ravintolaillallisia jne. Ei kuitenkaan mitään vakavaa seurustelua ja tiivistä tapailua, vaan rentoa meininkiä, asenteella pidetään hauskaa.

      Toisin kuin nettitreffailussa jossa minulla on ollut ihan kohtuullinen menestys viime vuosina, Tinderissä on hyvin vaikeaa erottautua massasta. Suurin osa naisista ei ota itse yhteyttä, eikä oikein kysykään mitään, joten kaikki keskustelu on suoraan miehen vastuulla. Toki näin on usein muuallakin, mutta Tinderissä tämä yhdistettynä siihen että naisella on samaan aikaan se 5-20 muutakin aktiivista keskustelua menossa tekee tilanteesta melko toivottoman miehen kannalta, ellei sitten ole joko todella komea tai todella hyvä, nopea ja persoonallinen kirjoittelija.

      Suurin osa naisista tuntuu olevan vain juttuseuraa etsiviä ja ne taas jotka lähtevät treffeille ovat olleet sitten sitä elämänsä rakkautta etsiviin. Vain yksi halusi seuraa eräälle keikalle, mutta sitä "kemiaa" ei kuitenkaan meillä tarpeeksi ollut, joten se jäi sitten vain siihen keikkaan ja pariin tuoppiin sen jälkeen.

      • normaali

        Joopa joo. Olen reilu kolmekymppinen sinkkunainen. Timmillä rungolla varustettu ja pärstäkin ihan kehuttu. Oon yrittäny saada tinderin kautta seksiseuraa/treffiseuraa. Vähän ajan sisällä 8 miehen kans ollu siellä tinderissä melkoset orgiat. Miehillä suuret on puheet! Sit kun tulee tilaisuus tavata livenä niin jokainen noista on jäätyny!! :O Yksikään ei oo lähteny oikeasti touhuaan. Tosi masentavaa ja outoa minusta. Ihme teasereita koko tinderi täysi. Täälä ne ukot valittaa mut itse ovat niitä jotka ei leikkiin uskallakaan kun tilaisuus tulee. Ja mistään kinkyseksistä ei oo ollu puhe vaan ihan perusjutuista.


      • Turun mies.
        normaali kirjoitti:

        Joopa joo. Olen reilu kolmekymppinen sinkkunainen. Timmillä rungolla varustettu ja pärstäkin ihan kehuttu. Oon yrittäny saada tinderin kautta seksiseuraa/treffiseuraa. Vähän ajan sisällä 8 miehen kans ollu siellä tinderissä melkoset orgiat. Miehillä suuret on puheet! Sit kun tulee tilaisuus tavata livenä niin jokainen noista on jäätyny!! :O Yksikään ei oo lähteny oikeasti touhuaan. Tosi masentavaa ja outoa minusta. Ihme teasereita koko tinderi täysi. Täälä ne ukot valittaa mut itse ovat niitä jotka ei leikkiin uskallakaan kun tilaisuus tulee. Ja mistään kinkyseksistä ei oo ollu puhe vaan ihan perusjutuista.

        Ei ehkä kannata ihan kauheena aikaa tuhlata siihen tinderöintiin vaan rohkeasti vain jo saman päivän aikana yrittää sopia ne treffit joko samalle tai ainakin saman viikon jollekin illalle.

        Kyllähän niitä tyhjänpuhujia ja runorunkkareita löytyy ihan joka palvelusta.

        Tinderissä kannattaa vain katsoo että toisen naama/kroppa on sitä mitä itse haluaa ja sitten vain että edes jonkinlaista keskustelua toinen osaa käydä, alkuun ehkä jostain muusta kuin seksistä ja sitten vasta lopussa siitäkin ennen kuin treffit sopii ettei ihan turhaa reissua kuitenkaan tule.

        Ihan kivasti on ainakin itselle seksiseuraa Tinderistä löytynyt, vaikken nyt mikään Ruuneberi tai hunks tanssija olekaan. OK pärstä, normi keskustelutaidot ja satojen naisten massapommitus kyllä aina takaa sen että ne yhden treffit joka viikolle saa sovittua kun kumminkin isossa kaupungissa asun.


    • Ihme paikka

      Mulle on tullut parin kuukauden aikana kaksi matchia, joista toinen oli varmaan jossain lähellä käymässä, kun nyt välimatka on liki 200 km ja toisen profiili katosi. Ihan olen tavallisen näköinen mies, mutta ei vaan silti tunnu kelpaavan.

      Ja aikapaljon siellä pyörii samoja naamoja kuin täälläkin, mutta ei niiden kanssa ainakaan matchaa. Tuskin vastaavat täälläkään viesteihin. Ruikuttavat vaan tuossa etusivun näyteikkunassa kun ei saa seuraa.

      • Tarkista vaatimukses

        Jos vain kaksi matchiä niin joko omat asetuksesi ovat väärin, kuvasi epäselvä tms. sitä ei tai sitten asut jossain alle 2000 ihmisen erämaa kunnassa tai olet jo sitä ikäluokkaa ettei oman ikäisiäsi naisia ole vain tinderissä tai vielä sokerina pohjalla se että itse olet hyväksynyt vain liian nuoria/vanhoja/kauniita naisia jotka eivät todellakaan tavis miehille sitä hyväksyvää pyyhkäisyä anna.


      • koitin tarkastaa
        Tarkista vaatimukses kirjoitti:

        Jos vain kaksi matchiä niin joko omat asetuksesi ovat väärin, kuvasi epäselvä tms. sitä ei tai sitten asut jossain alle 2000 ihmisen erämaa kunnassa tai olet jo sitä ikäluokkaa ettei oman ikäisiäsi naisia ole vain tinderissä tai vielä sokerina pohjalla se että itse olet hyväksynyt vain liian nuoria/vanhoja/kauniita naisia jotka eivät todellakaan tavis miehille sitä hyväksyvää pyyhkäisyä anna.

        Katsoin vielä asetukseni, ikähaarukkaa jopa lavensin 23-46 (itse olen 39v) vaikka en nyt noista nuoremmista niin välitä enkä heistä usko saavani realistisesti seuraa. Etäisyyshaarukka on 0-70km. Äsken katsoin niin eilisen jälkeen oli tullut kaksi uutta ihmistä, 33v ja 30v. Toiselle annoin sydämen ja toiselle ruksin. Muutenkin en ole mikään kronkeli, varmaan 80% naisista saa multa sydämen. Ja asun kuitenkin kaupungissa joka kuuluu Suomen suurimpiin eli luulisi täälläkin ihmisiä piisaavan.

        Kuvat on kyllä paskoja, tarttis keksiä parempia. Kumpa osaisi käyttää photoshoppia niin saisi niitä hiukan ammattimaisemman näköiseksi. Profiiliteksti on realistinen, eikä mikään idiotismi.

        Ja tosiaan, eipä sitä seuraa noista s24 treffeistäkään ole erikoisemmin löytynyt. Satunnaista aina silloin tällöin. Ja profiilia käy katsomassa 90% mua vanhemmat naisihmiset.


      • er5we45
        koitin tarkastaa kirjoitti:

        Katsoin vielä asetukseni, ikähaarukkaa jopa lavensin 23-46 (itse olen 39v) vaikka en nyt noista nuoremmista niin välitä enkä heistä usko saavani realistisesti seuraa. Etäisyyshaarukka on 0-70km. Äsken katsoin niin eilisen jälkeen oli tullut kaksi uutta ihmistä, 33v ja 30v. Toiselle annoin sydämen ja toiselle ruksin. Muutenkin en ole mikään kronkeli, varmaan 80% naisista saa multa sydämen. Ja asun kuitenkin kaupungissa joka kuuluu Suomen suurimpiin eli luulisi täälläkin ihmisiä piisaavan.

        Kuvat on kyllä paskoja, tarttis keksiä parempia. Kumpa osaisi käyttää photoshoppia niin saisi niitä hiukan ammattimaisemman näköiseksi. Profiiliteksti on realistinen, eikä mikään idiotismi.

        Ja tosiaan, eipä sitä seuraa noista s24 treffeistäkään ole erikoisemmin löytynyt. Satunnaista aina silloin tällöin. Ja profiilia käy katsomassa 90% mua vanhemmat naisihmiset.

        Ei sillä photarilla korvata valokuvaajaa. Toki pystyt paramtamaan kuvaa, mutta kiskaiseppa jotain valokuvaustaitoista ihmistä hihasta ja pyydä ottamaan muutamia EDUSTAVIA kuvia sinusta, niin mahdollisuudet paranevat ihmeesti.


    • 7+3

      Seksiseuraa on helppo löytää. Ainakin jos ei liikoja tuhlaa aikaa yhteen mieheen, kun siellä tosiaan niitä tyhjänpuhujiakin riittää. Jotkut kaverini ovat käyneet aika paljon myös treffeillä, mutta kyllä nekin treffeille lähteneet miehet on olleet seksin toivossa liikenteessä.

      • treffailia

        Ovatko kaverisi käyneet vain yksillä treffeillä per mies?
        Huvittais kans vaan treffailla, ja sit JOS sattuis oikeesti suht kiinnostava kohdalle niin vois tapaillakin ja seksiä harrastaa. Mutta lähinnä kiinnostaisi vaan treffiseura, kun en nyt etsi mitään vakavaa, seura kelpais mutta yhden yön jutut ei kiinnosta.


    • Tatsum tisal

      Minua tuossa Tinderissä ihmetyttää se ihme nihkeys viestiin vastaamisessa. Helevettiäkö sille minun kuvalle on se "hyväksyvä pyyhkäisy" annettu jos ei sitte vastaa viestiin. Pitäiskö sielä aina onnistua tekemään se maailman hienoin ja houkuttelevin iskurepliikki että sais jotain vastausta joltain?

      • m76..

        Koska ihmisiä on erilaisia. Toiset ovat siellä katselemassa, osa etsimässä seuraa, ja jotkut vain etsimässä kiinnostavaa keskusteluseuraa. Kuka nyt sitten miksikin.

        Itse avasin tinderin uteliaisuuttani. Minulla on vaimo, koti aj elämä olemassa, mutta kun olin lueskellut tarpeeksi, iski itseeni sellainen uteliaisuuden pistos, että tein valeprofiilin, jolla kirjauduin sisään. Sain vuorokauden aikana jonkun 100 matchia ja jonkin verran viestejä. Muutaman päivän käytön jälkeen alkuinnostus on laantunut, etten enää jaksa tsekkailla onko tullut uusia profiileja, ja satunnaisesti viestittelen yleisellä tasolla joidenkin mielenkiintoisimpien kanssa.

        Kuvittelisin etät koko sovellus toimii isommissa kaupungeissa nuorten aikuisten parissa todelal hyvin, kun etsii satunnaista seuraa, ja siitä ehkä sitten pysyvämpääkin, jos synkkaa paremminkin. Mutta en itse ainakaan pystyisi arvioimaan tinderin kautta josko kukakin on kuinka varteenotettava tyttöystäväehdokas. Peukkua annoin kaikille pantavannäköisille, ja sitten vähän elähtäneemmille aina NOPE. seksiä varmaan irtoaisi, kun ehdottelisin, mutta eipä juuri ole kiinnostusta siihen. Olin utelias, sain tyydytettyä egoani kun sain noinkin paljon matcheja, ja sitten muutama mielenkiintoinen keskustelu muiden "uteliaiden kanssa" on myöskin virinnyt. Voihan toki myös olla että jossain vaiheessa käymme kesäretkellä uusien ystävieni kanssa kahdestaan.

        Jos sinulla ei ole turhia moraalisääntöjä, niin suosittelen tinderiä. Sitä ei kannata otta aliian vakavasti, menetät vain hermosti jossain vaiheessa. Parhaimmillaan se toimii jos olet vähän paremman näköinen, selailet kuvia, ja saat niitä matcheja. Ja vielä paremmin kun saat naiset ottamana sinuun yhteyttä, jottei sinun tarvitse ottaa siitäkään stressiä.


    • Mariskaoinen

      Onko Tinderissä ainuttakaan seitsemänkymppistä miestä? Autoilevaa ja tanssivaa, elokuvissa kävijää ja luonnossa liikkuvaa??

    • huok45678

      Täytyy todeta,neitoset lupailee vaan...

      • Suklaatanko

        MIKSI ´MINAT HETI CATFISH KUN MINA NAIDA :( ISO MUSTA BIPBELI VERI SAD


    • jep.jep.jep

      Tinder kuten kaikki muutkin nettipalvelut toimii siten että jos olet mies niin olet pakotettu tyytymään.
      Jos saat mielenkiintoa naiselta netissä niin 100% tod.näk. naisessa on jotain vikaa, joko lihava, ruma, yksinhuoltaja, sinua vanhempi.
      Omantasoisesta naisesta voi vain haaveilla netissä.

      • TASOSI-ON-SE

        Jos et saa muilta huomiota, HE ovat SINUN tasoasi. Yritä nyt ymmärtää jo ja lopeta tästä jauhaminen joka palstalla!


      • Anonyymi

        Miehillä on juuri tämä ongelma. Kolmosen habituksella halutaan 10 nainen. Puoliksi hampaaton, läski semialkoholisti pitkäaikaistyötön vaatii että hänen naisensa pitäisi olla tasoa kymmenen kun itse on nihkeä 2- Jos joku nainen tarjoaa itseään niin voi olla varma että on vähintään 2-3 pistettä alle naisen ulkonäön luultavammin enemmän ja nainen on koittamassa jos noin rumalla olisi edes hyvä luonne. Naiset on aina kriittisiä itseään kohtaan.


    • hauras.elämä

      Täytyy olla todella epätoivoinen ja huono ihmis suhteissa jos tinderiin liittyy hakemaan kumppania. Tinderiin liittyvät ei ole uskollisia eivätkä todellakaan tiedä seurustelusta mitään.

      • fggdfgfdgd

        Tinder on nykyään kaikista suosituin nettideitti ja siellä on paljon myös sellaisia naisia jotka pitivät tavallista nettideittailua esim suomi24 epätoivoisena.
        Tinderistä tuli mainstream.
        Ihan varmasti siellä on myös parisuhdetta etsiviä, kuvista ja profiilitekstistä voi tulkita paljon mitä nainen on etsimässä.


    • Nainenn34

      Tinder on paras deittailusovellus. Kaikki haukkujat ovat katkeria jostain. Ei ole tainnut olla Tinder onnea?

      • eihätää

        Tinderiin täytyy se profiili olla tosi laadukas, että siitä kiinnostutaan. Kannattaa kokeilla erilaisilla kuvilla ja profiiliteksteillä http://bit.ly/tinderiin . Ylipäätään tehtävä mielenkiintoinen "mainos" itsestään, joka vetoaa miehiin tai naisiin.


      • Anonyymi

        Voi ehkä olla naisten mielestä paras, mutta miehenä olen huomannut sen, että naisista enin osa on houraamassa tinderissä. Olen törmännyt täällä Ylivieskan suunnalla useampaan naimisissa olevaan naiseen, jotka ovat hakeneet vaihtelua seksielämään ja loput ovat olleet muuten yksinkertaisia.T.Hirvelä


    • sdfw23tr2fw

      Muutama sata profiilia selattu. Ehkä puolet tykätty. 4 matchia. Kaksi maksullista ja kaksi poisti n.2 minuutin sisään matchin.
      Aika turha sovellus.

    • Anonyymi

      Jep, haluan itseäni pienemmän naisen, jonka kanssa voi välillä ottaa olutta. Tupakointikaan ei haittaa. Tosin lapseton ja mielellään koiraton olisi hyvä, ja sellainen joka ei rahasta uikuta koko ajan.
      Vaikka vähän syrjäytynyt, ei haittaisi, miltein olisi parempi niin. Ja seksikumppaneita max 10, jos menee ylite niin lorttohan se. Painoa voi aina pudottaa, pituuteen ei voi vaikuttaa, ellei mene silvottavaksi.

      Mutta eipä käy. Vain lihavat/yh:t/kullikaruselli ellit/vammaiset/homot lähestyvät elävässä elämässä.
      Tinderissä swipeän vain ne jotka täyttävät nuo pienet kriteerit.

      Tinderi on naisten markkinat, johan sen näkee tilastoistakin. Naiset arvioi suurimmanosan miehistä reilusti alle keskiarvon, ja ne oikeasti miehekkäät miehet ihan hyviksi. Miehet taas arvioivat naisia keskiverroksi tai paremmaksi suurimmanosan.
      Taisi olla 20%/80% prosentit millä naiset kelpuuttaa miehiä, eli 20% miehistä panee 80% naisista, sitten kun on killukarusellissa vietetty vuosia, ja jopa lapsia saatu niin aletaan itkemään ja valittamaan missä on kunnolliset miehet, ja joku raukka jää tuommoisen hirviönaisen kanssa olemaan ja elättämään toisten lasta.

      Oksettava tämä nyky aika, siksi en koske enää mihinkään deitti paskaan, ja jos tapaan jonkun niin utelen kaikki läpi ettei vain vahingossakaan tutustu sellaiseen kusipäähuoralutkaan.

    • Turha paikka. Osumia ei tule, sit monet naiset ei suostu vastaan eikä halua ollenkaan tutustua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe