Kuinka sinisilmäinen olenkaan. Noin 5 vuotta suhdetta ja kuinka ollakaan minulla todetaan infektio jonka aiheuttajana on HPV eli papillooma virus...Niin että kukahan se on käyny vieraissa ...ja tuonu tuliaisia Ylläkseltä.Seli seli ja 8 /10 ihmisestä se on ja leviää sukupuoliteitse vaikka varsinaisesti ei lasketa sukupuolitaudiksi. Siitä ikävä pöppönen että voi aiheuttaa naiselle kohdunkaulansyöpää ja miehellä ei juurikaan vaivoja ole vaan jakaa tautia edelleen. No se...ja kamat jakoon.
Kuinka ollakaan...
10
1718
Vastaukset
- Myötätuntoni
Miehet eivät ymmärrä papilloomaviruksen vakavuutta, se on heille oireeton ja naisellekin joskus. Se voi johtaa oman vaimon kuolemaankin, mahdollisten kohtusyöpien kautta. Mies joka tämänkin tuotuaan kieltää uskottomuutensa on aikamoinen hirviö.
Todella, kamat jakoon. Jaksamisia sinulle! Gynekologi varmaan on kertonut sinulle säännöllisen seurannan tärkeydestä. - hohhoijaakkaa
ota selvää ennen kuin syyllistät. Itsellä oli tieto, että miehellä saattaa olla papilloomavirus ja kesti neljä vuotta, ennen kuin se näkyi mulla papassa. Voi siis hautua hyvinkin pitkään, ennen kuin näkyy missään testissä.
- ,mn,bn
Wikipedia tietää:
"Kondylooman itämisaika on muutamasta viikosta jopa vuosiin. Arviolta noin 80% ihmisistä on jossain vaiheessa elämäänsä saanut papilloomaviruksen, useimmat eivät vain ole tietoisia tartunnastaan koska infektio on yleensä täysin oireeton ja paranee yleensä itsestään, vain noin 15%:lla tartunnan saaneista tulee näkyviä oireita."
Kiinnitä huomiota tuohon " Arviolta noin 80% ihmisistä ja "yleensä täysin oireeton ja paranee yleensä itsestään"- Käsittääkseni
Kondylooma ei ole ainoa papilloomavirusten aiheuttama tauti. Vakavimpia ovat naisten syövät.
- oioioi
Käsittääkseni kirjoitti:
Kondylooma ei ole ainoa papilloomavirusten aiheuttama tauti. Vakavimpia ovat naisten syövät.
Hoitamaton kondylooma altistaa kohdunkaulan syövälle. Kohdunkaulan syöpä voi tulla kuitenkin ilman kondyloomaa.
- Bullshit!
Tämä on taas tätä postaskaa, jolla yritetään pelotella "kanssa sisaria". Et sinä voisi (huom aikamuoto), kohdistaa sitä mieheesi. Tai hei, mulla on papillooma virus, olisiko saanut sen minulta. käytiin vähän öhöm,,,
- Ihan on totta
Papilloomaviruksen saa seksistä. Ei ole potaskaa.
- tuliko mieleen
Jospa se onkin ollut sulla jo alunperin eikä miehelläsi koska itämisaika on vuosia?
- hullun lehmän tauti
Minulla todettiin papilloomavirus 5-vuotiaana. En ollut harrastanut seksiä, enkä varsinkaan suuseksiä. Se voi tarttua äidiltä tyttärellekin. Ja pari vuotta sitten iski sellainen flunssa, että ilmeisesti oikein lintuinfluenssa, mutta selvisin siitäkin. Mitäköhän seuraavaksi?
- nainen5
Jos se yhtäkkiä pölähtää noin aktiiviseksi, onhan se epäilyttävää. Itselläni on se virus, mutta ei ole aktivoitunut aiemman jälkeen. Ehkä sinulla on tuoreempi tartunta? Ja jos mies käy yksin hiihtokeskuksessa rentoutumassa, miettiihän sitä. Häntä voi siis kiinnostaa vieraat naiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832