Niin se vain on.
Seksi ei tunnu miltään ätmin kanssa
16
231
Vastaukset
- 3+8
Ootko kokeillut? Harva on sitä edes kokenut, koska monet atmit ei saa koskaan, tai tosi harvoin.
- jumal-atm
Voi olla kyseisen nimimerkin kanssa, en pysty asiasta sanomaan toisen puolesta. Mutta minä olisin kyllä melkoinen pano, jos nainen vain olisi minulle oikea.
Katson jo poikasena oli kysy mennä flow-tilaan, ja minusta tuli jalkapallokenttien jumalolento, joka yksin purjehti pallon kanssa omalta puolustusalueelta läpi kentän ja teki maalin. Tuolla hetkellä muut pojat olivat kömpelöitä apinaihmisiä, jotka eivät ymmärtäneet jumalan laskeutuneen keskelleen.
Minä olisin maaginen rakastaja, ja sinun elukan tasolle jääneet ähkijäjyystärisi eivät ole edes paskani arvoisia. - suuri arvoitus
Kukaan ei tiedä, miltä seksi ätmin kanssa tuntuu.
Paradoksaalinen aloitus. Eihän kukaan ole koskaan harrastanut seksiä ätmin kanssa. :)
- AT-analyysit
Oletko kuullut 40 pillun AT-miehestä?
- 16+9
Kyllä entisiä KTM on pudonnut ATM joitakin.
- anonyymi kurppa
AT-analyysit kirjoitti:
Se on taruolento..vähän kuten joulupukki tai jumala.
AT-analyysit kirjoitti:
Olen kuullut. Tyypin nimimerkki on aivan yhtä kahjo kuin kirjoittamansa jututkin.
- adfdff
niinpä siis todellisen atm:n kanssa :)
t.mies30w - PohPuhPih
anonyymi kurppa kirjoitti:
Se on taruolento..vähän kuten joulupukki tai jumala.
Ei kannata ottaa riskiä.
Mikäli et usko joulupukkiin, on mahdollista että et saa lahjoja!
- ätmi-sinkku
Minun paksu muna mahtuu just ja just sisääsi joten kyllä se joltain tuntuu.
- Ei pidä paikkaansa!
Harhaluulo, joka johtuu siitä, ettei kukaan ole koskaan päässyt kokemaan AT-miehen hellän lempeää rakastelua, koska sitä pillua annetaan vain runttaamalla runttaaville jännäjyystäjille. Ok, voi olla että minulla on pieni muna ja spermaa tulee vähän. Mutta kyllä se nyt perkele joltain tuntuu kun nylkytän minuutin ja minulta ne pari tippaa tirskahtaa! Kokeile vaikka jos et usko. Voin jopa näppäillä nännejäsi, sitten ainakin tuntuu!
- ricardo
Riippuu työkalun koosta. Sitäpaitsi ätmi on saanu naista ainakin kerran elämässään. Ne on ätmien alapuolella jotka ei saa ikinä. HARDCORE ATM olisi parempi nimi suurimmalle osalle palstan narreista.
- Hmmm....
Aloitus on mahdoton paradoksi, jos käytetään perinteistä määritelmää, johon kuuluvat kohdat 1 ja 2:
1) ATM = mies joka ei ole koskaan saanut.
2) ATM = aina ATM
Näin ollen ATM:n kanssa ei voi rakastella, koska tällöin hän lakkaisi olemasta ATM, mikä on mahdotonta.- mikko palsa
ATM = mies joka ei saa lähes koskaan. Neitsytmiehet on atm-tyyppien alapuolella ja niihin sopii ylläoleva kuvaus hardcore atm:stä.
- Hmmm....
mikko palsa kirjoitti:
ATM = mies joka ei saa lähes koskaan. Neitsytmiehet on atm-tyyppien alapuolella ja niihin sopii ylläoleva kuvaus hardcore atm:stä.
Olet tainnut katsoa liikaa hardcorea.
Jos ATM = mies joka ei saa lähes koskaan, on suurin osa suomalaisista perusmiehistä AT-miehiä.
Kuitenkin KTM määritelmä on luontevin tavismiehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991