Kuoletko ilman että sait kokea rakkauden?

Mun sädämeni itkee

Uskon että rakkaus on tunteista voimakkain ja juuri se tunne pitäisi jokaisen saada kokea - Itse en ole sitä koskaan kokenut, minua ei ole kukaan rakastanut, enkä minä ole ollut keneenkään koskaan rakastunut.

Nyt olen jo 40 ja osia ja pistääkin miettimään että kuljenko kohti kuolemaa ilman että sain koskaan kokea rakkautta - näyttää siltä että kuljen. Surullista, mutta totta.

https://www.youtube.com/watch?v=X8-08RAjtUA

13

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Totta kai kuolen, olenhan sentään kiltti ja kunnollinen mies.

• Pahani Julmu

Moni kiltti ja ihan kunnollinen mies saa naista ja siittää lapsia sekä elää "normaalin" tylsän elämän.

Jos sinä et ole vielä saanut, se ei tarkoita sitä, että kaikki kunnolliset jäisivät ilman.

• ätmi
        Pahani Julmu kirjoitti:

Moni kiltti ja ihan kunnollinen mies saa naista ja siittää lapsia sekä elää "normaalin" tylsän elämän.

Jos sinä et ole vielä saanut, se ei tarkoita sitä, että kaikki kunnolliset jäisivät ilman.

Kylläpä lämmittää.

• Jii007
        Pahani Julmu kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen mies tulee kuvioihin vasta sitten kun se kymmenten jyystäreiden käyttämä ämmä huomaa arvonsa laskeneen. Eli joskus 30v tietämillä kiltti ja kunnollinen mies saa naisen ja joutuu samalla elättämään tämän lapsiakin.
        Kiltti ja kunnollinen mies ei laita naiselle vastaan, koska hänellä ei ole varaa menettää sitä naista joka voi olla ainoa hänen elämässään. Tätä tietoa nämä velhonhihat käyttävät häikäilemättä hyväkseen.
        Kunnollisiin miehiin ei nuorena kiinnitetä mitään huomiota, koska he ovat tylsiä ja huomaamattomia.
        Eniten itseäni ärsytti se kun kiltit ja kunnolliset naisetkin sortuivat jyystäreihin ja pilasivat itsensä. Nykyään en vain välitä, koska ei ole minun elämäni tai naiseni.

Ja itse asiaan. Kuolen aivan varmasti ilman rakkauden tunnetta. En edes usko, että naiset osaavat rakastaa. He vain käyttävät miehiä hyväkseen pillullaan kiristäen ja hakevat miehistä kaiken mahdollisen hyödyn. Naisten ainoa ase miehiä vastaan on pillu, mutta se tuntuu olevan kuin ydinase.

• Nainen, 33v

Rakkautta on niin monenlaista, esimerkiksi isovanhempiani olen rakastanut ja ystävääni. Mutta tätä seksuaalista rakkautta en tule koskaan kokemaan. Minulla kesti todella kauan hyväksyä tämä ja joskus edelleen mietin että millaista se olisi. En enää kauheasti kaipaa, mutta kun sitä rummutetaan niin kovasti mediassa ja yhteiskunnassa (kuten myös seksiä), niin kyllähän se pohdituttaa. Että jäänkö oikeasti jostain suuresta paitsi. Vai onko uskominen lähipiirin tapahtumiin, missä se tuntuu aina vain menevän metsään. Ei sitä omassa perheessäkään ollut, joten miksi sitä minunkaan kohdalle sattuisi? Kai se on pelkkä myytti.

• 10+10

Täällä vastaava, elämässä lujasti narsisteilta turpaan saanut mies.

• ätmi-sinkku

Varmaan kuolen yksin ilman rakkautta. Ei ole mitään syytä epäillä muuta kohtaloa minulle.

• Olen rakastanut ja kokenut olevani rakastettu.

• Pysäyttävä kysymys, jota en ole kauheasti ajatellut, mutta jonka toteutuminen on tietysti mahdollista. Varsinkin jos tässä vielä vierähtää seuraavat 15 vuotta kauheasti asiaa ajattelematta, jolloin ei ainakaan mitään muutosta tule tapahtumaan.

• luserrr

No ei sekään hääppöistä ole että huomaa elämän yrittäneen tyrkyttää niitä tilanteita asioiden muuttamiseksi perin avokätisesti, mutta minusta ei vaan ole ollut tarttumaan niihin ja muuttamaan asioita vaan olen tunaroinut kaiken ja jatkanut vellomista siinä samassa paskassa. Oikeasti, ei tällasta voi kestää mihinkään kuolinvuoteelle asti, pakko tulla jossain vaiheessa mitta täyteen ja nirri pois.

• Aika kaunis ja samalla surullinen aloitus. Toivon tosiaan, että en mutta eihän sitä voi koskaan tietää. Eksiäni siis en vielä rakastanut, kun sitä tunnetta ei vaan tullut. Olen kuitenkin ollut rakastunut elämässäni kolmesti, joista kaksi oli sellaisia päätä huimaavia ja sydänpohjassa kutkuttavia nuoruudenrakkauksia siltä ajalta kun sitä vielä oli viaton, ehkä yltiöromanttinenkin, ja kun nuo asiat olivat puhtaan platonisia ja kaukana fyysisistä. Kolmas tapahtui kuitenkin verrattain hiljattain kaksi vuotta sitten, mitä ennen olin ehtinyt jo pelätä etten enää osaisi kunnolla rakastua. Hyvä asia oli se, että pelko oli ollut turha, olin vaan pitkäaikaisen varautuneisuuteni myötä kuolettanut tunteeni vuosiksi suojellakseni itseäni enemmiltä pettymyksiltä elämässä, huono taas se että se päättyi karvaasti (eikä ollut edes mikään komea jännäpoika vaan ihan ennalta kokematon ja taviksennäköinen tapaus ja juuri siihen poikkeuksen hitaaseen lähestymiseen seksin suhteen siinä itseasiassa rakastuinkin).

Mutta niin, noista kunnolla rakastumisista siis mikään ei ehtinyt suhteeksi asti, joten varsinainen rakkaus on vielä itsellekin ihan arvoitus. Kait sitä jossain olisi tarjolla ja uskon että vasta nimenomaan tuon kunnolla tutustumisen myötä kuten olen aina aiemmillakin kerroilla rakastunut, mutta nykyaika on niin "kaikki tänne heti" -asenteista että sitä pitäisi olla haarat levällään viimeistään 4. tai 5. treffeillä. Joillekin ihmisille se sopii, mutta mulla siinä heti sänkyyn -hommassa jää kyllä syvemmät tunteet kehittymättä ja homma alkaa muutenkin sitten ilman sitä rauhassa tutustumisen fiilistä tuntua puulta ja turhanpäiväiseltä, vaikka se syvenisikin viikkojen myötä seurustelusuhteeksi (kuten molempien eksieni tapauksissa).

Sen arvaan jo etukäteen että palstalutkittelijoita tietysti kiinnostaa viestissä vain se seikka, että olen itsekin edennyt nopeasti ja että noiden eksien lisäksi mulla on ollut muutama yhden illan juttukin. Niin onkin, mutta voin silti ihan hyvin sen myöntää jos se ei tuntunut siltä omalta jutulta. Tunnen kuitenkin ainakin oppineeni tietämään hyvin etten enää ikinä mitään läpihuutojuttuja elämääni halua, vaikka sen sanominen täällä onkin aika hyödytöntä.

• ...

Menkää miehet thaimaareissulle. Eräs tuntemani henkilö on asustanut siellä pitkään. Naisia riittää joka sormelle ja naiset jahtaavat häntä. Kyllä sieltä kiltin kunnollisen perhekeskeisenkin kumppanin voi löytää. Lisäksi naiset ovat ystävällisiä ja kauniimpia kuin suomalaiset naiset keskimäärin.

• ice cold life

Itsellekin tulee tänä vuonna 40v täyteen ja mies olen. En ole tuntenut itseäni koskaan rakastetuksi, edes lapsena ei vanhemmat halineet tms. enkä tietenkään ole koskaan seurustellut, suudellut ym.

Silti jotkut naiset on aiheuttaneet minussa reaktioita jotka lienevät kiintymystä, ihastusta ainakin mutta olen tietysti ne salannut ja pitänyt vain omana tietonani.

Sen voimakkuuden huomaa parhaiten sitten kun kiintymyksen kohde esim. lähtee samasta työpaikasta pois, kyllä muuten jyrsii ja on kuin maailman loppu, ei voi käsittää miten voi motivoitua jatkamaan esim. siinä työpaikassa työskentelyä, elämä on entistäkin tyhjempää ja merkityksettömämpää tällaisenkin menetyksen jälkeen vaikka se kohde ei varmaan tiennyt mitään olemassaolostanikaan.
      Aikaa myöten kuitenkin sekin haalistuu mutta sen verran vaikuttaa että on taas pykälän verran entistäkin kyynisempi ja kylmempi, ei halua ihastua ja menettää uudestaan, se on äärimmäisen kuluttavaa ja niinpä naisia välttelee entistäkin enemmän.

Tämä on varmaan lähinnä ns. rakkautta mitä tässä elämässä koen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe