Täydellinen nainen?

alessanda

16

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phyksshiishyt

      Ei ole täydellinen, ja jättäisin väliin. Liian kylmän ja teennäisen oloinen ulkoisesti.

      • tak 77

        Sana "teennäinen" tuli itsellekin ensimmäisenä mieleen.
        "Rakennettu" ja "muovinen" seuraavaksi.

        Kyllä ainakin tällaisen aikuisen miehen ihanne on nainen, joka on muutakin kuin "koriste". Toki omaa silmää pitää miellyttää, mutta etenkin olla "eläväinen" ja huumorintajuinen pakkaus.


    • 19+15

      Todella kaunis nainen toki, mutta ei tuo sellaista wow-reaktiota saa aikaan allekirjoittaneessa. Mutta itsellä nyt onkin erilaiset kauneusihanteet.

    • Miehistä en tiedä, mutta omaan silmääni tuo on lähellä täydellisyyttä

    • 322323

      Tykkään enemmän luonnollisista

    • neitonen1

      Näin naisen näkökulmasta, minusta hän on "kuuma pakkaus" :D näyttää nukkemaiselta.

    • parbi

      Oon huomannut että jostain syystä vain naiset hehkuttaa tuota muijaa... Ehkä hän muistuttaa naista niistä barbeista joiden kanssa lapsena leikki?

      Minusta on hyvä, ettei miehet pidä kylmästä muovi- lookista...

      • viiriäinen

        Oikeasti erityisesti tuossa ekassa kuvassa on oikeastaan ruma, ei näytä ihmiseltä, vaan ehkä avaruusolennolta? Ei vaan iske tollanen muovinen "kauneus". Silmtäkin jotenkin oudot viirut....


    • .....

      Liikaa meikkiä, mutta ihan nätti.

    • tuntee kauneuden

      kyllä rosa-m.m on kauniimpi eli rosa-m.m taitaa olla itse täydellinen olet kaunis kuin mikä

      • Ihan nätti on

        En hän nyt tuota naista kuitenkaan kauneudessa päihitä, vaikka ei muuten tuommoinen barbiemainen muovilook sytytäkkään.


    • ei kaunista

      Olen nainen ja minusta hirveän näköisiä kaikki. Teennäisiä bimbobimboja.

    • boring

      tusinakaunotar.

    • "Onko Alesia Shiskova miesten mielestä täydellinen nainen?"

      -Täydellistä naista ei olekkaan..ei edes kun puhutaan pelkästä ulkonäöstä.

      "Millaisia tuntoja herättää tämä nainen miehissä?"

      -Hyvännäköinen nuori nainen...eipä oikeastaan sen ihmeempiä tuntoja herättele.

      "Haluaisitko tällaisen vai haaveiletko vain?"

      -Taitaisi olla vähän turhan nuori meikäläiselle! XD

    • näinn

      kaunis on. Ja todella kauniit siniset silmät...

    • kurjuus

      JUSTIINA on muodokas ja pitää kuria äijälleen. senkin sottapotta kurjimus. tonttu, tolvana, kaljamaha köntys. viinapiru yms. paskapersus, pierusonni. Onni olla yksin, ei tarvitse haistella äijän viinahöyryjä, eikä kuunnella huoritteluja. senkin paskiaiset. pirunpalvojat. vihaan teitä kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe