Kauanko olet ollut sinkku?

Aamun avaus

Mistä sinkkuutesi johtuu?

45

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen jostakin

Kohta vuoden eikä sitä oikeaa vaan yksinkertaisesti näy eikä kuulu,.

• ätmi-sinkku

Jaa että vaan vuoden. Eihän sinulta ole edes ne edellisen miehen mällit vielä kuivuneet ja nyt jo haluut uuden miehen. Itse en ole edes koskenut naisen pillua ikinä joten sinulla eiole mitään hätää vielä.

• Nainen jostakin

Kaikki on suhteellista.
        Puhutko itse useinkin vanhoista suhteistasi? Yksi tyyppi hokee apinana koko viikon jos kuulee että olen puhunut vanhoista suhteistani. Puhun asioista niiden oikealla hetkellä ja tarvittaessa vaikka muuten en kommentoisi.
        Joillekkin voi olla apua puhua vaikka niistä mällien kuivumisista mutta jokainen kulkee oman tien ja tekee omat virheet. Neuvomaan en enää ala.

• mies 28v
        Nainen jostakin kirjoitti:

Kaikki on suhteellista.
        Puhutko itse useinkin vanhoista suhteistasi? Yksi tyyppi hokee apinana koko viikon jos kuulee että olen puhunut vanhoista suhteistani. Puhun asioista niiden oikealla hetkellä ja tarvittaessa vaikka muuten en kommentoisi.
        Joillekkin voi olla apua puhua vaikka niistä mällien kuivumisista mutta jokainen kulkee oman tien ja tekee omat virheet. Neuvomaan en enää ala.

Älä välitä noista ätmin kaltaisista urpoista... jos lusikalla on anettu, ei kauhalla voi ottaa - toimii noiden kohdalla hyvin.

Toisekseen, näitä aloituksia on ties mitenkä paljon joten eiköhän se ole tullut selväksi että iso osa vakioporukasta on ätmejä ja/tai koko elämänsä sinkkuna olleita.

• sinkkumies6

Vähän päälle 35 vuotta sinkkuna. Sitä kun on hieman ujohko ja tavallisen näköinen, niin naisetkaan ei ole tehnyt aloitteita.
      Joitakin tuttavuuksia ollut, mutta ovat sitten ihan eri aallonpituudella olleet. Joidenkin kanssa synkannut tosi hyvin,mutta olleet jo varattuja.
      Kerranki kolahti molemminpuolisesti,mutta naisella oli jo ukko..
      Enpä viitsinyt mennä sotkemaan ja otin etäisyyttä.Erotkoon entisestä ensin,jos ei kerran enää välittänyt siitä.
      Ei vaan ole sattunut olemaan molemminpuolista kiinnostusta kenenkään toisen sinkun kanssa..
      Kait tämä on joku negatiivinen lottovoitto, kun kaikki mennyt pieleen jostain syystä.no samapa tuo oikeestaan..

• mies..

28 vuotta putkeen :D eli koko elämäni

• Sinu0

Minä lopetin sen oikian ettimisen ja heti tärppäs. Koht on kersa tulos ja elämä tuntuu mukavalt.

• ätmi

Olen kiltti ja kunnollinen insinöörimies, joten olen tietenkin ollut koko elämäni ilman.

• atm 32

Jos ajatellaan, että sinkkuus alkaa laillisesta panoiästä eli 16, niin 16 vuotta.

• sinkkumies.

Noin 6,5 vuotta. Olen sinkku varmaan koska olen työtön. Naiset ajattelee että työttömällä ei ole mitään tarjottavaa naiselle. En mä köyhä ole ja rahaa on säästössä kun tein sentään 11 vuotta vakitöitä paperitehtaalla. Pitäis varmaan laittaa tiliote treffi ilmoitukseen niii sais vastauksia.

• Nainen jostakin

Syy sinkkuuteen löytyy aina sinkusta itsestään eli peiliin katsomisen paikka.

• 31v sinkkuna :(

En ole koskaan ollut seurustelusuhteessa, vaikka useita jopa 2.5v tapailusuhteita on minulla takana useampikin. Osa on ollut enemmänkin seksikaveruutta, osa taas työpaikka-/kouluromansseja jotka eivät ole ikinä johtaneet mihinkään sellaiseen että olisi sovittu että seurustellaan. Melko monen kanssa olen joskus sopinut ettei harrasteta seksiä muiden kanssa ilman kumia, mutta se ei ehkä vielä riitä täyttämään seurustelusuhteen kriteerejä.

Viimeisin "suhteeni" kesti 6kk ja toivun siitä edelleenkin henkisesti, vaikka kyseessä oli työpaikkasuhde varattuun naiseen. Hän oli ensimmäinen nainen lähes 6 vuoteen jonka kanssa olisin halunnut enemmänkin, hän ei sitä vain halunnut minun kanssani. Pidän itseäni nytkin sinkkuna vaikka tapailen seksin merkeissä yhtä 27 vuotiasta vasta valmistunutta kauppatieteen maisteria, mutta tämäkin suhde on vain lähinnä seksiä ja satunnaista ulkona yhdessä syömistä sekä matkustelua, ei meistä ikinä mitään pariskuntaa tule ja tiedämme sen molemmat.

• Suunnilleen viiikkoa vailla 3 kk ja johtuu ihan siitä että edellinen suhde päättyi silloin muutama kuukausi sitten enkä ole nyt oikein käynyt juurikaan ulkona koko tällä välillä muuta kuin yhden kerran. Nettiin taas en halua enää profiilia rustata, se ei kaiken kaikkiaan ollut se mun juttu vaikka vika eksä kyllä lopulta sieltä löytyi, mutta tuntui noin muuten että touhu siellä on toivotonta hakuammuntaa. Onneksi olen oppinut omaksumaan asenteen, että elämä voi olla kivaa sinkkukausinakin ja keskittynyt näihin muihin ilonlähteisiin.

• mies38-----.-

10 vuotta sinkkuna. Seksiä olen kyllä harrastanut aina silloin tällöin, mutta suhteessa olen ollut viimeeksi vuonna 2004.

Seurustellessa ei voi tehdä mitä haluaa ja alkaa ahdistamaan kun pitää elää miellyttääkseen toista. Yksin on parempi elää. Edellisen suhteen jälkeen kävin aika pohjalla ja meni luottamus naisiin, perhe elämään ja kaikkeen sellaiseen. Sinkkuuteen tottuu, se on helppoa.

Toisaalta haluan vielä jälkikasvua että joku eukko on vielä pakko ottaa muutamaksi vuodeksi, kun adoptio ei ole sallittua...

• Mies31v.

Yli 6vuotta. Erottiin yhteisestä ymmärryksestä. Hän niin nuori, ei vanhempansa hyväksyneet minua. Ja hän kuunteli heitä. Minulla oli matka itseeni, eksistentiaalinen kriisi, lihavuus, rumuus ja ne kaikki matkat maailman ympäri ja Kuuhun. Sairaat fetissit, aisankannattajuus ja että käytin sossunrahoista 700euroa jotta saisin korkokengät kirjahyllyyni. En missään vaiheessa luovuttanut, en ottanut yhtäkään lääkettä(paitsi buranaa), tavannut yhtäkään kirjoilla opiskeltua lääkäriä, psykiatria tai psykologia. Ja selvisin perille. Viinalla ja itkemisellä. Matkasta muistan sen, että LÄÄKKEET, HOMO ja tapa itsesi. Ja tuhansia miinuksia.

Nyt olen tässä. Olen edelleen matkalla. Palikoita syön aamupalaksi.

Ja sinkkuuteni johtuu ihan itsestäni.

• ikisinkku-ätmi

Koko ikäni, eli noin 28 vuotta. Koskaan en käy missään, enkä jaksa tutustua ihmisiin joten yksinhän tässä jää sitten.

• naista tarvitsen

olin ollut sinkku 6,5 tuntia kun pe päivällä ero tuli mutta illalla baarissa tapasin naisen ja ollaan oltu koko viikon loppu yhdessä no entinenkin vinkuu takaisin mutta uuden kanssa natsaa entinen saa jäädä ei sinkkuna ole kivaa

• Yli seitsemän vuotta. En tapaa missään eronneita oman ikäisiäni miehiä ja olen liian mukavuudenhaluinen notkuakseni baareissa joka viikonloppu, joten ei tunnu sopivaa osuvan kohdalle.

• iltarukous

Koko elämäni 37v. Nuorempana olin patologisen ujo, ajanmyötä sitten erakoitunut ja syrjäytynyt. Omana itsenäni en kelpaa, eikä minulla ole mitään tarjottavaa kuten omaisuutta, joten ei kannata edes yrittää.

• ätmi höpisee

Älkää nyt viitstikö väittää että kaikki naiset haluavat jotain omaisuutta. Onhan suomessa paljon köyhiä pareja joita sosiaaliturva auttaa. Töitä kannattaa tietysti yrittää saada ja tarvittaessa opiskella vanhemmallakin iällä.

• ei järkeä
        ätmi höpisee kirjoitti:

Älkää nyt viitstikö väittää että kaikki naiset haluavat jotain omaisuutta. Onhan suomessa paljon köyhiä pareja joita sosiaaliturva auttaa. Töitä kannattaa tietysti yrittää saada ja tarvittaessa opiskella vanhemmallakin iällä.

Ei kannata. Elämä meni jo. Nyt voi sitten odottaa kuolemaa kiikkustuolissa.

• ätmi höpisee
        ei järkeä kirjoitti:

Ei kannata. Elämä meni jo. Nyt voi sitten odottaa kuolemaa kiikkustuolissa.

Puolet elämästä vielä ainakin jäljellä jos terveellisesti elät eikä satu onnettomuutta.

• ohi on
        ätmi höpisee kirjoitti:

Puolet elämästä vielä ainakin jäljellä jos terveellisesti elät eikä satu onnettomuutta.

Toiset ovat jo maalissa, ja palkinnot jaettu. Minä olen vielä lähtötelineissä. Parempi keskeyttää.

• citynainen16
        ohi on kirjoitti:

Toiset ovat jo maalissa, ja palkinnot jaettu. Minä olen vielä lähtötelineissä. Parempi keskeyttää.

kilpajuoksua ajan kanssa ja eiköhän kaikki ole ohi ollut jo jonkin aikaa kohdaltani.

• 10+10

15 vuotta on melko tasan juuri nyt mieheni kuolemasta. Reilu vuosi meni ihan ihmetellessä, noin 13 vuotta sitten aloin olla haku päällä ja jokunen vuosi sitten luovuttanut.

• A-luokan ätmi

Olen ollut aina sinkku. Sinkkuuteni johtuu siitä, että naiset eivät käsitä erinomaisuuttani.

• sinkku työtön

Kyllä se työttömyys on aika suuri turn off kun jos nainen haluaa perheen niin miehen on huolehdittava vuokrasta ja laskujen maksusta osittain ainakin ja köyhä ei mitään lasta voi elättää. Suhteessa muutenkin pitäis olla harrastuksia ja nainen haluaa joskus matkustella ja käydä ravintolassa ja tapahtumissa ja työttömällä ei varmaan ole varaa lomailla eikä tehdä paljon muutakaan jos saa vain sen 500 työttömyyskorvausta. Siksi naiset suosii niitä joilla on töitä.

• Pitkäaikais-sinkku

Ensin sinkuksi jäätyään itkee (ei tietysti kaikki) yksinäisyyttään itsesäälissä pyörien. Sitten elää toivo että kyllä seuraa löytyy, kunhan vain on aktiivinen.
      Onnellisena menee joka paikkaan että kohta se jo on tuossa uusi ihminen, uusi elämä. Aikaa kuluu. Ei löydy ketään ja jos löytyy se lopahtaa nopeasti.
      Aika menee eteenpäin ja miettii että ehkä joskus kun ei odota mitään, mutta silti salaa toivoo että jos jotain kuitenkin. Haaveilee niin paljon seurustelusta.
      Aika kuluu ja liian kauan on mennyt sinkkuna. Katkeroituu, menettää toivonsa eikä enää odota oikeasti mitään. Tyytyy ja hyväksyy asian.
      Se siitä sitten. Ikisinkku.

• lapintyttö

Sinkkuna ollut vähä päälle 2 kuukautta. Rakkaus loppu ja mies petti.
      Mut elämä jatkuu :)

• ikisinkkuätmipaska

Ikää 36 ja sinkkuna aina.

Jaa-a, sinkkuuteni johtunee siitä, etten yksinkertaisesti tiedä, miten nainen isketään.
      Ja naisiltahan nyt on aivan turha odottaa mitään aloitetta.

• kikkarapää

Sinkkuna puolitoista vuotta!

Olin aivan varma etten säily sinkkuna muutamaa kuukautta pidempään, ja itseasiassa sitä seuraa sitten löytyikin heti, ja oikeastaan koko ajan sen jälkeenkin, mutta mikään juttu ei ole kantanut!

Koko vuosi täynnä tapailua, uusia ihmisiä, seurustelukokeiluja, vaikka mitä, mutta nyt alkaa väsyttää, en jaksa enää!

Eli, jos joku sanoo että esim kauniit/komeat ja sosiaaliset on niin onnekkaita, niin se on palturia. Vaikka moni ihminen kiinnostuisikin, vaatii se kuitenkin sitä jotakin, kummaltakin osapuolelta jotta ihan oikea, hyvä ja onnelinen parisuhde voi alkaa!! Se että kummatkin haluaa samaa asiaa samaan aikaan, ja vielä tuntee vahvasti toista kohtaan, ja kaikki muukin loksahtaa paikoilleen, on kuitenkin suht harvinaista!

Tetysti jos haluaisi että on "vain joku", niin seurustelisin nyt varmasti...Eli olen ikäänkuin toisaalta myös "valinnut" tämän (vaikka onnesta yms muusta se oikeasti on kiinni).

Nyt olen jotenkin päättänyt että haluan olla ihan yksin, ja olen jopa kieltäytynyt treffeiltä suht kiinnostavien miesten kanssa. Ei jaksa deittailla enää, eli jätän kaiken kohtalon käsiin. Joko jään yksin loppuelämäkseni, tai sitten jotain maagista tapahtuu ja löydän sielunkumppanini sattumalta. Etsiminen loppui NYT!

• kovaa matskua

Röle tuoksuu vahvana, varsin hyvin vedetty kyllä.

• Anonyymi

Haluan olla sinkku. Olen ollut naimisissa, ahdisti se kaikki,jakaa asunto toisen kanssa jne. Sitten olin suhteessa,jossa oli kyllä omat asunnot,mutta toinen oli lähes aina minun luona ja taas ahdisti. Itse jätin molemmat miehet. On minulla ollut nyt 8v sama seksikumppani,jonka kanssa katsotaan leffoja,tehdään hyvää ruokaa,tarkastellaan, viestimme myös tapaamisten välillä. Olen hyvin tyytyväinen ja onnellinen näin.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkastelette toistenne napoja?

• Anonyymi

n. 3 kk, tosin takkuilevasti kun oli välillä paussia riidan takia ja sitten taas ei. Eli lopullinen loppu 3 kk sitten.

• UUSI

Olin aika pitkään sinkkuna ja odottelin elämäni prinssiä. Nyt muutama epäsopiva kumppaniehdokas ollut..

Yksi mysteerimies odottaa, mutta siitä en halua tällä hetkellä enempää puhua, koska se ei tänne palstoille kuulu eikä liity näihin millään tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Liian kauan.
      Osittain siksi että olen äänen sanonut että kasvatan lapset isoiksi. Toisekseen todennut että olen kaikkea mahdollista maa ja taivaan välillä. Siitä ihmiset ovat ottaneet kopin ja on kuin peiliin katsoisi kun ihmisten näyttelemistä seuraa. Eihän sitä kukaan uskoisi mutta maan juoruaaltojen seurauksena minut on leimattu huoraksi ja kohtelu on ollut sen mukaista yläasteiästä. Ja kolmanneksi .. uskomatonta mutta totta, jos katsoo miehen näyttelevän omaa isää tai jotain kouluajan ihastusta niin ei juuri ole kiihkoa edes toivoa minkäänlaista parisuhdetta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän se oma valinta..Kehdosta hautaan mennään sillä. Toisten mielestä se on sääli.
      Minusta se on helpotus.Tämä ei kylläkään tarkoita että en olisi kiinnostut.Isorintaiset vaaleaveriköt saavat kyllä sykkeen kohoamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut sinkku 18 vuoden ajan. Minä halusin erota lähes 30 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Enkä ole sen jälkeen halunnut uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. En ole kokenut ihastumisen tunteia ketään kohtaan. Tapailin yhtä miestä muutaman kerran yli kymmenen vuotta sitten, mutta huomasin ettei sellainen ole sitä elämää mitä minä haluan elää! Olen viihtynyt todella hyvin yksin, eikä ole mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta enää koskaan! Ainoa mikä sopisi minulle, olisi pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni vanhemman miehen kanssa! Jos ei samoin ajattelevaa miestä löydy, ei se minun maailmaani kaada!

• UUSI

Mitähän tuota nyt olisi viimeksi ollut?

Kesäromanssia ei laskettane, joten olisiko sitten ollut puolisen vuotta? Nyt taas näyttäisi syntyneen parisuhde peikon ja viehättävän kolmikymppisen naisen välille.

Toki aikaisemmin oli yli kymmenen vuoden sinkkuputki ja siksi joskus ammoin tänne ajauduin.

Sitä ennen seurustelin kuutisen vuotta ja sinkkuputken jälkeen ei ole ollut hiljaista, pikemminkin päinvastoin.

Mutta siihen sinkkuputkeen.

Sen syy on jäänyt minulle hieman arvoitukseksi.

Merkittävimmät muutokset aikaisempaan ovat ikääntyminen sekä tietyn tyyppinen tylyyntyminen ja notkahtamattomuus.

• Anonyymi
      UUSI

Koko ikäni sinkku olen ollut eli kohta 37-vuotta ja tuskin asia siitä koskaan muuksi muuttuu.

Olisin varmaan ihan tyytyväinen sinkku jos se ei tarkottaisi sitä että joutuu vuosikausia elämään ilman seksiä.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Reilu kolmisen vuotta ja sama meno jatkunee, eipä pahemmin enää edes häiritse...ajoittain vähän.
      Käsittämätöntä lässytystä ja ja turhan vääntelyä joka ei johda mihinkään, kuka vattu semmoista viitsii iänkaiken. Plääh pitäkää tunkkinne 😄

• Anonyymi
      UUSI

Vuodesta 2019 asti oma valintaisesti yhtä nasta tapailin siinä välissä hetken aikaa vähä reilun vuoden muistaakseni mahdollista jopa on että sai ehkä lapsenkin tiedä häntä kun ei hän minulle ainakaan asiasta ilmottanu joka tapauksena lopputuloksena syy miksi ei olisi parisuhteen kestänyt muutenkaan oli että näki paremmaksi valehdella minulle varmin tapa kaataa parisuhde kanssani toki en siltikään välttämättä suhteesta lähde riippuu syistä mu en ole nähny järkeä vaihtaa yhtä seuraavaan samanlaiseen mu jos ei ole mitään syytä pysyä parisuhteessa ihmisen kanssa joka valehtelee itse mieluummin lähden suhteesta rassaa vähemmän omia hermoja olla yksin mieluummin kuin yhdessä naisen kanssa joka katsoo asiakseen valehdella ihmiselle jolta itse vaatii rehellisyyttä edes

• Anonyymi
      UUSI

Siitä suklaa kääreestä asti

• Anonyymi
      UUSI

Vuodesta 2018 ja koska en ole lainkaan kiinnostunut muuttamaan tilannetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      149
      4483
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      70
      3427
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2453
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      28
      2190
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      236
      1697
    6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1326
    7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      233
      1267
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      168
      1196
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1136
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      63