koskaan ihastunut palstalla kirjoittavaan henkilöön? xD
Oletko
16
155
Vastaukset
- Jonkun verran
ziseliin.
- aikapaljon
Modelliin
- aikapaljon
Kaipaan isoisähahmoa.
Olen.
- ....
Jazuliin?
- y.b offina
.... kirjoitti:
Jazuliin?
Kaaosmisiin ja zombbariin.
Itseeni olen aina ollut ihastunut ja ihastusta on aina riittänyt.
- tytöt
Hyi helevata, ällötys.
tytöt kirjoitti:
Hyi helevata, ällötys.
Väärä palsta! Voitko mennä kirjoittelemaan noita ällötys viestejäsi tuonne ällotys palstalle. Kiitos!
- tytöt
modelli kirjoitti:
Väärä palsta! Voitko mennä kirjoittelemaan noita ällötys viestejäsi tuonne ällotys palstalle. Kiitos!
Heitä hint**** voltti!
tytöt kirjoitti:
Heitä hint**** voltti!
Näin tein, tulin just salilta ja kävin myös hyppimässä trampoliinillä. Oletteko muuten siskoksia ja vapaita vai varattuja?
- muiskis..
Kerran ja sille tielle jäin
- yybee kanoottipeppu:
.
"Siihen pitää päästä käsiksi!!!1!11!!1!!1!!!1"
har!11
. - aina ja
ihan joka kerta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591