Edullinen NENÄLEIKKAUS Suomessa tai ulkomailla

lolan

Hei,

Eli tietääkö kukaan suosille paikkaa missä edulliset nenäleikkaukset? Edullisia paikkoja Virossa/balttiassa/ Briteissä tai hyvää paikkaa Iranissa? Kuulemma osaavat homman hyvin. Voitteko suositella hyviä kirurgeja?

Kiitos etukäteen asiallisista viesteistänne! :)

7

489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhhk

Halvalla ei hyvää saa ja kukaan ei korvaa jos ulkomailla tehty nenäleikkaus menee pilalle.

• luhhhg

Tukholmassa on akademikliken Siellä on kokeneet plastiikkakirurgit.Hinnat eivät ole sen korkeampia kuin Suomessa.Vaikka leikkaus tehdään Suomessa,jos ei ole tyytyväinen lopputulokseen. Tuskin saa mistään korvauksia.

• nenänmuokkaaja

MInä kävin tässä viime viikolla Tiina Jylhän klinikalla nenäkonsultaatiossa. Jäi ihan luottavainen mieli tulevasta.

• liooo

Mikä sulla oli hinta arvio leikkaukselle lookissa? Onko isokin operaatio?

• Kokenut29
        liooo kirjoitti:

Mikä sulla oli hinta arvio leikkaukselle lookissa? Onko isokin operaatio?

Hei! Lähin paras nenän plastiikkakirurgi löytyy Tulholmasta. Nenäkirurgia on kauneusleikkauksista se kaikkein VAIKEIN. Kirurgin pitää ensin erikoistua kurkku-nielu-niskan seutuun. Tämä on MUST! Tämän jälkeen opiskella päälle plastiikkakirurgiksi... Ja vasta tämän jälkeen voi erikoistua nenään! Näin maailmalla luokitellaan virallinen nenän plastiikkakirurgi, ja eräs ystäväni on sellainen. Usein nämä kirurgit erikoistuvat myös VAIN neniin max. yhteen muuhun osa-alueeseen.

Virossa kukaan ei ole erikoistunut nenään, eikä heidän hintansa eroa juurikaan Ruotsista, koska tässä leikkauksessa ei voi "huijata" tms. Kyse on kasvoista, korvien, hengityksen sekä aivojen yhteyksistä, joten suosittelen vähintään kolmea konsultaatiota eri kirurgeilla. Heillä tulee myös olla 3D laitteet jne.

• Kokemusta29

Moi! Oheisessa linkistä näet normi vaatimuksia nenäkirurgeille. Hinnat ehkä tonnin enemmän Australia/ UK kuin Virossa, mutta laatu 100%. Kannattaa kiinnittää huomiota liittoihin sekä (kurkku-nielu-korva) perus koulutukseen. Kela myös korvaa ulkomaillakin, jos vinoutta tms. Mielestäni lähin vastaava paikka löytyy Ruotsista, Suomessakin ehkä kaksi ok kirurgia.
      http://www.bjph.com.au/surgeons/

• Konsultaatiottt

Heips! Plastiikkakirurgiaan kuuluu yleensä 2-3 konsultaatiota leikkaavan kirurgin kanssa, jossa kartoitetaan mm. ihon vaatimukset, leikkaustekniikka, nenässä mm. nielurisat jne. Nenässä jo 0,2MILLIN murtuma taikka tukos sinuksissa saattaa aiheuttaa suurta paineen tunnetta potilaalle, ja voidaan näin mahdollisesti leikata julkisessa (normaali) sairaalassa taikka Kelan avustamana yksityisellä. Nenän -sekä silmien konsultaatioita ei voi tehdä muut kuin alueisiin erikoistuneet kirurgit. Pohjoismaissa tehdyistä hengitys ja näköelinten konsultaatioista saa toisinaan myös Kelalta takaisin jonkun kympin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe