Kysymys kasvoista

6-7

Miehet kertokaa:

Jos vastaan tulee kaksi naista, ja joudut valitsemaan heistä paremman, kumpi seuraavista on parempi?

A: kasvot tasoa 6-7, vartalo 9-10

B: kasvot tasoa 8-10, vartalo 7-8

Mikä tekee naisen kasvoista sellaiset, että annat naisen kasvoille arvosanan 6-7? (Asteikko 4-10) linkittäkää kuva 6-7 arvoisista kasvoista.

34

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+19

      Kuka idiootti pisteyttää kasvoja?

      • 6-7

        No pisteyttää tai et, niin se on sitä että kun katsot naisia, niin arvioit heitä; oksettava, tosi ruma, ruma, jonkin verran ruma, ok, kaunis, tosi kaunis.


    • Toad

      Aivan yhtenään tulee näitä tilanteita että joutuu valitsemaan.

      Jos vartalo on 9.4 - 9.7, niin sitten se, paitsi jos kasvot on kuitenkin alle 6,2. Jos kasvot on vähintään 9 ja vartalo yli 7.1, niin sitten se. Mutta ei kuitenkaan jos vartalo alle 7.4 ja tissit liikaa eriparia. Mutta jos on blondit hiukset, niin vartalopisteitä lisätään 0,4:llä. Mutta jos liian lyhyet niin vain 0,2:lla. Tuliko selväksi?

      • Samoilla linjoilla. Ehdotan kuiluanalyysiä osien arviointiin. Pitää määritellä tavoitearvo ja verrata sitä toteumaan kunkin arvioitavan kohdalla. Esimerkiksi kasvojen tavoitearvo on 8 ja vartalon 7. Toteuma naishenkilö A:n kohdalla kasvot 7 (eli - 1 tavoitteeseen nähden) ja vartalo 9 ( 2 tavoitteeseen nähden). Näin tämä esimerkin nainen saa kokonaistulokseksi 1 eli komeasti rakkaus- ja seurustelukelpoinen yksilö. Tekijöille voidaan myös antaa painoarvot, jos tuntuu siltä että jommalla kummalla on enemmän merkitystä kuin toisella.


    • 6-7

      Teille joutuu näköjään vääntämään rautalankavyyhdistä; eikö olekin niin, että miehet valitsevat mielummin kauniskasvoisen naisen, jolla esim hieman mahaa ja löysyyttä kuopassa, kuin urheilullisen naisen, jolla rumat kasvot? Rumalla esim. Pienet tihrusilmät lähellä toisiaan, iso nenä ja liian takana oleva leuka, mutta urheilulliset elämäntavat ja urheilullinen vartalo ja hyvä perse. Kumpikin vaihtoehto luonteeltaan täsmälleen yhtä mukavia.

      Eli kauniit kasvot on naisella tärkeämpi ominaisuus kuin vartalo, eikö niin?

      Kasvoista ruma nainen voi vaikka hypätä junan alle. Kaikki on kiinni kasvoista eikö niin.

      • Moraalivartija

        olen kerran rakastunut ensisilmäyksellä ja se oli minun mielestä epämielyttävän kasvoisen kanssa.
        minulla meni perhosia vatsassa kirjaimellisesti ja nousin tarkoituksella samaan linja-autoon.
        eli on niin sanotusti mahdonta, mikä on toiselle on epämielyttävää.
        vieno hymy riittää kokeille peilin edessä näyttää paremmalta kuin uskoisi.

        itse en pidä kauniina sinkku elämän naista Carrie mutta olen taas kuullut kun hyvännäköiseksi on sanottu.minusta taas liian miehekäs.

        http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi.shtml/nuori-sinkkuelamaa-carrie-on-yhta-upea-kuin-esikuvansa-katso-kuvat/2012/09/1613279

        jolloin uskon että kauneus on katsojan silmässä.


      • Moraalivartija
        Moraalivartija kirjoitti:

        olen kerran rakastunut ensisilmäyksellä ja se oli minun mielestä epämielyttävän kasvoisen kanssa.
        minulla meni perhosia vatsassa kirjaimellisesti ja nousin tarkoituksella samaan linja-autoon.
        eli on niin sanotusti mahdonta, mikä on toiselle on epämielyttävää.
        vieno hymy riittää kokeille peilin edessä näyttää paremmalta kuin uskoisi.

        itse en pidä kauniina sinkku elämän naista Carrie mutta olen taas kuullut kun hyvännäköiseksi on sanottu.minusta taas liian miehekäs.

        http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi.shtml/nuori-sinkkuelamaa-carrie-on-yhta-upea-kuin-esikuvansa-katso-kuvat/2012/09/1613279

        jolloin uskon että kauneus on katsojan silmässä.

        mutta taas nuori carrie jonka esittäjä on eri on nätti.
        jolloin mitä voin taas sanoa mystisistä, miehien katseen ulkonäkö asioista?


    • Valitsisin sen enemmän hymyilevän.

      Teoreettisesti valitsisin mielummin kasvoistaan kauniimman, mutta käytännössä olen aina valinnut kropaltaan paremman. Eli parinvalinta ei selvästikään ole numeropeliä.

      6-7 on se porukan kesmimmäinen pimatsu. On kyse sitten ala-asteesta tai vanhainkodista. Pienen miettimisen jälkeen jokainen tietää, mitä tarkoitan. Katso vaikka nykyistä työpaikkaasi! ;-)

      • 6-7

        Toinen lause pilkkuun asti oli se vastaus jota hain. Turha selitellä muuta. Jos valitsee käytännössä kauniskroppaisen, niin mieli varmasti unelmoi jatkuvasti silti kauniskasvoisesta naisesta eli oikeasti et ole tyytyväinen kumppaniisi ja olet ruman kanssa vain helposti saatavan seksin takia, et sen ihmisen takia.

        Kukaan mies ei voi olla tyytyväinen naisensa, jos naisen kasvot alle 8. Se vaan on fakta. Harva vaan pystyy myöntämään sitä, että tärkeämpää kuin mikään muu kumppanissa (naisessa) on kauniit kasvot. Jos ei ole kasvoista kaunis, ei ole oikeasti edes nainen.

        Vain kauniskasvoisiin naisiin kiinnytään ja rakastutaan. Rumakasvoiset naiset ovat kuin rikkaruohoja ojassa; merkityksettömiä turhia olentoja. Harva mies tätä vaan pystyy myöntämään.


      • 6-7 kirjoitti:

        Toinen lause pilkkuun asti oli se vastaus jota hain. Turha selitellä muuta. Jos valitsee käytännössä kauniskroppaisen, niin mieli varmasti unelmoi jatkuvasti silti kauniskasvoisesta naisesta eli oikeasti et ole tyytyväinen kumppaniisi ja olet ruman kanssa vain helposti saatavan seksin takia, et sen ihmisen takia.

        Kukaan mies ei voi olla tyytyväinen naisensa, jos naisen kasvot alle 8. Se vaan on fakta. Harva vaan pystyy myöntämään sitä, että tärkeämpää kuin mikään muu kumppanissa (naisessa) on kauniit kasvot. Jos ei ole kasvoista kaunis, ei ole oikeasti edes nainen.

        Vain kauniskasvoisiin naisiin kiinnytään ja rakastutaan. Rumakasvoiset naiset ovat kuin rikkaruohoja ojassa; merkityksettömiä turhia olentoja. Harva mies tätä vaan pystyy myöntämään.

        Noin ulkonökeseisyyydellä kumppanin löytäminen on taastusti vaikeaa. Oma valinta...


      • Ratikkakuski(kok)

      • noniin,
        6-7 kirjoitti:

        Toinen lause pilkkuun asti oli se vastaus jota hain. Turha selitellä muuta. Jos valitsee käytännössä kauniskroppaisen, niin mieli varmasti unelmoi jatkuvasti silti kauniskasvoisesta naisesta eli oikeasti et ole tyytyväinen kumppaniisi ja olet ruman kanssa vain helposti saatavan seksin takia, et sen ihmisen takia.

        Kukaan mies ei voi olla tyytyväinen naisensa, jos naisen kasvot alle 8. Se vaan on fakta. Harva vaan pystyy myöntämään sitä, että tärkeämpää kuin mikään muu kumppanissa (naisessa) on kauniit kasvot. Jos ei ole kasvoista kaunis, ei ole oikeasti edes nainen.

        Vain kauniskasvoisiin naisiin kiinnytään ja rakastutaan. Rumakasvoiset naiset ovat kuin rikkaruohoja ojassa; merkityksettömiä turhia olentoja. Harva mies tätä vaan pystyy myöntämään.

        Sun täytyy tyytyäjohonkin alemman tason mieheen, näin se vain on.


    • Ikisinkku M

      Kyllä hyvinkin saattaisin valita vaihtoehdon A jos vartalo on juuri mieleiseni eli hoikka ja naisellinen ihan jo siksikin että kasvoilleenhan ei mitään voi mutta vartalon lössähtäminen on itseaiheutettua.

    • Tyly vastaus. Minun silmääni miellyttävät kasvonpiirteet vie voiton näistä tarjolla olevista vaihtoehdoista.

      • 6-7

        Kiitos. Kerrankin joku pystyy olemaan rehellinen!

        Ja kohdallani ei ole kyse vääristymästä omissa ajatuksissa, vaan realismista.

        Kaunis ei jää sinkuksi, piste. Jos jää sinkuksi on ulkonäössä vikaa. Osalla se vika on sellaista, että sille voi helposti tehdä jotain, esim. laihdutus. Vain laiskat on läskejä, asennemuutos auttaa asiaan ja läski katoaa.

        Kun taas kasvojen rumuus onkin vaikeampi ongelma. Toisaalta harva on todella ruma, mutta kaltaisiani kasvoista rumiakin on. Onneksi kovin monella ei ole samaa kohtaloa kuin itselläni. En toivoisi tällaista viallisuutta kellekään.

        En ole edes ok:n näköinen kasvoista vaikka olen käynyt kirurgin operoitavana, meikkaan siististi, puhtaat valkaistut hampaat, hyvä hygienia, pitkät hiukset, käyn säännöllisesti kampaajalla, pukeudun nätisti, olen urheilullinen. Iho on hyvä. Syön terveellisesti, en polta enkä käytä alkoholia kuin harvoin. Käyn töissä ja hyvä ammatti. Olen sinkku koska olen kasvoista todella ruma. Viallinen, vammainen, oksettava, tapettavana ruma.

        Joutuuko muut naiset näkemään niin paljon vaivaa ulkonäkönsä eteen kuin mä? Eivät joudu, koska kaikissa muissa naisissa on sitä jotain kaunista ja naisellista kasvoissa luonnostaan. Mä en voi edes astua ulos kodistani ellen laittaudu vaivalla. Ja siltikin näytän rumalta kummajaiselta.

        Pahinta on, että näen kaikkien ihmisten katseista ja reaktioista, että olen ruma ja ruma ja ruma. Mutta silti ihmiset eivät pysty myöntämään mulle että olen ruma. Ketä he suojelevat? Itseään. Koska meidät kaikki on vain kasvatettu niin, ettei toisen ulkonäköä saa pilkata. Mä kuitenkin tarvitsisin ympärilleni ihmisiä, jotka pystyisivät olemaan mulle rehellisiä ja myöntämään mulle, että olen oikeastikin ruma ja massasta negatiivisella tavalla poikkeava kasvojeni suhteen. Tarvitsisin ihmisiä, jotka auttaisivat mua keksimään mitä kasvoistani kannattaisi seuraavaksi muokata, jotta olisin normaalimman näköinen. Plastiikkakirurgit eivät suostu kommentoimaan, vaan potilaan on itse keksittävä mitä haluaa.

        Olen niin loppu tämän ongelmani kanssa. Vihaan kasvojani, koska niiden takia olen menettänyt koko elämäni.


      • kuulehan,
        6-7 kirjoitti:

        Kiitos. Kerrankin joku pystyy olemaan rehellinen!

        Ja kohdallani ei ole kyse vääristymästä omissa ajatuksissa, vaan realismista.

        Kaunis ei jää sinkuksi, piste. Jos jää sinkuksi on ulkonäössä vikaa. Osalla se vika on sellaista, että sille voi helposti tehdä jotain, esim. laihdutus. Vain laiskat on läskejä, asennemuutos auttaa asiaan ja läski katoaa.

        Kun taas kasvojen rumuus onkin vaikeampi ongelma. Toisaalta harva on todella ruma, mutta kaltaisiani kasvoista rumiakin on. Onneksi kovin monella ei ole samaa kohtaloa kuin itselläni. En toivoisi tällaista viallisuutta kellekään.

        En ole edes ok:n näköinen kasvoista vaikka olen käynyt kirurgin operoitavana, meikkaan siististi, puhtaat valkaistut hampaat, hyvä hygienia, pitkät hiukset, käyn säännöllisesti kampaajalla, pukeudun nätisti, olen urheilullinen. Iho on hyvä. Syön terveellisesti, en polta enkä käytä alkoholia kuin harvoin. Käyn töissä ja hyvä ammatti. Olen sinkku koska olen kasvoista todella ruma. Viallinen, vammainen, oksettava, tapettavana ruma.

        Joutuuko muut naiset näkemään niin paljon vaivaa ulkonäkönsä eteen kuin mä? Eivät joudu, koska kaikissa muissa naisissa on sitä jotain kaunista ja naisellista kasvoissa luonnostaan. Mä en voi edes astua ulos kodistani ellen laittaudu vaivalla. Ja siltikin näytän rumalta kummajaiselta.

        Pahinta on, että näen kaikkien ihmisten katseista ja reaktioista, että olen ruma ja ruma ja ruma. Mutta silti ihmiset eivät pysty myöntämään mulle että olen ruma. Ketä he suojelevat? Itseään. Koska meidät kaikki on vain kasvatettu niin, ettei toisen ulkonäköä saa pilkata. Mä kuitenkin tarvitsisin ympärilleni ihmisiä, jotka pystyisivät olemaan mulle rehellisiä ja myöntämään mulle, että olen oikeastikin ruma ja massasta negatiivisella tavalla poikkeava kasvojeni suhteen. Tarvitsisin ihmisiä, jotka auttaisivat mua keksimään mitä kasvoistani kannattaisi seuraavaksi muokata, jotta olisin normaalimman näköinen. Plastiikkakirurgit eivät suostu kommentoimaan, vaan potilaan on itse keksittävä mitä haluaa.

        Olen niin loppu tämän ongelmani kanssa. Vihaan kasvojani, koska niiden takia olen menettänyt koko elämäni.

        ota seuraava operaatio psykiatrille. Varmasti saat korvaukset muutaman vuoden terapialle.


      • 6-7
        kuulehan, kirjoitti:

        ota seuraava operaatio psykiatrille. Varmasti saat korvaukset muutaman vuoden terapialle.

        Kerrotko vielä miten psykiatri voisi muokata potilaan rumat vialliset kasvot kauniiksi? Kuten ymmärrät, ei mitenkään. Suosittelet psykiatria vaan siitä syystä, että et pysty uskomaan/ myöntämään, että joku voi olla oikeasti kasvoistaan niin ruma, ettei voi seurustella, saada perhettä yms normaaleja asioita.

        Mä kuitenkin elän sitä elämää 24/7, jossa joka päivä olen joutunut koko elämäni huomaamaan, että olen kasvoista niin ruma, etten ole oikeasti edes nainen.

        Oon nähnyt aivan valtavasti vaivaa ulkonäköni eteen, mutta en ulkonäköön laitetusta rahoista huolimatta näytä normaalilta naiselta vaan totaalisen rumalta. Opiskelin ammattiin, jossa on hyvä palkka. Halusin työn jonka avulla saan rahaa, jolla voin korjauttaa naamani. Mitään muuta en tahdo niin paljoa kuin että voisin näyttää normaalilta naiselta ja silloin voisin elää normaalia elämää; seurustella ja saada ehkä perheen.

        Mutta jotta näyttäisin normaalilta, mun kasvoista pitää operoida kaikki uusiksi: nenä, posket, huulet, leuka, silmäluomet, kulmien kohotus, silmienaluset....siis ihan kaikki.

        Esimerkiksi Heidi Montag on saanut aivan uskomattoman avun kirurgiasta. Eläisipä hänen kirurginsa vielä, niin matkustaisin jenkkeihin hänen operoitavakseen. Mun elämää ei voi pelastaa kuin taitava kirurgi, mutta heitä on vain niin vaikea löytää.

        Naisesta tekee yleensä kauniin sirot kasvojen piirteet. Kauniit silmät ja sirot piirteet. Mun kasvoissa kaikki on viallista. Silmät on pienet, ruman muotoiset, nenä on iso ja kolhon muotoinen, saa mut näyttämään eläimen ja ihmisen sekoitukselta. Sitä piirrettä ei voi millään meikillä peittää vaan tarvitaan paljon leikkauksia, jotka nekään eivät välttämättä onnistu. Olen siis umpikujassa ja niin loppu.


      • oikea lääkitys
        6-7 kirjoitti:

        Kerrotko vielä miten psykiatri voisi muokata potilaan rumat vialliset kasvot kauniiksi? Kuten ymmärrät, ei mitenkään. Suosittelet psykiatria vaan siitä syystä, että et pysty uskomaan/ myöntämään, että joku voi olla oikeasti kasvoistaan niin ruma, ettei voi seurustella, saada perhettä yms normaaleja asioita.

        Mä kuitenkin elän sitä elämää 24/7, jossa joka päivä olen joutunut koko elämäni huomaamaan, että olen kasvoista niin ruma, etten ole oikeasti edes nainen.

        Oon nähnyt aivan valtavasti vaivaa ulkonäköni eteen, mutta en ulkonäköön laitetusta rahoista huolimatta näytä normaalilta naiselta vaan totaalisen rumalta. Opiskelin ammattiin, jossa on hyvä palkka. Halusin työn jonka avulla saan rahaa, jolla voin korjauttaa naamani. Mitään muuta en tahdo niin paljoa kuin että voisin näyttää normaalilta naiselta ja silloin voisin elää normaalia elämää; seurustella ja saada ehkä perheen.

        Mutta jotta näyttäisin normaalilta, mun kasvoista pitää operoida kaikki uusiksi: nenä, posket, huulet, leuka, silmäluomet, kulmien kohotus, silmienaluset....siis ihan kaikki.

        Esimerkiksi Heidi Montag on saanut aivan uskomattoman avun kirurgiasta. Eläisipä hänen kirurginsa vielä, niin matkustaisin jenkkeihin hänen operoitavakseen. Mun elämää ei voi pelastaa kuin taitava kirurgi, mutta heitä on vain niin vaikea löytää.

        Naisesta tekee yleensä kauniin sirot kasvojen piirteet. Kauniit silmät ja sirot piirteet. Mun kasvoissa kaikki on viallista. Silmät on pienet, ruman muotoiset, nenä on iso ja kolhon muotoinen, saa mut näyttämään eläimen ja ihmisen sekoitukselta. Sitä piirrettä ei voi millään meikillä peittää vaan tarvitaan paljon leikkauksia, jotka nekään eivät välttämättä onnistu. Olen siis umpikujassa ja niin loppu.

        Korvienvälivika, se se ei jankkaamalla parane.


      • 6-7
        oikea lääkitys kirjoitti:

        Korvienvälivika, se se ei jankkaamalla parane.

        Psykiatrialla ei voida korjata rumuutta. Piste.

        Jos vika olisi pään sisällä, niin silloin peilistä ja valokuvista näkyisi nätti nainen. Kerta toisensa jälkeen jaksan hämmästellä näitä ihmisiä jotka ei tajua että rumuus on todellista ja todellinen ongelma elämässä. Missä pilvilinnoissa te elätte, rakkaudessa on todellakin kyse ulkoisesta kauneudesta, tietty sisäisestäkin. Mutta ilman ulkoista kauneutta, jää ypö yksin. Ja ilman ulkoista kauneutta ketään ei vaan kiinnosta tietää sun sisäisestä kauneudesta yhtään mitään.

        Rumat kasvot on yksi pahimmista sairauksista. Sitä ei saa sanoa ääneen että tietää olevansa ruma sen vuoksi yksin. Se on kuin tabu, sairaus josta ei saa puhua. Se on kohtalo johon pitäisi monen mielestä alistua. Jos sanot ääneen olevasi ruma ja olevasi tuskissani ongelman kanssa, sitä ei haluta kuulla vaan, suositellaan psykiatria. Miksi? Siksi koska ihmiset tietävät ettei rumia kasvoja voi helposti korjata kauniiksi. Monet ajattelevat, että ruman pitäisi vaan tyytyä kohtaloonsa. Ehkä taustalla on joku uskomus siitä, että Jumala on luonut meidät sellaisiksi kuin on ja jumalan luomaa ei pidä yrittää muuttaa....

        Jos olet ruma olet sairautesi kanssa yksin. Tiedät että sulla on samanlainen oikeus onnelliseen elämään kuin muillakin. Monet yrittävät saada sut vain tyytymään onnettomaan kohtaloosi. Sellaiset ihmiset ovat pahimpia kaikista.


      • mitäpä luulet
        6-7 kirjoitti:

        Psykiatrialla ei voida korjata rumuutta. Piste.

        Jos vika olisi pään sisällä, niin silloin peilistä ja valokuvista näkyisi nätti nainen. Kerta toisensa jälkeen jaksan hämmästellä näitä ihmisiä jotka ei tajua että rumuus on todellista ja todellinen ongelma elämässä. Missä pilvilinnoissa te elätte, rakkaudessa on todellakin kyse ulkoisesta kauneudesta, tietty sisäisestäkin. Mutta ilman ulkoista kauneutta, jää ypö yksin. Ja ilman ulkoista kauneutta ketään ei vaan kiinnosta tietää sun sisäisestä kauneudesta yhtään mitään.

        Rumat kasvot on yksi pahimmista sairauksista. Sitä ei saa sanoa ääneen että tietää olevansa ruma sen vuoksi yksin. Se on kuin tabu, sairaus josta ei saa puhua. Se on kohtalo johon pitäisi monen mielestä alistua. Jos sanot ääneen olevasi ruma ja olevasi tuskissani ongelman kanssa, sitä ei haluta kuulla vaan, suositellaan psykiatria. Miksi? Siksi koska ihmiset tietävät ettei rumia kasvoja voi helposti korjata kauniiksi. Monet ajattelevat, että ruman pitäisi vaan tyytyä kohtaloonsa. Ehkä taustalla on joku uskomus siitä, että Jumala on luonut meidät sellaisiksi kuin on ja jumalan luomaa ei pidä yrittää muuttaa....

        Jos olet ruma olet sairautesi kanssa yksin. Tiedät että sulla on samanlainen oikeus onnelliseen elämään kuin muillakin. Monet yrittävät saada sut vain tyytymään onnettomaan kohtaloosi. Sellaiset ihmiset ovat pahimpia kaikista.

        Ottaisiko sokea mieluummin näkökyvyn, vaihtaisiko kauneuden näkeviin silmiin?

        Kaikkea ei voi saada, mutta miksi itse rumentaa itseään?


      • noo,
        6-7 kirjoitti:

        Kerrotko vielä miten psykiatri voisi muokata potilaan rumat vialliset kasvot kauniiksi? Kuten ymmärrät, ei mitenkään. Suosittelet psykiatria vaan siitä syystä, että et pysty uskomaan/ myöntämään, että joku voi olla oikeasti kasvoistaan niin ruma, ettei voi seurustella, saada perhettä yms normaaleja asioita.

        Mä kuitenkin elän sitä elämää 24/7, jossa joka päivä olen joutunut koko elämäni huomaamaan, että olen kasvoista niin ruma, etten ole oikeasti edes nainen.

        Oon nähnyt aivan valtavasti vaivaa ulkonäköni eteen, mutta en ulkonäköön laitetusta rahoista huolimatta näytä normaalilta naiselta vaan totaalisen rumalta. Opiskelin ammattiin, jossa on hyvä palkka. Halusin työn jonka avulla saan rahaa, jolla voin korjauttaa naamani. Mitään muuta en tahdo niin paljoa kuin että voisin näyttää normaalilta naiselta ja silloin voisin elää normaalia elämää; seurustella ja saada ehkä perheen.

        Mutta jotta näyttäisin normaalilta, mun kasvoista pitää operoida kaikki uusiksi: nenä, posket, huulet, leuka, silmäluomet, kulmien kohotus, silmienaluset....siis ihan kaikki.

        Esimerkiksi Heidi Montag on saanut aivan uskomattoman avun kirurgiasta. Eläisipä hänen kirurginsa vielä, niin matkustaisin jenkkeihin hänen operoitavakseen. Mun elämää ei voi pelastaa kuin taitava kirurgi, mutta heitä on vain niin vaikea löytää.

        Naisesta tekee yleensä kauniin sirot kasvojen piirteet. Kauniit silmät ja sirot piirteet. Mun kasvoissa kaikki on viallista. Silmät on pienet, ruman muotoiset, nenä on iso ja kolhon muotoinen, saa mut näyttämään eläimen ja ihmisen sekoitukselta. Sitä piirrettä ei voi millään meikillä peittää vaan tarvitaan paljon leikkauksia, jotka nekään eivät välttämättä onnistu. Olen siis umpikujassa ja niin loppu.

        kirjoitat täyttä paskaa. Paitsi tuo loppu: "Olen siis umpikujassa ja niin loppu." Ja juuri tämän takia sinun tulisi juuri nyt MENNÄ HOITOON!


      • 6-7
        mitäpä luulet kirjoitti:

        Ottaisiko sokea mieluummin näkökyvyn, vaihtaisiko kauneuden näkeviin silmiin?

        Kaikkea ei voi saada, mutta miksi itse rumentaa itseään?

        Heitit esimerkin, mielestäsi hyvän, mutta osoititkin juuri sen mistä koko ajan puhun....Huomaatko; nostat kauniin sokean kärsivämmäksi kuin mut, ruman ja näkökykyisen. Etkö jo tajua!? Kauneus liittyy kaikkeen! Kaunis ja kärsivä saa sympatiaa enemmän kuin ruma ja kärsivä.....tässäkin esimerkissä. En kestä sunlaisia "sokeita" ihmisiä.


      • Sykiatri Dazzuu
        6-7 kirjoitti:

        Heitit esimerkin, mielestäsi hyvän, mutta osoititkin juuri sen mistä koko ajan puhun....Huomaatko; nostat kauniin sokean kärsivämmäksi kuin mut, ruman ja näkökykyisen. Etkö jo tajua!? Kauneus liittyy kaikkeen! Kaunis ja kärsivä saa sympatiaa enemmän kuin ruma ja kärsivä.....tässäkin esimerkissä. En kestä sunlaisia "sokeita" ihmisiä.

        Rumasta en tiedä, mutta hullu sinä olet. Näkyykö se ulos päin?


      • 6-7
        Sykiatri Dazzuu kirjoitti:

        Rumasta en tiedä, mutta hullu sinä olet. Näkyykö se ulos päin?

        Etkö muuta argumenttia enää keksi...

        Onko niin vaikeaa myöntää olevansa väärässä...


    • pus-kis out.

      Näistä vaihtoehdoista B.

      Korostaisin kuitenkin sitä, että ulkonäkö ei ole kaikki. Miestä ja miehen mieltä voi miellyttää muillakin tavoilla. Anteeksi. Ehkä joku ymmärtää.

    • Rumuudenvanki

      Hienoa lukea oma aloitus 5 vuoden takaa. Arvatkaa olenko edelleen samassa umpikujassa viallisten epämuotoisten kasvojeni kanssa? :)

      Musta saa kyllä hyviä valokuvia, mutta todellisuudessa näytän aivan kummajaiselta.

      Saan valokuvista kuulla olevani kaunis, mutta totuus on jotain ihan muuta. Kasvoja voi asetella sellaisilla mikroilmeillä paremmiksi, jolloin näyttää paremmalta mitä todellisuudessa.

      Kävin treffeillä erään miehen kanssa. Tinderkuvia hän kehui, mutta kun näimme toista kertaa livenä, hän ei enää kyennyt katsomaan mua. Tiedän, että olin hänen mielestään niin ruma, ettei hän halunnut katsoa mua.

      Story of my life.

      Kumpa näyttäisin normaalille kasvoista....

      • arvelisin-näin

        Oletko Sinkut-palstan palstalutka eli entinen rumamaija?


    • Zeropoints

      Ja sitten tulee kääpiö joka joutuu tyytymään omaan lumikkiin...

    • Anonyymi

      Taso on se että ne on aina omat joka lihasta myöten K , Alko nivala niitä ei käytetä, jatkuva käräjäoikeus makkara myynti.

    • Anonyymi

      "A: kasvot tasoa 6-7, vartalo 9-10"

      — Nainen on tuolloin kasvoiltaan joko söpö, nätti tai hyvännäköinen. Vartalo on noilla lukemilla sanamuodossa; hoikka, siro ja/tai pienikokoinen, jopa timmi.

      " B: kasvot tasoa 8-10, vartalo 7-8"

      — Kauniihko - Kaunis (jotkut voi olla samalla vielä seksikkäitäkin). Kroppa ok (keskiverto) - hyvä. Voi olla aavistus tuhdimmin lihaa luiden ympärillä, kunhan ei liikaa. Naisen pitää säilyä käsiteltävänä.

      Voi olla siis kummin vain, vaikka molemmat. Luonne ja asenteensa merkitsee myös. Kiinnostusasteensa minuun, olenko haluttu heidänkin silmissään. Live-kohtaamisissa pelaan nykyisin sen verran jo varman päälle tässä iässä että kiinnostuksen merkit pitää välittyä (kun taas nettidettailussa voin kokeilla täkyn heittämistä vielä huolettomamminkin).

    • Anonyymi

      Ihan sama.
      Kokonaisuuden täytyy kolahtaa.

      Kunhan mikään ei häiritse liikaa ja on jotain mikä saa värähtämään.
      Hymy kaunistaa aina.

      Luonnekin vaikuttaa ja henkilökemiat.

    • Anonyymi

      Vaihtoehto a vetoaa enemmän. Hyvänä esimerkkinä norjalainen Alena Snow.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe