mistä saan uuden cd-keyn. mulla on semmonen jo mutta se ei hyväksy sitä..... APUA APUA MITÄ TEEN.. Nopeeta vastausta pliis
CD-KEY
3
355
Vastaukset
Sanooks se kenties jotakin? Kato vika voi olla käyttäjässä.
- CS FANI
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
- m00n pr0
CS FANI kirjoitti:
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
Totta voi olla et se ei toimi,koska jotkut ovat pöllineet laittomasti toisten cd-keytä.Sul on ny kaks mahollisuutta 1.lähetä kuitista,cd keystä mailii valvelle niin ne lähettää sulle uuden cd keyn.(Kannattaa olla kärsivällinen odottaessa uutta cd keyta mailiin siinä saattaa kestää)2.meet kauppaan josta ostit pelin näytät kuittia ja selität
asian niin ne saattaa EHKÄ antaa uuden pelin sulle niin pääset mättää kynärii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy486072Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2435542Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363001Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,852777Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502515- 712164
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina532047- 711878
- 2131804
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871409