aika hiljainen paikka ihmiset ei tee mitään juttuja istuvat vaan kämpillään, olisi edes kunnon panopuu täällä niin siitä saisivat sitten kirjoitella akat.
Posiolta ei mitään uutta
Jonnain päevänä
6
259
Vastaukset
- Jomppa jussi
No oksan reikäänhän täällä on pantavakin jos meinaa reikää saada että panopuu onkin.
- Simo K.
Juu kävi täällä yksi nainenkin jostain etelämpää se olis tuntunut antavan mutta eihän sitä oudokseltaan viitsi.
- onnellinen paikka
Siis hyvä paikka on Posia, ei siellä kiire ressi paljoa paina.
- SISSU SUSSU
Juu eikä painojuttujakaan tehdä eli panojuttuja ei yhtään yhdyntää tänäänkään kyllä me naiset ollaan ilman minkäänlaista seksi-ilottelua.
- Verneri Posio
Taitaa tuolla menolla muurautua reikä umpeen.
- SISSU SUSSU
Verneri Posio kirjoitti:
Taitaa tuolla menolla muurautua reikä umpeen.
No eikö teistä ukoista oo edes paneen ei täällä ole ketään jota sais moloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348